Εμφάνιση απλής εγγραφής

Quality services of electronic banking

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΜαραγκάκη, Στυλιανήel
dc.creatorMaragkaki, Stylianien
dc.creatorΜαστροπαύλου, Ευδοκίαel
dc.creatorMastroplavlou, Evdokiaen
dc.creatorΠαρασύρη, Κωνσταντίναel
dc.creatorParasyri, Konstantinaen
dc.date.accessioned2016-05-23T09:26:55Z
dc.date.available2016-05-23T09:26:55Z
dc.date.issued2016-05-20
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7625
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία έχει ως στόχο την ανάλυση ενός σύγχρονου κλάδου της τραπεζικής, αυτού της ηλεκτρονικής τραπεζικής με προσέγγιση όμως τις παραμέτρους επίδρασης στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες και τις απόψεις και στάσεις των ατόμων απέναντι της. Αφού εξηγηθεί θεωρητικά τι είναι η ηλεκτρονική τραπεζική και δοθούν οι απαντήσεις σχετικά με το τι υπηρεσίες προσφέρει, κατόπιν θα περιγραφούν οι κύριοι μέθοδοι λειτουργίας της. Έπειτα θα περιγραφούν τα υπέρ και τα κατά των μεθόδων αυτών. Στη συνέχεια, θα αναφερθούν οι κίνδυνοι που μπορεί να προκύψουν μέσω του e-banking και για τους πελάτες των χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων αλλά και των ίδιων των τραπεζών. Πάνω στο θεωρητικό πλαίσιο θα πατήσει η έρευνα της εν λόγω εργασίας. Συγκεκριμένα, μέσα από ένα κοινό που θα αποτελέσει το δείγμα των απαντήσεων ενός ειδικού ερωτηματολογίου θα διερευνηθούν, τόσο οι πρακτικές που αυτά τα άτομα ακολουθούν για τις ηλεκτρονικές τραπεζικές συναλλαγές τους, καθώς και οι αντιλήψεις περί της ηλεκτρονικής τραπεζικής. Οι ανασφάλειες, τα κοινωνικοοικονομικά χαρακτηριστικά τους καθώς και άλλες πληροφορίες θα συλλεχθούν για τη περιγραφή της γενικής εικόνας σχετικά με τον κλάδο. Ένα στοιχείο που κάνει ίσως πιο ενδιαφέρουσα την έρευνα είναι το εγχείρημα διεξαγωγής συμπερασμάτων και συμπεριφορών των ατόμων σχετικά με τις δράσεις και στάσεις τους απέναντι στην ηλεκτρονική τραπεζική και των διαφόρων μεθόδων της.el
dc.description.abstractThe electronic banking (e-banking) is in fact a sequence of self-catering banking transactions are now possible due to the rapid technological evolution of information technology. From the bank's hand is a form of financial activities to provide potential benefits such as low operating costs, shorter delays and time for completion of the transaction, management information and update in real time, better communication with existing and prospective clients, etc. For customers again, there are several good reasons for carrying out banking transactions via electronic banking, such as extending the time for transactions, the lack of time delays, the immediacy of execution of transactions, etc. Since then the online banking serves both sides sooner or later expected to dominate the banking and banks will lead the field of e-banking will be favorably positioned to competition. So far little is known about the customer attitudes and choices in the trading sector with e-banking. Therefore require systematic and diverse empirical research to produce a better picture of customer for these transactions, ie knowledge of what services expects, what percentage of transactions executes through electronic transactions, what are the fears, what problems faced and generally how happy it is and how much still needs to be completely happy. The need for a good and representative picture of the reactions and emotions of customers to a novelty like e-banking is great because at the beginning there is always a fear and a reaction to any change in our lives and the issue of electronic banking is critical to know what is psychological fear, which in practice is not simply bottleneck causing delay, and what real debate to be canceled.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΔιαστάσεις ποιότητας υπηρεσιών της ηλεκτρονικής τραπεζικήςel
dc.titleQuality services of electronic bankingen

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΜαραγκάκη, Στυλιανήel
heal.creatorNameMaragkaki, Stylianien
heal.creatorNameΜαστροπαύλου, Ευδοκίαel
heal.creatorNameMastroplavlou, Evdokiaen
heal.creatorNameΠαρασύρη, Κωνσταντίναel
heal.creatorNameParasyri, Konstantinaen
heal.publicationDate2016-05-20
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7625
heal.abstractΗ παρούσα εργασία έχει ως στόχο την ανάλυση ενός σύγχρονου κλάδου της τραπεζικής, αυτού της ηλεκτρονικής τραπεζικής με προσέγγιση όμως τις παραμέτρους επίδρασης στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες και τις απόψεις και στάσεις των ατόμων απέναντι της. Αφού εξηγηθεί θεωρητικά τι είναι η ηλεκτρονική τραπεζική και δοθούν οι απαντήσεις σχετικά με το τι υπηρεσίες προσφέρει, κατόπιν θα περιγραφούν οι κύριοι μέθοδοι λειτουργίας της. Έπειτα θα περιγραφούν τα υπέρ και τα κατά των μεθόδων αυτών. Στη συνέχεια, θα αναφερθούν οι κίνδυνοι που μπορεί να προκύψουν μέσω του e-banking και για τους πελάτες των χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων αλλά και των ίδιων των τραπεζών. Πάνω στο θεωρητικό πλαίσιο θα πατήσει η έρευνα της εν λόγω εργασίας. Συγκεκριμένα, μέσα από ένα κοινό που θα αποτελέσει το δείγμα των απαντήσεων ενός ειδικού ερωτηματολογίου θα διερευνηθούν, τόσο οι πρακτικές που αυτά τα άτομα ακολουθούν για τις ηλεκτρονικές τραπεζικές συναλλαγές τους, καθώς και οι αντιλήψεις περί της ηλεκτρονικής τραπεζικής. Οι ανασφάλειες, τα κοινωνικοοικονομικά χαρακτηριστικά τους καθώς και άλλες πληροφορίες θα συλλεχθούν για τη περιγραφή της γενικής εικόνας σχετικά με τον κλάδο. Ένα στοιχείο που κάνει ίσως πιο ενδιαφέρουσα την έρευνα είναι το εγχείρημα διεξαγωγής συμπερασμάτων και συμπεριφορών των ατόμων σχετικά με τις δράσεις και στάσεις τους απέναντι στην ηλεκτρονική τραπεζική και των διαφόρων μεθόδων της.el
heal.abstractThe electronic banking (e-banking) is in fact a sequence of self-catering banking transactions are now possible due to the rapid technological evolution of information technology. From the bank's hand is a form of financial activities to provide potential benefits such as low operating costs, shorter delays and time for completion of the transaction, management information and update in real time, better communication with existing and prospective clients, etc. For customers again, there are several good reasons for carrying out banking transactions via electronic banking, such as extending the time for transactions, the lack of time delays, the immediacy of execution of transactions, etc. Since then the online banking serves both sides sooner or later expected to dominate the banking and banks will lead the field of e-banking will be favorably positioned to competition. So far little is known about the customer attitudes and choices in the trading sector with e-banking. Therefore require systematic and diverse empirical research to produce a better picture of customer for these transactions, ie knowledge of what services expects, what percentage of transactions executes through electronic transactions, what are the fears, what problems faced and generally how happy it is and how much still needs to be completely happy. The need for a good and representative picture of the reactions and emotions of customers to a novelty like e-banking is great because at the beginning there is always a fear and a reaction to any change in our lives and the issue of electronic banking is critical to know what is psychological fear, which in practice is not simply bottleneck causing delay, and what real debate to be canceled.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
heal.titleΔιαστάσεις ποιότητας υπηρεσιών της ηλεκτρονικής τραπεζικήςel
heal.titleQuality services of electronic bankingen
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordτραπεζική, διαδίκτυο, τραπεζικές υπηρεσίες, ποιότητα υπηρεσιών, διαδικτυακή τραπεζικήel
heal.keywordbanking, internet, banking services, quality of services, internet bankingen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΤσουκάτος, Ευάγγελοςel
heal.advisorNameTsoukatos, Evangelosen
heal.advisorID.emailtsoukat@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States