Εμφάνιση απλής εγγραφής

E-commerce: Student aspects and attitudes

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚαπελλάκη, Ιωάνναel
dc.creatorKapellaki, Ioannaen
dc.creatorΚαρκανάκη, Ευαγγελία- Μαρίαel
dc.creatorKarkanaki, Evgenia- Mariaen
dc.creatorΧατζηχρήστος, Ιωάννηςel
dc.creatorChatzichristos, Ioannisen
dc.date.accessioned2016-05-31T11:18:07Z
dc.date.available2016-05-31T11:18:07Z
dc.date.issued2016-05-31
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7665
dc.description.abstractΣτη παρούσα πτυχιακή εργασία γίνεται ανάλυση στον ορισμό του “Ηλεκτρονικού εμπορίου” καθώς και στις επιμέρους λειτουργίες του. Η εργασία συμπεριλαμβάνει πέρα από τον ορισμό, την διαφορά την οποία έχει από το ηλεκτρονικό επιχειρήν καθώς και την δομή του, δηλαδή την πυραμίδα του ηλεκτρονικού εμπορίου η οποία περιλαμβάνει όλες εκείνες τις λειτουργίες οι οποίες προαπαιτούνται με σκοπό την πραγματοποίηση μιας ηλεκτρονικής αγοράς. Επιπρόσθετα γίνεται ανάλυση στους κινδύνους που κρύβονται πίσω από την χρήση του, στους τρόπους με τους οποίους πραγματοποιούν τη πληρωμή, αλλά και στα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του. Ο Βασικός στόχος της έρευνας πέρα από την ορθολογική πληροφόρηση για το σύγχρονο εργαλείο αγοράς, είναι να ερευνήσουμε και να προσδιορίσουμε ποιες είναι οι στάσεις και οι απόψεις που διατηρούν οι φοιτητές για το ηλεκτρονικού εμπορίου.el
dc.description.abstractIn the present thesis there is an analysis on the definition of e-commerce and on its individual functions as well. Besides the definition and its structure, that is, the e-commerce pyramid which includes all those functions which are required in order an electronic purchase to be completed, it also includes its difference from e-business. Moreover, there is an analysis on the hidden dangers related to its use, the ways in which payment is done and both the advantages and disadvantages are further exploited. The main purpose of the survey, beyond factual information about modern e-commerce, is to explore and define which are the beliefs and attitudes held by the students.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΗλεκτρονικό εμπόριο: Οι στάσεις και οι απόψεις των φοιτητώνel
dc.titleE-commerce: Student aspects and attitudesen

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚαπελλάκη, Ιωάνναel
heal.creatorNameKapellaki, Ioannaen
heal.creatorNameΚαρκανάκη, Ευαγγελία- Μαρίαel
heal.creatorNameKarkanaki, Evgenia- Mariaen
heal.creatorNameΧατζηχρήστος, Ιωάννηςel
heal.creatorNameChatzichristos, Ioannisen
heal.publicationDate2016-05-31
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7665
heal.abstractΣτη παρούσα πτυχιακή εργασία γίνεται ανάλυση στον ορισμό του “Ηλεκτρονικού εμπορίου” καθώς και στις επιμέρους λειτουργίες του. Η εργασία συμπεριλαμβάνει πέρα από τον ορισμό, την διαφορά την οποία έχει από το ηλεκτρονικό επιχειρήν καθώς και την δομή του, δηλαδή την πυραμίδα του ηλεκτρονικού εμπορίου η οποία περιλαμβάνει όλες εκείνες τις λειτουργίες οι οποίες προαπαιτούνται με σκοπό την πραγματοποίηση μιας ηλεκτρονικής αγοράς. Επιπρόσθετα γίνεται ανάλυση στους κινδύνους που κρύβονται πίσω από την χρήση του, στους τρόπους με τους οποίους πραγματοποιούν τη πληρωμή, αλλά και στα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του. Ο Βασικός στόχος της έρευνας πέρα από την ορθολογική πληροφόρηση για το σύγχρονο εργαλείο αγοράς, είναι να ερευνήσουμε και να προσδιορίσουμε ποιες είναι οι στάσεις και οι απόψεις που διατηρούν οι φοιτητές για το ηλεκτρονικού εμπορίου.el
heal.abstractIn the present thesis there is an analysis on the definition of e-commerce and on its individual functions as well. Besides the definition and its structure, that is, the e-commerce pyramid which includes all those functions which are required in order an electronic purchase to be completed, it also includes its difference from e-business. Moreover, there is an analysis on the hidden dangers related to its use, the ways in which payment is done and both the advantages and disadvantages are further exploited. The main purpose of the survey, beyond factual information about modern e-commerce, is to explore and define which are the beliefs and attitudes held by the students.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
heal.titleΗλεκτρονικό εμπόριο: Οι στάσεις και οι απόψεις των φοιτητώνel
heal.titleE-commerce: Student aspects and attitudesen
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordηλεκτρονικό εμπόριο, φοιτητήςel
heal.keyworde- commerce, college studenten
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΤσουκάτος, Ευάγγελοςel
heal.advisorNameTsoukatos, Evangelosen
heal.advisorID.emailtsoukat@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States