Εμφάνιση απλής εγγραφής

The evolution of e-shops through years

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΓεωργοπούλου, Μαρίαel
dc.creatorGeorgopoulou, Mariael
dc.creatorΚωνσταντίνου, Χριστιάναen
dc.creatorKonstantinou, Christianaen
dc.date.accessioned2016-05-18T07:22:50Z
dc.date.available2016-05-18T07:22:50Z
dc.date.issued2016-05-18
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7603
dc.description.abstractΤην τελευταία δεκαετία το διαδίκτυο, εκτός από μέσο εύρεσης πληροφοριών και επικοινωνίας, έχει εξελιχθεί σε ένα πολύ σημαντικό εργαλείο για τις επιχειρήσεις. Πιο συγκεκριμένα οι επιχειρήσεις έχουν τη δυνατότητα να διαφημίσουν και να πουλήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους σε πολύ μεγαλύτερο κοινό και με μικρότερο κόστος. Η αρχική μορφή των ηλεκτρονικών επιχειρήσεων περιείχε μόνο τη διαφήμιση των προϊόντων, όμως με τον καιρό σχεδόν κάθε επιχείρηση διαθέτει και το ηλεκτρονικό της κατάστημα από όπου μπορεί και να πουλάει τα προϊόντα της σε όλο τον κόσμο, διευκολύνοντας βέβαια και τους καταναλωτές που δε χρειάζεται να μετακινούνται για να κάνουν τις αγορές τους. Η συγκεκριμένη εργασία έχει ως αντικείμενο το ηλεκτρονικό κατάστημα και την εξέλιξη του στο πέρασμα των χρόνων στη χώρα μας. Αρχικά αναλύεται ο όρος ηλεκτρονικό εμπόριο και γίνεται μια ιστορική αναδρομή της εξέλιξής του. Στη συνέχεια αναλύονται οι μορφές του ηλεκτρονικού εμπορίου, τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά του και δίνεται ο ορισμός του ηλεκτρονικού καταστήματος και περιγράφεται η πορεία του. Έπειτα, συζητείται το ηλεκτρονικό εμπόριο όπως είναι σήμερα και αναλύεται ο σχεδιασμός του. Στο επόμενο κεφάλαιο αναλύεται η στρατηγική που θα πρέπει να ακολουθηθεί για να είναι επιτυχημένο ένα ηλεκτρονικό κατάστημα. Τέλος γίνεται μελέτη περίπτωσης του ηλεκτρονικού καταστήματος Πλαίσιο.el
dc.description.abstractDuring the last decade, the internet, apart from being game an offending in formation and communicating, has involved into a very important tool for businesses. Specifically, business shareable to advertise and sell their products in much more people with a smaller cost. The initial form of online e-businesses included only their advertisement, uttimeaftertimealmosteverybusinesshasitsownonlineshopwherecansell their products worldwide, make it easier for customers as well, since they don’t have to leave their house to do their shopping. This study deals with the e-shop and its evolution through years in our country. Firstly, there will be analyzed the term online trade and will be a historical presentation of it. Afterwards, there will be analyze ditties, its advantages and disadvantages and will be given the definition of the e-shop and will be described its route. Accordingly, there will be discussed the strategy that would be more suitable for a successful e-shop. Finally, there will be a case study of the Plaisio e-shop.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΗ εξέλιξη στον χρόνο των ηλεκτρονικών καταστημάτωνel
dc.titleThe evolution of e-shops through yearsen

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΓεωργοπούλου, Μαρίαel
heal.creatorNameGeorgopoulou, Mariael
heal.creatorNameΚωνσταντίνου, Χριστιάναen
heal.creatorNameKonstantinou, Christianaen
heal.publicationDate2016-05-18
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7603
heal.abstractΤην τελευταία δεκαετία το διαδίκτυο, εκτός από μέσο εύρεσης πληροφοριών και επικοινωνίας, έχει εξελιχθεί σε ένα πολύ σημαντικό εργαλείο για τις επιχειρήσεις. Πιο συγκεκριμένα οι επιχειρήσεις έχουν τη δυνατότητα να διαφημίσουν και να πουλήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους σε πολύ μεγαλύτερο κοινό και με μικρότερο κόστος. Η αρχική μορφή των ηλεκτρονικών επιχειρήσεων περιείχε μόνο τη διαφήμιση των προϊόντων, όμως με τον καιρό σχεδόν κάθε επιχείρηση διαθέτει και το ηλεκτρονικό της κατάστημα από όπου μπορεί και να πουλάει τα προϊόντα της σε όλο τον κόσμο, διευκολύνοντας βέβαια και τους καταναλωτές που δε χρειάζεται να μετακινούνται για να κάνουν τις αγορές τους. Η συγκεκριμένη εργασία έχει ως αντικείμενο το ηλεκτρονικό κατάστημα και την εξέλιξη του στο πέρασμα των χρόνων στη χώρα μας. Αρχικά αναλύεται ο όρος ηλεκτρονικό εμπόριο και γίνεται μια ιστορική αναδρομή της εξέλιξής του. Στη συνέχεια αναλύονται οι μορφές του ηλεκτρονικού εμπορίου, τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά του και δίνεται ο ορισμός του ηλεκτρονικού καταστήματος και περιγράφεται η πορεία του. Έπειτα, συζητείται το ηλεκτρονικό εμπόριο όπως είναι σήμερα και αναλύεται ο σχεδιασμός του. Στο επόμενο κεφάλαιο αναλύεται η στρατηγική που θα πρέπει να ακολουθηθεί για να είναι επιτυχημένο ένα ηλεκτρονικό κατάστημα. Τέλος γίνεται μελέτη περίπτωσης του ηλεκτρονικού καταστήματος Πλαίσιο.el
heal.abstractDuring the last decade, the internet, apart from being game an offending in formation and communicating, has involved into a very important tool for businesses. Specifically, business shareable to advertise and sell their products in much more people with a smaller cost. The initial form of online e-businesses included only their advertisement, uttimeaftertimealmosteverybusinesshasitsownonlineshopwherecansell their products worldwide, make it easier for customers as well, since they don’t have to leave their house to do their shopping. This study deals with the e-shop and its evolution through years in our country. Firstly, there will be analyzed the term online trade and will be a historical presentation of it. Afterwards, there will be analyze ditties, its advantages and disadvantages and will be given the definition of the e-shop and will be described its route. Accordingly, there will be discussed the strategy that would be more suitable for a successful e-shop. Finally, there will be a case study of the Plaisio e-shop.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΗ εξέλιξη στον χρόνο των ηλεκτρονικών καταστημάτωνel
heal.titleThe evolution of e-shops through yearsen
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordηλεκτρονικό κατάστημα, ηλεκτρονικό εμπόριοel
heal.keyworde-shop, e-commerce, electronic commerceen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΠαναγιωτάκης, Κωνσταντίνοςel
heal.advisorNamePanagiotakis, Konstantinosen
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States