Εμφάνιση απλής εγγραφής

Comparative study of the major modern representatives of Content Management Systems (Content management systems - CMS)

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΛουλούδης, Λυτούδηςel
dc.creatorLouloudis, Lytoudisen
dc.date.accessioned2016-05-18T11:41:05Z
dc.date.available2016-05-18T11:41:05Z
dc.date.issued2016-05-18
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7609
dc.description.abstractΣτις μέρες μας η τεχνολογία του διαδικτύου αναπτύσσεται ραγδαία με αποτέλεσμα να παρουσιάζονται συνεχείς αλλαγές και βελτιώσεις. Από την αρχή που εμφανίστηκε το διαδίκτυο έως σήμερα έχουν αναπτυχθεί πάρα πολλές τεχνολογίες δίνοντας την δυνατότητα δημιουργικής αξιοποίησης του διαδικτυακού «χώρου». Οι μέθοδοι δημιουργίας ιστοσελίδων γίνονται όλο και περισσότερες, με καλύτερες τεχνικές και τεχνολογίες, δίνοντας έτσι την ευκαιρία στον ενδιαφερόμενο να μπορεί να επιλέξει τον καταλληλότερο για αυτόν τρόπο να διαφημίσει τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που προσφέρει, να ενημερώσει αλλά και να έρθει σε επαφή με τους πελάτες του κλπ. Επιπλέον, στο διαδίκτυο υπάρχουν πολλές σελίδες που παρέχουν συμβουλές σχετικά μετη δημιουργία, την ενημέρωση και τη βελτίωση ενός ιστοτόπου.Έτσι, ο χρήστης μπορεί να διαχειριστεί και να βελτιώσει την ιστοσελίδα του επιλέγοντας για παράδειγμα, το κατάλληλο, ανάλογα με τα χαρακτηριστικά του, Σύστημα Διαχείρισης Περιεχομένου (ΣΔΠ, Content Management System, CMS). Τα συστήματα διαχείρισης περιεχομένου είναι εφαρμογές που επιτρέπουν την onlineτροποποίηση του περιεχομένου μιας ιστοσελίδας. Ο διαχειριστής της ιστοσελίδας, κάνει κάποιες αλλαγές στο ΣΔΠ, οι οποίες στη συνέχεια γίνονται αυτόματα διαθέσιμες μέσω του διαδικτύου σε όλους τους επισκέπτες της σελίδας αυτής. Τα ΣΔΠ είναι πολύ χρήσιμα εργαλεία για την βελτίωση των ιστοσελίδων μετά τη δημοσίευσή τους. Η δυνατότητα αυτή ωστόσο, δεν παρεχόταν από τα πρώτα χρόνια ύπαρξης ιστοσελίδων στο διαδίκτυο, όπου το αρχικώς δημοσιευμένο htmlαρχείο δεν ήταν δυνατό να τροποποιηθεί περεταίρω. Τα πιο δημοφιλή ΣΔΠ αυτή την εποχή στον χώρο τον ιστοσελίδων στην Ελλάδα είναι το Wordpress και το Joomla!. Αναφέρουμε την φράση αυτή την εποχή, γιατί η συνεχής ανακάλυψη νέων τεχνολογιών καθώς και η βελτίωση των χαρακτηριστικών του κάθε προγράμματος μπορεί να ανεβάσει σε ζήτηση προγράμματα που δεν είναι γνωστά και να φτάσει στην τελευταία θέση άλλα που χρησιμοποιούνται περισσότερο. Με την παρούσα εργασία θα θέλαμε να δείξουμε την εξέλιξη του διαδικτύου, των ιστοσελίδων και των συστημάτων διαχείρισης περιεχομένου, τα χαρακτηριστικά και τα πλεονεκτήματα ή μειονεκτήματα αυτών.el
dc.description.abstractIn our days, web technology is developing, changing and improving rapidly. Likewise, more and more website building methods come up, using better techniques. This way the owner of a website is able to choose the most suitable method for his/her company, in order to advertise products/services offered, to inform or contact with the customers etc. Moreover, there are many internet pages that provide advice on the creation, updating and improving a site. Thus, the user can manage and improve the website by selecting for example, the right, depending on its features, Content Management System (Content Management System, CMS). Content management systems are applications that allow the online modification of a website's content. The administrator of the site, make some changes to the CMS, which automatically become available via the internet to all visitors of this page. CMSs are very useful for improving a website after its publication. However, this ability was not available from the beginning. Back then, the HTML archive was not able to be modified after its publication. The most popular CMS this time in Greece are Wordpress and Joomla!. We mention the phrase “this time”, because the constant invention of new technologies and the improvement of the characteristics of each program may increase the demand of unknown (up to this time) programs and decrease the demand for other more used (up to this time) programs. With this work we aim to show the development of the internet, websites and content management systems, and evaluate the characteristics, advantages and disadvantages they may have.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΣυγκριτική μελέτη των κυριότερων σύγχρονων εκπροσώπων Συστημάτων Διαχείρισης Περιεχομένου (Content management systems - CMS)el
dc.titleComparative study of the major modern representatives of Content Management Systems (Content management systems - CMS)en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΛουλούδης, Λυτούδηςel
heal.creatorNameLouloudis, Lytoudisen
heal.publicationDate2016-05-18
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7609
heal.abstractΣτις μέρες μας η τεχνολογία του διαδικτύου αναπτύσσεται ραγδαία με αποτέλεσμα να παρουσιάζονται συνεχείς αλλαγές και βελτιώσεις. Από την αρχή που εμφανίστηκε το διαδίκτυο έως σήμερα έχουν αναπτυχθεί πάρα πολλές τεχνολογίες δίνοντας την δυνατότητα δημιουργικής αξιοποίησης του διαδικτυακού «χώρου». Οι μέθοδοι δημιουργίας ιστοσελίδων γίνονται όλο και περισσότερες, με καλύτερες τεχνικές και τεχνολογίες, δίνοντας έτσι την ευκαιρία στον ενδιαφερόμενο να μπορεί να επιλέξει τον καταλληλότερο για αυτόν τρόπο να διαφημίσει τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που προσφέρει, να ενημερώσει αλλά και να έρθει σε επαφή με τους πελάτες του κλπ. Επιπλέον, στο διαδίκτυο υπάρχουν πολλές σελίδες που παρέχουν συμβουλές σχετικά μετη δημιουργία, την ενημέρωση και τη βελτίωση ενός ιστοτόπου.Έτσι, ο χρήστης μπορεί να διαχειριστεί και να βελτιώσει την ιστοσελίδα του επιλέγοντας για παράδειγμα, το κατάλληλο, ανάλογα με τα χαρακτηριστικά του, Σύστημα Διαχείρισης Περιεχομένου (ΣΔΠ, Content Management System, CMS). Τα συστήματα διαχείρισης περιεχομένου είναι εφαρμογές που επιτρέπουν την onlineτροποποίηση του περιεχομένου μιας ιστοσελίδας. Ο διαχειριστής της ιστοσελίδας, κάνει κάποιες αλλαγές στο ΣΔΠ, οι οποίες στη συνέχεια γίνονται αυτόματα διαθέσιμες μέσω του διαδικτύου σε όλους τους επισκέπτες της σελίδας αυτής. Τα ΣΔΠ είναι πολύ χρήσιμα εργαλεία για την βελτίωση των ιστοσελίδων μετά τη δημοσίευσή τους. Η δυνατότητα αυτή ωστόσο, δεν παρεχόταν από τα πρώτα χρόνια ύπαρξης ιστοσελίδων στο διαδίκτυο, όπου το αρχικώς δημοσιευμένο htmlαρχείο δεν ήταν δυνατό να τροποποιηθεί περεταίρω. Τα πιο δημοφιλή ΣΔΠ αυτή την εποχή στον χώρο τον ιστοσελίδων στην Ελλάδα είναι το Wordpress και το Joomla!. Αναφέρουμε την φράση αυτή την εποχή, γιατί η συνεχής ανακάλυψη νέων τεχνολογιών καθώς και η βελτίωση των χαρακτηριστικών του κάθε προγράμματος μπορεί να ανεβάσει σε ζήτηση προγράμματα που δεν είναι γνωστά και να φτάσει στην τελευταία θέση άλλα που χρησιμοποιούνται περισσότερο. Με την παρούσα εργασία θα θέλαμε να δείξουμε την εξέλιξη του διαδικτύου, των ιστοσελίδων και των συστημάτων διαχείρισης περιεχομένου, τα χαρακτηριστικά και τα πλεονεκτήματα ή μειονεκτήματα αυτών.el
heal.abstractIn our days, web technology is developing, changing and improving rapidly. Likewise, more and more website building methods come up, using better techniques. This way the owner of a website is able to choose the most suitable method for his/her company, in order to advertise products/services offered, to inform or contact with the customers etc. Moreover, there are many internet pages that provide advice on the creation, updating and improving a site. Thus, the user can manage and improve the website by selecting for example, the right, depending on its features, Content Management System (Content Management System, CMS). Content management systems are applications that allow the online modification of a website's content. The administrator of the site, make some changes to the CMS, which automatically become available via the internet to all visitors of this page. CMSs are very useful for improving a website after its publication. However, this ability was not available from the beginning. Back then, the HTML archive was not able to be modified after its publication. The most popular CMS this time in Greece are Wordpress and Joomla!. We mention the phrase “this time”, because the constant invention of new technologies and the improvement of the characteristics of each program may increase the demand of unknown (up to this time) programs and decrease the demand for other more used (up to this time) programs. With this work we aim to show the development of the internet, websites and content management systems, and evaluate the characteristics, advantages and disadvantages they may have.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΣυγκριτική μελέτη των κυριότερων σύγχρονων εκπροσώπων Συστημάτων Διαχείρισης Περιεχομένου (Content management systems - CMS)el
heal.titleComparative study of the major modern representatives of Content Management Systems (Content management systems - CMS)en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordσύστημα διαχείρισης περιεχομένου, ιστότοπος, Joomla, Drupal, WordPressel
heal.keywordcontent management system, website, Joomla, Drupal, WordPressen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΚαπανταϊδάκης, Ιωάννηςel
heal.advisorNameKapantaidakis, Ioannisen
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States