Εμφάνιση απλής εγγραφής

Ways of promotion products and services on the internet

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΔιαμαντίδου, Μαρίαel
dc.creatorDiamantidou, Mariaen
dc.creatorΚοντού, Αικατερίνηel
dc.creatorKontou, Aikaterinien
dc.date.accessioned2016-05-19T10:42:21Z
dc.date.available2016-05-19T10:42:21Z
dc.date.issued2016-05-19
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7610
dc.description.abstractΗ εργασία έχει ως στόχο να προβάλλει τρόπους με τους οποίους μια επιχείρηση μπορεί να προωθήσει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της μέσω διαδικτύου. Το πρώτο μέρος αναφέρεται στο διαδίκτυο, στις υπηρεσίες που προσφέρει, στα πλεονεκτήματα και στα μειονεκτήματα του. Το δεύτερο μέρος αναφέρεται στον ρόλο του εμπορίου και κυρίως στον ρόλο του ηλεκτρονικού εμπορίου. Επιδεικνύονται οι μορφές του καθώς και τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα που αυτό παρουσιάζει. Το τρίτο μέρος επικεντρώνεται στο μάρκετινγκ και συγκεκριμένα στο διαδικτυακό μάρκετινγκ και την συμβολή του σε επιχειρήσεις και καταναλωτές. Στο τέταρτο μέρος αναλύεται το περιεχόμενο της διαφήμισης, με βάση τον σκοπό που θέλει να επιτύχει, τα μέσα και τα είδη που χρησιμοποιεί. Έχοντας ως δεδομένο την εξέλιξη της τεχνολογίας, η διαφήμιση μεταφέρθηκε και στο διαδίκτυο. Αναφέρεται, λοιπόν, στο ρόλο της ηλεκτρονικής διαφήμισης ως προς την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών. Τέλος, το πέμπτο μέρος μελετά τους τρόπους με τους οποίους μια επιχείρηση σήμερα μπορεί να προωθήσει όσο το δυνατόν αποτελεσματικότερα τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της μέσω του διαδικτύου.el
dc.description.abstractThe aim of the study is to demonstrate the ways in which a business is able to promote products and services via internet. The first part mentioned to the web, to the services which it offers, as well as the advantages and disadvantages. The second part refers to the role of commerce and mainly the role of e-commerce. It formats the advantages and disadvantages which are present. The third part focuses on marketing and more specifically on internet marketing and its contribution to businesses and consumers. The fourth part analyzes the content of advertisement based on the purposes which wants to achieve and the methods and the means which are used. Given the technological evolution, it is obvious that the development of advertisements would move to the internet. This part, refers to the role of e-advertisements on products and services promoted. Finally, the fifth part is about the ways in which a business, nowadays, can promote as much as possible and more effectively their products and services via the internet.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΤρόποι προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών στο διαδίκτυοel
dc.titleWays of promotion products and services on the interneten

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΔιαμαντίδου, Μαρίαel
heal.creatorNameDiamantidou, Mariaen
heal.creatorNameΚοντού, Αικατερίνηel
heal.creatorNameKontou, Aikaterinien
heal.publicationDate2016-05-19
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7610
heal.abstractΗ εργασία έχει ως στόχο να προβάλλει τρόπους με τους οποίους μια επιχείρηση μπορεί να προωθήσει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της μέσω διαδικτύου. Το πρώτο μέρος αναφέρεται στο διαδίκτυο, στις υπηρεσίες που προσφέρει, στα πλεονεκτήματα και στα μειονεκτήματα του. Το δεύτερο μέρος αναφέρεται στον ρόλο του εμπορίου και κυρίως στον ρόλο του ηλεκτρονικού εμπορίου. Επιδεικνύονται οι μορφές του καθώς και τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα που αυτό παρουσιάζει. Το τρίτο μέρος επικεντρώνεται στο μάρκετινγκ και συγκεκριμένα στο διαδικτυακό μάρκετινγκ και την συμβολή του σε επιχειρήσεις και καταναλωτές. Στο τέταρτο μέρος αναλύεται το περιεχόμενο της διαφήμισης, με βάση τον σκοπό που θέλει να επιτύχει, τα μέσα και τα είδη που χρησιμοποιεί. Έχοντας ως δεδομένο την εξέλιξη της τεχνολογίας, η διαφήμιση μεταφέρθηκε και στο διαδίκτυο. Αναφέρεται, λοιπόν, στο ρόλο της ηλεκτρονικής διαφήμισης ως προς την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών. Τέλος, το πέμπτο μέρος μελετά τους τρόπους με τους οποίους μια επιχείρηση σήμερα μπορεί να προωθήσει όσο το δυνατόν αποτελεσματικότερα τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της μέσω του διαδικτύου.el
heal.abstractThe aim of the study is to demonstrate the ways in which a business is able to promote products and services via internet. The first part mentioned to the web, to the services which it offers, as well as the advantages and disadvantages. The second part refers to the role of commerce and mainly the role of e-commerce. It formats the advantages and disadvantages which are present. The third part focuses on marketing and more specifically on internet marketing and its contribution to businesses and consumers. The fourth part analyzes the content of advertisement based on the purposes which wants to achieve and the methods and the means which are used. Given the technological evolution, it is obvious that the development of advertisements would move to the internet. This part, refers to the role of e-advertisements on products and services promoted. Finally, the fifth part is about the ways in which a business, nowadays, can promote as much as possible and more effectively their products and services via the internet.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΤρόποι προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών στο διαδίκτυοel
heal.titleWays of promotion products and services on the interneten
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordδιαδικτυακή διαφήµιση, διαδικτυακό μάρκετινκ, ηλεκτρονικό εμπόριο, προώθηση προϊόντωνel
heal.keywordinternet advertising, internet marketing, e-commerce, electronic commerce, products promotionen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΜαστοράκης, Γεώργιοςel
heal.advisorNameMastorakis, Georgiosen
heal.advisorID.emailgmastorakis@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States