Εμφάνιση απλής εγγραφής

Modern way of promotion of greek tourism and its contribution to the development of the greek economy

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΘεοδωράκη, Άνναel
dc.creatorTheodoraki, Annaen
dc.creatorΣυρίγος, Ευάγγελοςel
dc.creatorSyrigos, Evangelosen
dc.date.accessioned2016-05-25T06:53:01Z
dc.date.available2016-05-25T06:53:01Z
dc.date.issued2016-05-24
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7638
dc.description.abstractΟ Ελληνικός τουρισμός αποτελεί έναν εκ των σημαντικότερων τομέων της ελληνικής οικονομικής δραστηριότητας. Ετησίως συνεισφέρει περίπου το 20% του ΑΕΠ. Το θέμα της προώθησης του ελληνικού τουρισμού έχει ιδιαίτερη σημασία ιδίως κάτω από την επίδραση των οικονομικών εξελίξεων των τελευταίων ετών που έχουν πλήξει την χώρα. Σκοπός της πτυχιακής εργασίας είναι η ανάλυση και η παρουσίαση των τρόπων προώθησης του ελληνικού τουρισμού. Δεδομένου ότι η ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας έχει επηρεάσει και τον τουριστικό κλάδο και συνεχώς απαιτείται η αναβάθμιση των τρόπων προώθησης σύμφωνα με τις νέες διαθέσιμες τάσεις της τεχνολογίας, έτσι ώστε να μην στερείται ο ελληνικός τουρισμός έναντι των ανταγωνιστριών χωρών. Επομένως, πέρα από την παράθεση των διαθέσιμων τρόπων προώθησης του τουριστικού προϊόντος, παρατίθενται οι δράσεις και οι στρατηγικές που εφαρμόζουν οι διάφοροι οργανισμοί για τον σκοπό αυτό, καθώς επίσης σχολιάζονται οι τάσεις των Ελλήνων και Αλλοδαπών τουριστών, καθώς και η κατάταξη της χώρας όσον αφορά τους δείκτες ανταγωνιστικότητας σε σύγκριση με τους κυριότερους αντιπάλους της Ελλάδας στον τουριστικό τομέα.el
dc.description.abstractThe Greek tourism is one of the most important sectors of the Greek economy. Annually contributes about 20% of GDP. The issue of promoting Greek tourism is of great importance especially under the influence of economic developments of recent years that have affected the country. The aim of the thesis is the analysis and presentation of ways of promoting Greek tourism. As the rapid development of technology has affected the tourism industry and constantly needed to upgrade the promotion of ways according to the new available technology trends, so as not depriving the Greek tourism over competing countries. Therefore, apart from the presentation of the means available to promote the tourism product, lists the actions and strategies of the various organizations for this purpose, and also discussed the trends of Greek and foreign tourists, as well as the classification of the country as regards indicators of competitiveness in comparison with its main rivals Greece in the tourism sector.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΣύγχρονοι τρόποι προώθησης του ελληνικού τουρισμού και η συμβολή του στην ανάπτυξη στην ελληνικής οικονομίαςel
dc.titleModern way of promotion of greek tourism and its contribution to the development of the greek economyen

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΘεοδωράκη, Άνναel
heal.creatorNameTheodoraki, Annaen
heal.creatorNameΣυρίγος, Ευάγγελοςel
heal.creatorNameSyrigos, Evangelosen
heal.publicationDate2016-05-24
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7638
heal.abstractΟ Ελληνικός τουρισμός αποτελεί έναν εκ των σημαντικότερων τομέων της ελληνικής οικονομικής δραστηριότητας. Ετησίως συνεισφέρει περίπου το 20% του ΑΕΠ. Το θέμα της προώθησης του ελληνικού τουρισμού έχει ιδιαίτερη σημασία ιδίως κάτω από την επίδραση των οικονομικών εξελίξεων των τελευταίων ετών που έχουν πλήξει την χώρα. Σκοπός της πτυχιακής εργασίας είναι η ανάλυση και η παρουσίαση των τρόπων προώθησης του ελληνικού τουρισμού. Δεδομένου ότι η ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας έχει επηρεάσει και τον τουριστικό κλάδο και συνεχώς απαιτείται η αναβάθμιση των τρόπων προώθησης σύμφωνα με τις νέες διαθέσιμες τάσεις της τεχνολογίας, έτσι ώστε να μην στερείται ο ελληνικός τουρισμός έναντι των ανταγωνιστριών χωρών. Επομένως, πέρα από την παράθεση των διαθέσιμων τρόπων προώθησης του τουριστικού προϊόντος, παρατίθενται οι δράσεις και οι στρατηγικές που εφαρμόζουν οι διάφοροι οργανισμοί για τον σκοπό αυτό, καθώς επίσης σχολιάζονται οι τάσεις των Ελλήνων και Αλλοδαπών τουριστών, καθώς και η κατάταξη της χώρας όσον αφορά τους δείκτες ανταγωνιστικότητας σε σύγκριση με τους κυριότερους αντιπάλους της Ελλάδας στον τουριστικό τομέα.el
heal.abstractThe Greek tourism is one of the most important sectors of the Greek economy. Annually contributes about 20% of GDP. The issue of promoting Greek tourism is of great importance especially under the influence of economic developments of recent years that have affected the country. The aim of the thesis is the analysis and presentation of ways of promoting Greek tourism. As the rapid development of technology has affected the tourism industry and constantly needed to upgrade the promotion of ways according to the new available technology trends, so as not depriving the Greek tourism over competing countries. Therefore, apart from the presentation of the means available to promote the tourism product, lists the actions and strategies of the various organizations for this purpose, and also discussed the trends of Greek and foreign tourists, as well as the classification of the country as regards indicators of competitiveness in comparison with its main rivals Greece in the tourism sector.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
heal.titleΣύγχρονοι τρόποι προώθησης του ελληνικού τουρισμού και η συμβολή του στην ανάπτυξη στην ελληνικής οικονομίαςel
heal.titleModern way of promotion of greek tourism and its contribution to the development of the greek economyen
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordελληνική οικονομία, ελληνικός τουρισμός, προώθησηel
heal.keywordgreek economy, greek tourism, promotionen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΤσουκάτος, Ευάγγελοςel
heal.advisorNameTsoukatos, Evangelosen
heal.advisorID.emailtsoukat@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States