Εμφάνιση απλής εγγραφής

Exploring the impact of e-marketing and new technologies in the consumer behavior of Greek tourists

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΔήμου, Νικολέταel
dc.creatorDimou, Nikoletaen
dc.creatorΚατσούλη, Ασημίναel
dc.creatorKatsouli, Asiminaen
dc.date.accessioned2016-06-13T11:48:34Z
dc.date.available2016-06-13T11:48:34Z
dc.date.issued2016-06-13
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7706
dc.description.abstractΣτη παρούσα εργασία διερευνήθηκε η επίδραση του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ και των νέων τεχνολογιών στην καταναλωτική συμπεριφορά των Ελλήνων τουριστών. Αρχικά αναλύθηκαν λεπτομερώς οι έννοιες της καινοτομίας, της χρήσης του διαδικτύου, των εικονικών κοινοτήτων, των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, του ηλεκτρονικού εμπορίου και του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ. Επίσης διερευνήθηκε το σύνολο των παραγόντων που επηρεάζουν την καταναλωτική συμπεριφορά των τουριστών, όπως οι τυπολογίες των τουριστών, η τμηματοποίηση της αγοράς τουρισμού και τα κίνητρα της διαδικασίας λήψης αποφάσεων του καταναλωτή στον τομέα του τουρισμού. Στη συνέχεια, υλοποιήθηκε ποσοτική έρευνα μέσω ερωτηματολογίου, με στόχο τη διερεύνηση της συμπεριφοράς των Ελλήνων τουριστών.el
dc.description.abstractIn the present study we investigated the effect of electronic marketing and new technologies in consumer behavior of Greek tourists. Initially, we analyzed in detail the concepts of innovation, the use of the Internet, virtual communities, social media, e-commerce and e-marketing. We also investigated all the factors that influence consumer behavior of tourists, like the typologies of tourists, tourism market segmentation and the motives of the consumer's decision-making process in the field of tourism. Then, we implemented a quantitative research via a structured questionnaire, aimed at investigating the behavior of Greek tourists.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΔιερεύνηση της επίδρασης του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ και των νέων τεχνολογιών στην καταναλωτική συμπεριφορά των Ελλήνων τουριστώνel
dc.titleExploring the impact of e-marketing and new technologies in the consumer behavior of Greek touristsen

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΔήμου, Νικολέταel
heal.creatorNameDimou, Nikoletaen
heal.creatorNameΚατσούλη, Ασημίναel
heal.creatorNameKatsouli, Asiminaen
heal.publicationDate2016-06-13
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7706
heal.abstractΣτη παρούσα εργασία διερευνήθηκε η επίδραση του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ και των νέων τεχνολογιών στην καταναλωτική συμπεριφορά των Ελλήνων τουριστών. Αρχικά αναλύθηκαν λεπτομερώς οι έννοιες της καινοτομίας, της χρήσης του διαδικτύου, των εικονικών κοινοτήτων, των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, του ηλεκτρονικού εμπορίου και του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ. Επίσης διερευνήθηκε το σύνολο των παραγόντων που επηρεάζουν την καταναλωτική συμπεριφορά των τουριστών, όπως οι τυπολογίες των τουριστών, η τμηματοποίηση της αγοράς τουρισμού και τα κίνητρα της διαδικασίας λήψης αποφάσεων του καταναλωτή στον τομέα του τουρισμού. Στη συνέχεια, υλοποιήθηκε ποσοτική έρευνα μέσω ερωτηματολογίου, με στόχο τη διερεύνηση της συμπεριφοράς των Ελλήνων τουριστών.el
heal.abstractIn the present study we investigated the effect of electronic marketing and new technologies in consumer behavior of Greek tourists. Initially, we analyzed in detail the concepts of innovation, the use of the Internet, virtual communities, social media, e-commerce and e-marketing. We also investigated all the factors that influence consumer behavior of tourists, like the typologies of tourists, tourism market segmentation and the motives of the consumer's decision-making process in the field of tourism. Then, we implemented a quantitative research via a structured questionnaire, aimed at investigating the behavior of Greek tourists.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΔιερεύνηση της επίδρασης του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ και των νέων τεχνολογιών στην καταναλωτική συμπεριφορά των Ελλήνων τουριστώνel
heal.titleExploring the impact of e-marketing and new technologies in the consumer behavior of Greek touristsen
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordηλεκτρονικό μάρκετινγκ, συμπεριφορά καταναλωτή, ηλεκτρονικό εμπόριο, τουρίστας, καινοτομίαel
heal.keywordelectronic marketing, consumer behavior, e-commerce, electronic commerce, tourist, innovationen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΤριχάς, Νικόλαοςel
heal.advisorNameTrichas, Nikolaosen
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States