Εμφάνιση απλής εγγραφής

Marketing tourism enterprises with a focus on the hotel enterprises

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚαραγιαννάκη, Ελένηel
dc.creatorKaragiannaki, Elenien
dc.creatorΚεφαλωνίτη, Χριστίνα- Παντελίαel
dc.creatorKefaloniti, Christina- Panteliaen
dc.creatorΠουτορίδης, Χρήστοςel
dc.creatorPoutoridis, Christosen
dc.date.accessioned2016-05-23T10:42:12Z
dc.date.available2016-05-23T10:42:12Z
dc.date.issued2016-05-23
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7631
dc.description.abstractΗ εργασία αρχικώς αναφέρεται γύρω από τον τουρισμό στην χώρα μας. Στη συνέχεια αναφέρεται στον κλάδο των ξενοδοχείων και συγκεκριμένα γίνεται αναφορά στην εξέλιξη του κλάδου, τα βασικά του χαρακτηριστικά, τις διάφορες δραστηριότητες, προβλήματα, τάσεις και προοπτικές εξέλιξής του. Ο ανταγωνισμός είναι ένα από τα σοβαρότερα προβλήματα στον χώρο των ξενοδοχείων, η απόκτηση όμως του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος είναι ο βασικός στόχος κάθε επιχείρησης. Για την εκτίμηση της φύσης του ανταγωνιστικού περιβάλλοντος στον χώρο των ξενοδοχείων παρατίθεται το υπόδειγμα των πέντε δυνάμεων του Porter. Στα τελευταία κεφάλαια γίνεται μελέτη ειδικότερα στις μικρές ξενοδοχειακές μονάδες και στις μεθόδους αύξησης των πωλήσεων τους εν μέσω κρίσης.el
dc.description.abstractThe paper initially reports about tourism in our country. Then stated in the hotel sector and specifically refers to the evolution of the industry, its basic characteristics, different activities, problems, trends and advancement prospects. Competition is one of the most serious problems of the hotel sector, but the acquisition of competitive advantage is the main goal of every business. In assessing the nature of the competitive environment of the hotel sector we show the model of the five forces of Porter. In the final chapters a study is conducted particularly in small hotels and finds methods to increase sales amid economical crisis.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΜάρκετινγκ τουριστικών επιχειρήσεων με έμφαση στις ξενοδοχειακές επιχειρήσειςel
dc.titleMarketing tourism enterprises with a focus on the hotel enterprisesen

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚαραγιαννάκη, Ελένηel
heal.creatorNameKaragiannaki, Elenien
heal.creatorNameΚεφαλωνίτη, Χριστίνα- Παντελίαel
heal.creatorNameKefaloniti, Christina- Panteliaen
heal.creatorNameΠουτορίδης, Χρήστοςel
heal.creatorNamePoutoridis, Christosen
heal.publicationDate2016-05-23
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7631
heal.abstractΗ εργασία αρχικώς αναφέρεται γύρω από τον τουρισμό στην χώρα μας. Στη συνέχεια αναφέρεται στον κλάδο των ξενοδοχείων και συγκεκριμένα γίνεται αναφορά στην εξέλιξη του κλάδου, τα βασικά του χαρακτηριστικά, τις διάφορες δραστηριότητες, προβλήματα, τάσεις και προοπτικές εξέλιξής του. Ο ανταγωνισμός είναι ένα από τα σοβαρότερα προβλήματα στον χώρο των ξενοδοχείων, η απόκτηση όμως του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος είναι ο βασικός στόχος κάθε επιχείρησης. Για την εκτίμηση της φύσης του ανταγωνιστικού περιβάλλοντος στον χώρο των ξενοδοχείων παρατίθεται το υπόδειγμα των πέντε δυνάμεων του Porter. Στα τελευταία κεφάλαια γίνεται μελέτη ειδικότερα στις μικρές ξενοδοχειακές μονάδες και στις μεθόδους αύξησης των πωλήσεων τους εν μέσω κρίσης.el
heal.abstractThe paper initially reports about tourism in our country. Then stated in the hotel sector and specifically refers to the evolution of the industry, its basic characteristics, different activities, problems, trends and advancement prospects. Competition is one of the most serious problems of the hotel sector, but the acquisition of competitive advantage is the main goal of every business. In assessing the nature of the competitive environment of the hotel sector we show the model of the five forces of Porter. In the final chapters a study is conducted particularly in small hotels and finds methods to increase sales amid economical crisis.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
heal.titleΜάρκετινγκ τουριστικών επιχειρήσεων με έμφαση στις ξενοδοχειακές επιχειρήσειςel
heal.titleMarketing tourism enterprises with a focus on the hotel enterprisesen
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordμάρκετινγκ, ξενοδοχειακή επιχείρηση, κοινωνικός τουρισμός, ανταγωνισμόςel
heal.keywordmarketing, hotel enterprise, social tourism, competitionen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΤσουκάτος, Ευάγγελοςel
heal.advisorNameTsoukatos, Evangelosen
heal.advisorID.emailtsoukat@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States