Εμφάνιση απλής εγγραφής

Techniques creating of a brand name and measurement of the perceived value of the brand. Zara company

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΔιαμάντη, Ζωήel
dc.creatorDiamanti, Zoien
dc.creatorΜανουσέλη, Ευαγγελίαel
dc.creatorManouseli, Evangeliaen
dc.date.accessioned2016-05-12T07:27:02Z
dc.date.available2016-05-12T07:27:02Z
dc.date.issued2016-05-12
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7588
dc.description.abstractΣε μια κοινωνία και οικονομία που αλλάζει συνεχώς, είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τις επιχειρήσεις να μπορούν να δημιουργούν καθώς και να δίνουν αξία στο προϊόν τους. Στην παρούσα έρευνα εξετάζεται η περίπτωση της μάρκας Zara και η μέτρηση της αντιλαμβανόμενης αξίας της. Όσον αφορά την αλυσίδα καταστημάτων Zara είναι μια από τις μάρκες της εταιρείας Inditex, η οποία δραστηριοποιείται με επιτυχία στο χώρο της ένδυσης, σε πολλές χώρες ανά τον κόσμο αλλά και στη χώρα μας. Ο στόχος της έρευνας είναι: - Η δημιουργία ενός ερευνητικού μοντέλου που μετρά την αντιλαμβανόμενη αξία της μάρκας Zara, αλλά ταυτόχρονα προσδιορίζει τις σχέσεις εξάρτησης και συσχέτισης που υπάρχουν. ‘Όσον αφορά στις προαναφερθείσες σχέσεις, πρόκειται για τη σχέση της αντιλαμβανόμενης αξίας της μάρκας με μεταβλητές όπως η αναγνωρισιμότητα, η ποιότητα, η τιμή, η προσωπικότητα της μάρκας , η ικανοποίηση από την εξυπηρέτηση στο κατάστημα , την από στόμα σε στόμα διάδοση της μάρκας , τη πιθανή επαναγορά της μάρκας κλπ. - Η εξαγωγή χρήσιμων συμπερασμάτων για την βαθύτερη κατανόηση των αλυσιδωτών σχέσεων που προκαλεί μια έννοια όπως η αντιλαμβανόμενη αξία, την οποία οι περισσότεροι συγγραφείς ορίζουν ως μια μεταβλητή που εξαρτάται από πληθώρα άλλων. - Η προσπάθεια δημιουργίας προτάσεων για την βελτίωση της αντιλαμβανόμενης αξίας της μάρκας ρούχων Zara αλλά και την υποβολή προτάσεων που θα αφορούν ολόκληρο το κλάδο υφαντουργίας.el
dc.description.abstractIn a society and economy environment that is constantly changing, it’s particularly important for businesses to be able to create and add value to their product. In the present investigation examined the case of brand Zara and the measurement perceived value. Concerning chain stores Zara is one of the brands of the company Inditex, which successfully engaged in the clothing in many countries around the world and in our country. The objective of investigation is: - Creating a research model that measures the perceived value of the brand Zara, but also identifies the subordination and associations that exist. Regarding the aforementioned relations, this is the relationship of the perceived value of the brand to variables such as awareness, quality, price, brand’s personality, the satisfaction from serving in store, the word of mouth spread the brand, the possible repurchase brand etc. - The useful conclusions for the deeper understanding of chain relationships causes a meaning as the perceived value, which most of authors define as a variable that depends on many other. - The effort to create proposals to improve the perceived value of the Zara clothing brand and the proposals will relate to the whole textile industry.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΤεχνικές δημιουργίας ενός brand name και μέτρηση της αντιλαμβανόμενης αξίας της μάρκας. Περίπτωση εταιρείας Zarael
dc.titleTechniques creating of a brand name and measurement of the perceived value of the brand. Zara companyen

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΔιαμάντη, Ζωήel
heal.creatorNameDiamanti, Zoien
heal.creatorNameΜανουσέλη, Ευαγγελίαel
heal.creatorNameManouseli, Evangeliaen
heal.publicationDate2016-05-12
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7588
heal.abstractΣε μια κοινωνία και οικονομία που αλλάζει συνεχώς, είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τις επιχειρήσεις να μπορούν να δημιουργούν καθώς και να δίνουν αξία στο προϊόν τους. Στην παρούσα έρευνα εξετάζεται η περίπτωση της μάρκας Zara και η μέτρηση της αντιλαμβανόμενης αξίας της. Όσον αφορά την αλυσίδα καταστημάτων Zara είναι μια από τις μάρκες της εταιρείας Inditex, η οποία δραστηριοποιείται με επιτυχία στο χώρο της ένδυσης, σε πολλές χώρες ανά τον κόσμο αλλά και στη χώρα μας. Ο στόχος της έρευνας είναι: - Η δημιουργία ενός ερευνητικού μοντέλου που μετρά την αντιλαμβανόμενη αξία της μάρκας Zara, αλλά ταυτόχρονα προσδιορίζει τις σχέσεις εξάρτησης και συσχέτισης που υπάρχουν. ‘Όσον αφορά στις προαναφερθείσες σχέσεις, πρόκειται για τη σχέση της αντιλαμβανόμενης αξίας της μάρκας με μεταβλητές όπως η αναγνωρισιμότητα, η ποιότητα, η τιμή, η προσωπικότητα της μάρκας , η ικανοποίηση από την εξυπηρέτηση στο κατάστημα , την από στόμα σε στόμα διάδοση της μάρκας , τη πιθανή επαναγορά της μάρκας κλπ. - Η εξαγωγή χρήσιμων συμπερασμάτων για την βαθύτερη κατανόηση των αλυσιδωτών σχέσεων που προκαλεί μια έννοια όπως η αντιλαμβανόμενη αξία, την οποία οι περισσότεροι συγγραφείς ορίζουν ως μια μεταβλητή που εξαρτάται από πληθώρα άλλων. - Η προσπάθεια δημιουργίας προτάσεων για την βελτίωση της αντιλαμβανόμενης αξίας της μάρκας ρούχων Zara αλλά και την υποβολή προτάσεων που θα αφορούν ολόκληρο το κλάδο υφαντουργίας.el
heal.abstractIn a society and economy environment that is constantly changing, it’s particularly important for businesses to be able to create and add value to their product. In the present investigation examined the case of brand Zara and the measurement perceived value. Concerning chain stores Zara is one of the brands of the company Inditex, which successfully engaged in the clothing in many countries around the world and in our country. The objective of investigation is: - Creating a research model that measures the perceived value of the brand Zara, but also identifies the subordination and associations that exist. Regarding the aforementioned relations, this is the relationship of the perceived value of the brand to variables such as awareness, quality, price, brand’s personality, the satisfaction from serving in store, the word of mouth spread the brand, the possible repurchase brand etc. - The useful conclusions for the deeper understanding of chain relationships causes a meaning as the perceived value, which most of authors define as a variable that depends on many other. - The effort to create proposals to improve the perceived value of the Zara clothing brand and the proposals will relate to the whole textile industry.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΤεχνικές δημιουργίας ενός brand name και μέτρηση της αντιλαμβανόμενης αξίας της μάρκας. Περίπτωση εταιρείας Zarael
heal.titleTechniques creating of a brand name and measurement of the perceived value of the brand. Zara companyen
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordεμπορική επωνυμία, αξία εμπορικού σήματος, εταιρεία Zarael
heal.keywordbrand name, brand equity, Zara companyel
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΦραγκούλης, Αντώνιοςel
heal.advisorNameFragkoulis, Antoniosen
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States