Εμφάνιση απλής εγγραφής

The quality of insurance services in Greece

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΧαλκιαδάκης, Εμμανουήλel
dc.creatorChalkiadakis, Emmanouilen
dc.creatorΠερβολαράκης, Γεώργιοςel
dc.creatorPervolarakis, Georgiosel
dc.creatorΣεργιανάι, Μιγκέναel
dc.creatorSergianai, Migkenaen
dc.date.accessioned2016-05-13T11:26:08Z
dc.date.available2016-05-13T11:26:08Z
dc.date.issued2016-05-13
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7590
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία αποτέλεσε το αντικείμενο μελέτης μας για αρκετά μεγάλο διάστημα και θεωρούμε ότι λόγω της σπουδαιότητας του θέματος θα αποτελέσει ένα πολύ σημαντικό εφαλτήριο για την μετέπειτα πορεία μας. Η συγκεκριμένη μελέτη αποτελεί συνέχεια της έρευνας που είχε πραγματοποιηθεί από τον επιβλέποντα καθηγητή μας κύριο Τσουκάτο, συντέλεσε ομαδική προσπάθεια η οποία χωρίστηκε σε δύο θεωρητικά κεφάλαια, ένα κεφάλαιο μεθοδολογίας και ένα κεφάλαιο ανάλυσης των αποτελεσμάτων της έρευνας που προέκυψε από την διανομή ερωτηματολογίων. Στο πρώτο κεφάλαιο λοιπόν θα δούμε να αναλύεται το θέμα της ασφάλισης, όπου περιγράφεται η έννοια και ο ορισμός της, η σημασία της για την καθημερινότητα αλλά και ως επαγγελματικός κλάδος, τα σπουδαιότερα χαρακτηριστικά που την απαρτίζουν ως έννοια, το ιστορικό της ασφάλισης από την έναρξη της στο παρελθόν μέχρι και σήμερα. Στο δεύτερο κεφάλαιο θα αναλυθεί εκτενώς ο όρος της ποιότητας στης ασφαλιστικές υπηρεσίες. Προκειμένου όμως να φτάσουμε στο σημείο αυτό, θα περιγραφεί η έννοια της υπηρεσίας, και ορισμένα βασικά στοιχεία, όπως οι τρεις μύθοι γύρω από τις υπηρεσίες, οι τέσσερις χαρακτηριστικές ιδιότητες των υπηρεσιών, η κλίμακα της αϋλότητας και τα 4Π στις υπηρεσίες. Στην συνέχεια θα γίνει αναφορά στο τρίγωνο των υπηρεσιών, στην αξία και την ικανοποίηση που προκύπτει από την παροχή υπηρεσιών, στις διαδικασίες μέτρησης της ποιότητας καθώς και στην υπηρεσία της ασφάλισης και τα χαρακτηριστικά της. Στην συνέχεια προχωράμε στο κεφάλαιο της μεθοδολογίας όπου περιγράφονται οι συνολικές μέθοδοι οι οποίες χρησιμοποιήθηκαν για την ολοκλήρωση και παρουσίαση της έρευνας η οποία παρουσιάζεται στο επόμενο κεφάλαιο. Κλείνοντας, παρουσιάζουμε τα συμπεράσματα από την συνολική μελέτη και πραγματοποιείται μια γενική συζήτηση.el
dc.description.abstractThis project was the subject of our study for quite a long time and we believe that given the importance of the issue it will be a major springboard for our subsequent course. This study was a team effort which was divided into two theoretical chapters, and a methodological chapter analyzing the results of the research arising from the distribution of questionnaires. In the first chapter we will analyze the issue of insurance, which describes the concept and its definition, its importance for everyday life and as a profession, the most important features that compose it as a concept, the history of insurance and its evolution throughout the years until today. The second chapter will extensively discuss the term of quality in insurance services. But to get to this point, we describe the concept of service, and some basic elements, such as the three myths around services, the four key attributes of services, the scale of intangibility and the 4P of the services. After that we will make reference to the triangle of services, the value and satisfaction resulting from the provision of services, the quality measurement processes and the insurance service and its characteristics. Then we move to the chapter of methodology describing the overall methods which were used for the completion and presentation of the research. Finally, we sum up with presenting the findings of the overall study and a general discussion is performed.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΗ ποιότητα των ασφαλιστικών υπηρεσιών στην Ελλάδαel
dc.titleThe quality of insurance services in Greeceen

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΧαλκιαδάκης, Εμμανουήλel
heal.creatorNameChalkiadakis, Emmanouilen
heal.creatorNameΠερβολαράκης, Γεώργιοςel
heal.creatorNamePervolarakis, Georgiosel
heal.creatorNameΣεργιανάι, Μιγκέναel
heal.creatorNameSergianai, Migkenaen
heal.publicationDate2016-05-13
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7590
heal.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία αποτέλεσε το αντικείμενο μελέτης μας για αρκετά μεγάλο διάστημα και θεωρούμε ότι λόγω της σπουδαιότητας του θέματος θα αποτελέσει ένα πολύ σημαντικό εφαλτήριο για την μετέπειτα πορεία μας. Η συγκεκριμένη μελέτη αποτελεί συνέχεια της έρευνας που είχε πραγματοποιηθεί από τον επιβλέποντα καθηγητή μας κύριο Τσουκάτο, συντέλεσε ομαδική προσπάθεια η οποία χωρίστηκε σε δύο θεωρητικά κεφάλαια, ένα κεφάλαιο μεθοδολογίας και ένα κεφάλαιο ανάλυσης των αποτελεσμάτων της έρευνας που προέκυψε από την διανομή ερωτηματολογίων. Στο πρώτο κεφάλαιο λοιπόν θα δούμε να αναλύεται το θέμα της ασφάλισης, όπου περιγράφεται η έννοια και ο ορισμός της, η σημασία της για την καθημερινότητα αλλά και ως επαγγελματικός κλάδος, τα σπουδαιότερα χαρακτηριστικά που την απαρτίζουν ως έννοια, το ιστορικό της ασφάλισης από την έναρξη της στο παρελθόν μέχρι και σήμερα. Στο δεύτερο κεφάλαιο θα αναλυθεί εκτενώς ο όρος της ποιότητας στης ασφαλιστικές υπηρεσίες. Προκειμένου όμως να φτάσουμε στο σημείο αυτό, θα περιγραφεί η έννοια της υπηρεσίας, και ορισμένα βασικά στοιχεία, όπως οι τρεις μύθοι γύρω από τις υπηρεσίες, οι τέσσερις χαρακτηριστικές ιδιότητες των υπηρεσιών, η κλίμακα της αϋλότητας και τα 4Π στις υπηρεσίες. Στην συνέχεια θα γίνει αναφορά στο τρίγωνο των υπηρεσιών, στην αξία και την ικανοποίηση που προκύπτει από την παροχή υπηρεσιών, στις διαδικασίες μέτρησης της ποιότητας καθώς και στην υπηρεσία της ασφάλισης και τα χαρακτηριστικά της. Στην συνέχεια προχωράμε στο κεφάλαιο της μεθοδολογίας όπου περιγράφονται οι συνολικές μέθοδοι οι οποίες χρησιμοποιήθηκαν για την ολοκλήρωση και παρουσίαση της έρευνας η οποία παρουσιάζεται στο επόμενο κεφάλαιο. Κλείνοντας, παρουσιάζουμε τα συμπεράσματα από την συνολική μελέτη και πραγματοποιείται μια γενική συζήτηση.el
heal.abstractThis project was the subject of our study for quite a long time and we believe that given the importance of the issue it will be a major springboard for our subsequent course. This study was a team effort which was divided into two theoretical chapters, and a methodological chapter analyzing the results of the research arising from the distribution of questionnaires. In the first chapter we will analyze the issue of insurance, which describes the concept and its definition, its importance for everyday life and as a profession, the most important features that compose it as a concept, the history of insurance and its evolution throughout the years until today. The second chapter will extensively discuss the term of quality in insurance services. But to get to this point, we describe the concept of service, and some basic elements, such as the three myths around services, the four key attributes of services, the scale of intangibility and the 4P of the services. After that we will make reference to the triangle of services, the value and satisfaction resulting from the provision of services, the quality measurement processes and the insurance service and its characteristics. Then we move to the chapter of methodology describing the overall methods which were used for the completion and presentation of the research. Finally, we sum up with presenting the findings of the overall study and a general discussion is performed.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
heal.titleΗ ποιότητα των ασφαλιστικών υπηρεσιών στην Ελλάδαel
heal.titleThe quality of insurance services in Greeceen
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordασφάλιση, ασφαλιστική εταιρεία, ποιότητα υπηρεσιών, Ελλάδαel
heal.keywordinsurance, insurance company, quality of services, Greeceel
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΤσουκάτος, Ευάγγελοςel
heal.advisorNameTsoukatos, Evangelosen
heal.advisorID.emailtsoukat@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States