Εμφάνιση απλής εγγραφής

Lpg vehicles

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΜπορμπουδάκης, Αλέξανδροςel
dc.creatorBormpoudakis, Alexandrosen
dc.date.accessioned2016-04-13T09:20:49Z
dc.date.available2016-04-13T09:20:49Z
dc.date.issued2016-04-13
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7559
dc.description.abstractΑυτή η εργασία σκοπό έχει να ασχοληθεί με τα οχήματα που χρησιμοποιούν την υγραεριοκίνηση (LPG). Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται λεπτομερής αναφορά των ιδιοτήτων του LPG, τα υπέρ και τα κατά από την χρήση του στα οχήματα. Στο δεύτερο κεφάλαιο περιγράφονται όλα τα εξαρτήματα που είναι απαραίτητα για την μετατροπή των συμβατικών οχημάτων σε υγραεριοκίνητα, σύμφωνα με την ευρωπαϊκή και ελληνική νομοθεσία. Στο τρίτο κεφάλαιο αναφέρονται όλα τα συστήματα που εφαρμόζονται στα οχήματα με LPG από τις πρώτες κατασκευές μέχρι και σήμερα. Αναλύονται τα συστήματα ανοικτών βρόχων, κλειστών βρόχων, πολλαπλών σημείων μη διαδοχικά συστήματα, πολλαπλών σημείων που χρησιμοποιούν μεμονωμένους εγχυτήρες, διαδοχικούς πολλαπλών σημείων, συστήματα έγχυσης υγρού LPG. Στο τέταρτο κεφάλαιο αναλύονται όλοι οι τύποι και οι συνδυασμοί των καυσίμων που μπορούν να χρησιμοποιηθούν στα οχήματα, όπως με βενζίνη και με πετρέλαιο. Στο πέμπτο κεφάλαιο είναι το ευρετήριο ορισμών που έχουν χρησιμοποιηθεί στην εργασία.el
dc.description.abstractThe purpose of this thesis is to describe and analyze vehicles using Liquefied petroleum gas (LPG). The first chapter is a detailed reference of LPG properties, the pros and cons of using it in vehicles. The second chapter describes all the components necessary, for the conversion of a conventional vehicle to an LPG powered vehicle, according to European and Greek legislation. The third chapter presents and analyzes all systems applied in LPG vehicles, from the first LPG conversion in the early 1900's until today, such as open-loop systems, closed-loop systems, non-sequential multipoint systems, multipoint using individual injectors, sequential multipoint, and liquid LPG injection systems.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε.el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Mechanical Engineeringen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΟχήματα υγραερίου LPGel
dc.titleLpg vehiclesen

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΜπορμπουδάκης, Αλέξανδροςel
heal.creatorNameBormpoudakis, Alexandrosen
heal.publicationDate2016-04-13
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7559
heal.abstractΑυτή η εργασία σκοπό έχει να ασχοληθεί με τα οχήματα που χρησιμοποιούν την υγραεριοκίνηση (LPG). Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται λεπτομερής αναφορά των ιδιοτήτων του LPG, τα υπέρ και τα κατά από την χρήση του στα οχήματα. Στο δεύτερο κεφάλαιο περιγράφονται όλα τα εξαρτήματα που είναι απαραίτητα για την μετατροπή των συμβατικών οχημάτων σε υγραεριοκίνητα, σύμφωνα με την ευρωπαϊκή και ελληνική νομοθεσία. Στο τρίτο κεφάλαιο αναφέρονται όλα τα συστήματα που εφαρμόζονται στα οχήματα με LPG από τις πρώτες κατασκευές μέχρι και σήμερα. Αναλύονται τα συστήματα ανοικτών βρόχων, κλειστών βρόχων, πολλαπλών σημείων μη διαδοχικά συστήματα, πολλαπλών σημείων που χρησιμοποιούν μεμονωμένους εγχυτήρες, διαδοχικούς πολλαπλών σημείων, συστήματα έγχυσης υγρού LPG. Στο τέταρτο κεφάλαιο αναλύονται όλοι οι τύποι και οι συνδυασμοί των καυσίμων που μπορούν να χρησιμοποιηθούν στα οχήματα, όπως με βενζίνη και με πετρέλαιο. Στο πέμπτο κεφάλαιο είναι το ευρετήριο ορισμών που έχουν χρησιμοποιηθεί στην εργασία.el
heal.abstractThe purpose of this thesis is to describe and analyze vehicles using Liquefied petroleum gas (LPG). The first chapter is a detailed reference of LPG properties, the pros and cons of using it in vehicles. The second chapter describes all the components necessary, for the conversion of a conventional vehicle to an LPG powered vehicle, according to European and Greek legislation. The third chapter presents and analyzes all systems applied in LPG vehicles, from the first LPG conversion in the early 1900's until today, such as open-loop systems, closed-loop systems, non-sequential multipoint systems, multipoint using individual injectors, sequential multipoint, and liquid LPG injection systems.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε.el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Mechanical Engineeringen
heal.titleΟχήματα υγραερίου LPGel
heal.titleLpg vehiclesen
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordόχημα, υγραέριο, κινητήραςel
heal.keywordvehicle, liquefied petroleum gas, engineen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΠολύζος, Θωμάςel
heal.advisorNamePolyzos, Thomasen
heal.advisorID.emailpolizos@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States