Η εταιρική κοινωνική ευθύνη στην Eλλάδα
Coorporate social responsibility in Greece
Date
2016-03-22Author
Παλάσση, Αθανασία
Ροδιτάκη, Δέσποινα
Palassi, Athanasia
Roditaki, Despoina
Metadata
Show full item recordAbstract
Η παρατεταμένη οικονομική ύφεση έχει επιφέρει ριζικές αλλαγές οι οποίες έχουν συντελέσει στη διαμόρφωση ενός διαφορετικού επιχειρηματικού τοπίου που έχει ως αποτέλεσμα πολλές εταιρείες να επαναπροσδιορίζουν τον ρόλο τους στην αγορά, όπως αυτή διαμορφώνεται σήμερα. Οι εταιρείες, ως ενεργό μέρος της κοινωνίας, έχουν τη δυνατότητα να αποδείξουν τον κοινωνικά υπεύθυνο χαρακτήρα τους στα ενδιαφερόμενα μέρη. Η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη αποτελεί μια αρχή που ταιριάζει στην οικονομία της ελεύθερης αγοράς, που όμως η επιδίωξη του ατομικού κέρδους δεν γίνεται σε βάρος της συλλογικής ή κοινωνικής ευημερίας ούτε σε βάρος των επόμενων γενεών. Αντίθετα η επιδίωξη του κέρδους οφείλει να είναι συμβατή με δραστηριότητες που βελτιώνουν τη θέση των εργαζομένων, προωθούν την αξιοπρέπεια του ατόμου, ενισχύουν την προστασία του περιβάλλοντος και λαμβάνουν υπόψη τους την ευημερία των επόμενων γενεών. Είναι μια νέα αντίληψη στη σύγχρονη εποχή η οποία κερδίζει συνεχώς έδαφος.
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η μελέτη του θέματος την Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης μέσω της βιβλιογραφίας. Στο πρώτο μέρος της παρούσας εργασίας γίνεται η αποσαφήνιση του όρου της κοινωνικής ευθύνης και ολοκληρώνεται με την παράθεση μελετών περίπτωσης από εταιρείες οι οποίες χρησιμοποιούν πρακτικές εταιρικής κοινωνικής ευθύνης. The continues economic recession has brought radical changes that have contributed to the formation of a different business landscape that leads many companies to redefine their role in the market, as it now stands. The companies, as an active part of society, are able to prove the socially responsible character to interested parties. The Corporate Social Responsibility is a principle that applies to the free market economy. The pursuit of personal profit is not at the expense of the collective or social welfare either at the expense of future generations. Instead, the pursuit of profit must be compatible with activities that improve the position of workers, promote the dignity of the individual, enhance environmental protection and take account of the welfare of future generations. It is a new concept in recent times that is gaining ground. The purpose of this study is to investigate the issue of Corporate Social Responsibility through literature. In the first part of this paper is to clarify the term of social responsibility and concludes with case studies quote from companies using Corporate Social Responsibility practice.
Collections
The following license files are associated with this item:
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info