Ηλεκτρονικό εμπόριο και μάρκετινγκ στον τουριστικό τομέα
E-commerce and marketing in tourism
Date
2016-05-17Author
Κατσιάρα, Ανδριάνα
Katsiara, Andriana
Βορεινάκη, Χρυσούλα
Voreinaki, Chrysoula
Metadata
Show full item recordAbstract
Η αύξηση του επιχειρηματικού ανταγωνισμού που εμφανίζεται τα τελευταία χρόνια, ωθεί τον επιχειρηματικό κόσμο στην εγκατάλειψη των παραδοσιακών μεθόδων επιχειρηματικής δράσης και στην υιοθέτηση σύγχρονων εφαρμογών. Μια από τις πλέον διαδεδομένες μεθόδους είναι αυτή που πραγματοποιείται µέσω του πλαισίου του Ηλεκτρονικού Εμπορίου. Στο πλαίσιο αυτό αναπτύχθηκε και το Internet Μάρκετινγκ με σκοπό την ανάπτυξη, την οργάνωση και των έλεγχο των ανταλλακτικών διαδικασιών μεταξύ της επιχείρησης και των λοιπών μερών της αγοράς. Στην παρούσα εργασία θα παρουσιαστεί η εφαρμογή του e-Μάρκετινγκ στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο. Increasing business competition occurring in recent years, pushing the business to the abandonment of traditional methods of doing business and the adoption of modern applications. One of the most common methods is carried out through the framework of Electronic Commerce. In this context, we developed and Internet Marketing for the development, organization and control of spare processes between the company and other market parties. In this paper we will present the implementation of the e-Marketing in Electronic Commerce.
Collections
The following license files are associated with this item:
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info