Show simple item record

The evolution of advertising on greek TV

Dublin Core metadata

dc.creatorΚαρυάκατζης, Ιωάννηςel
dc.creatorKaryakatzis, Ioannisen
dc.creatorΜπάρλας, Νικόλαοςel
dc.creatorBarlas, Nikolaosen
dc.date.accessioned2016-06-23T15:06:28Z
dc.date.available2016-06-23T15:06:28Z
dc.date.issued2016-06-23
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7736
dc.description.abstractΜε την έννοια «Διαφήμιση» εννοούμε την διαδικασία γνωστοποίησης και επηρεασμού του καταναλωτικού κοινού για ένα προϊόν ή μία υπηρεσία επί πληρωμή. Στην πιο απλή σημασία της η λέξη «διαφήμιση» σημαίνει: «να τραβάς την προσοχή σε κάτι», «να γνωστοποιείς κάτι σε κάποιον ή να τον πληροφορείς γι’ αυτό». Είναι ο ορισμός που δίνει η Gillian Dyer. «Διαφήμιση – η διάδοση μιας είδησης με τη φήμη, με τον προφορικό λόγο ή με δημοσίευμα, των αρετών ενός προσώπου ή πράγματος», είναι ο ορισμός που βρίσκουμε στο Υπερλεξικό της Νεοελληνικής Γλώσσας, εκδόσεων Παγουλάτου. Οι Bernard de Plas και Henri Verdier είναι της γνώμης πως, «διαφήμιση είναι το σύνολο των τεχνικών, με ομαδικό αποτέλεσμα, που χρησιμοποιούνται προς όφελος μιας επιχείρησης ή ενός συγκροτήματος επιχειρήσεων για την απόκτηση, ανάπτυξη ή διατήρηση μιας πελατείας». Η διαφήμιση μπορεί να χρησιμοποιεί άλλοτε συγκινησιακά χαρακτηριστικά (επίκληση στο συναίσθημα) που συνδέουν τον χρήστη με την αγορά ή την χρήση του προϊόντος και άλλοτε λογικά χαρακτηριστικά (επίκληση στη λογική) όπως τεχνικά χαρακτηριστικά και πλεονεκτήματα του προϊόντος σε σχέση με τα ανταγωνιστικά. Η διαφήμιση ανήκει στο μείγμα προβολής και επικοινωνίας του τμήματος Μάρκετινγκ. Τα τελευταία χρόνια όλο και μεγαλύτερα ποσά ξοδεύονται από τις εταιρίες για την διαφημιστική προβολή των προϊόντων της. Εταιρίες κολοσσοί μπορεί να ξοδεύουν ακόμα και δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως.el
dc.description.abstractBy the acceptation of “advertising”, we mean the process of the consumers’ notification and influence over a purchasable product or service. More commonly, “advertising” means to ‘draw attention to something’, ‘to notify or inform somebody about something’ which is the definition given by Gillian Dyer. Advertising , the spread of news by rumour, word of mouth or a piece or the notification of a person’s virtues or the benefits of a product is the definition of the word included in the Hyperdictionary of the Greek language, published by Pagoulatou. Bernard de Plas and Henri Verdier are of the opinion that ‘advertising is the assemblage of techniques, having a combined result, used for the benefit of a business or a group of businesses in order to acquire, increase or maintain a customer base’. On the one hand, advertising utilizes emotional characteristics (appeal to emotion) which ally the consumer with the purchase or use of the product. On the other hand, logical characteristics are used (appeal to logic) such as technical features and advantages of the product compared to its competitive ones. Advertising belongs to the mixture of projection and communication of the marketing department. Over the last few years, more and more money is spent by enterprises for the advertising projection of their products, while company giants can spend even billions of dollars annually.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΗ εξέλιξη της διαφήμισης στην ελληνική τηλεόρασηel
dc.titleThe evolution of advertising on greek TVen

healMeta

heal.creatorNameΚαρυάκατζης, Ιωάννηςel
heal.creatorNameKaryakatzis, Ioannisen
heal.creatorNameΜπάρλας, Νικόλαοςel
heal.creatorNameBarlas, Nikolaosen
heal.publicationDate2016-06-23
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7736
heal.abstractΜε την έννοια «Διαφήμιση» εννοούμε την διαδικασία γνωστοποίησης και επηρεασμού του καταναλωτικού κοινού για ένα προϊόν ή μία υπηρεσία επί πληρωμή. Στην πιο απλή σημασία της η λέξη «διαφήμιση» σημαίνει: «να τραβάς την προσοχή σε κάτι», «να γνωστοποιείς κάτι σε κάποιον ή να τον πληροφορείς γι’ αυτό». Είναι ο ορισμός που δίνει η Gillian Dyer. «Διαφήμιση – η διάδοση μιας είδησης με τη φήμη, με τον προφορικό λόγο ή με δημοσίευμα, των αρετών ενός προσώπου ή πράγματος», είναι ο ορισμός που βρίσκουμε στο Υπερλεξικό της Νεοελληνικής Γλώσσας, εκδόσεων Παγουλάτου. Οι Bernard de Plas και Henri Verdier είναι της γνώμης πως, «διαφήμιση είναι το σύνολο των τεχνικών, με ομαδικό αποτέλεσμα, που χρησιμοποιούνται προς όφελος μιας επιχείρησης ή ενός συγκροτήματος επιχειρήσεων για την απόκτηση, ανάπτυξη ή διατήρηση μιας πελατείας». Η διαφήμιση μπορεί να χρησιμοποιεί άλλοτε συγκινησιακά χαρακτηριστικά (επίκληση στο συναίσθημα) που συνδέουν τον χρήστη με την αγορά ή την χρήση του προϊόντος και άλλοτε λογικά χαρακτηριστικά (επίκληση στη λογική) όπως τεχνικά χαρακτηριστικά και πλεονεκτήματα του προϊόντος σε σχέση με τα ανταγωνιστικά. Η διαφήμιση ανήκει στο μείγμα προβολής και επικοινωνίας του τμήματος Μάρκετινγκ. Τα τελευταία χρόνια όλο και μεγαλύτερα ποσά ξοδεύονται από τις εταιρίες για την διαφημιστική προβολή των προϊόντων της. Εταιρίες κολοσσοί μπορεί να ξοδεύουν ακόμα και δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως.el
heal.abstractBy the acceptation of “advertising”, we mean the process of the consumers’ notification and influence over a purchasable product or service. More commonly, “advertising” means to ‘draw attention to something’, ‘to notify or inform somebody about something’ which is the definition given by Gillian Dyer. Advertising , the spread of news by rumour, word of mouth or a piece or the notification of a person’s virtues or the benefits of a product is the definition of the word included in the Hyperdictionary of the Greek language, published by Pagoulatou. Bernard de Plas and Henri Verdier are of the opinion that ‘advertising is the assemblage of techniques, having a combined result, used for the benefit of a business or a group of businesses in order to acquire, increase or maintain a customer base’. On the one hand, advertising utilizes emotional characteristics (appeal to emotion) which ally the consumer with the purchase or use of the product. On the other hand, logical characteristics are used (appeal to logic) such as technical features and advantages of the product compared to its competitive ones. Advertising belongs to the mixture of projection and communication of the marketing department. Over the last few years, more and more money is spent by enterprises for the advertising projection of their products, while company giants can spend even billions of dollars annually.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
heal.titleΗ εξέλιξη της διαφήμισης στην ελληνική τηλεόρασηel
heal.titleThe evolution of advertising on greek TVen
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordδιαφήμιση, τηλεόρασηel
heal.keywordadvertising, televisionen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΠαχουλάκης, Ιωάννηςel
heal.advisorNamePachoulakis, Ioannisen
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States