Ο τουρισμός και η συμβολή του στην ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας. Σύγχρονοι τρόποι προώθησης του ελληνικού τουριστικού προϊόντος
Tourism and its contribution to the development of the greek economy. Modern ways of promoting the greek tourism product
Date
2016-04-18Author
Ζερβού, Κωνσταντίνα
Zervou, Konstantina
Ζερβουδάκη, Βασιλική
Zervoudaki, Vasiliki
Κουκουράκη, Ιωάννα
Koukouraki, Ioanna
Metadata
Show full item recordAbstract
Η εν λόγω εργασία έχει ως σκοπό τον προσδιορισμό της έννοιας του τουρισμού, της συμβολής του στην ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας και στη διαμόρφωση των δημοσιονομικών μεγεθών της χώρας, παρουσιάζοντας παράλληλα σύγχρονους τρόπους προώθησης του ελληνικού τουριστικού προϊόντος κάνοντάς το πιο ελκυστικό στο συγκεκριμένο target group στο οποίο και ανήκει, μέσω της τουριστικής πολιτικής η οποία είναι συνυφασμένη με τη ζήτηση και την προσφορά και μέσω του σχεδιασμού και διαχείρισης της τουριστικής ανάπτυξης.
Επίσης τονίζεται ο ρόλος του marketing το οποίο καθίσταται ως ένα από τα δυνατότερα εργαλεία για την προώθηση και την ανταγωνιστικότητα του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, αλλά και η σημασία των επιχειρήσεων του ευρύτερου τουριστικού τομέα. Εμβαθύνοντας, γίνεται λόγος για το πώς επηρεάζεται ο τουρισμός από το περιβάλλον, τη νομοθεσία και την τεχνολογία, καθώς επίσης και από αρνητικούς παράγοντες όπως η κλιματική αλλαγή, η οικονομική κρίση, η τρομοκρατία και οι πολιτικές αστάθειες. Εν κατακλείδι, προσεγγίζεται το θέμα της συμβολής του τουρισμού στον οικονομικό τομέα από τη σκοπιά επαγγελματιών και συγκεκριμένα ξενοδόχων και τουριστικών πρακτόρων, οι οποίοι μας εξηγούν πώς εκλαμβάνουν οι ίδιοι την κατάσταση που επικρατεί στον κλάδο τους και πόσο έχει επηρεαστεί από την παρούσα οικονομική κατάσταση, σε συνδυασμό με προτάσεις προσωπικές με στόχο την αναβάθμιση, την αμεσότερη προώθηση και ανάπτυξη του ελληνικού τουριστικού προϊόντος. This project aims to determine the concept of tourism, its contribution to the development of the Greek economy and in shaping the public finances of the country, presenting alongside modern ways of promoting Greek tourism product making it more attractive to this target group to which owned through tourism policy which is linked to the demand and supply through the planning and management of tourism development. Moreover, it highlights the role of marketing, which makes it as one of the strongest tools for the promotion and competitiveness of the Greek tourism product, but also the importance of business of the wider tourism sector.
Deepening, explains how the tourism is affected by the environment, legislation and technology, as well as by negative factors such as climate change, economic crisis, terrorism and political instabilities. In conclusion, approaches the issue of tourism's contribution to the economic sector from the perspective of professionals and particularly hoteliers and tour operators, who explain to us how they perceive the situation in their sector and how much is affected by the current economic situation, coupled with personal recommendations to upgrade, to achieve a more direct promotion and to develop the Greek tourist product.
Collections
The following license files are associated with this item:
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info