Εμφάνιση απλής εγγραφής

The use of humor in marketing and research on how it affects consumer behavior.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΛάγιος, Ιωάννηςel
dc.creatorLagios, Ioannisen
dc.creatorΣαμούρη, Ηλιάναel
dc.creatorSamouri, Ilianaen
dc.creatorΧρηστάκη, Μαρίναel
dc.creatorChristaki, Marinaen
dc.date.accessioned2016-07-11T08:03:12Z
dc.date.available2016-07-11T08:03:12Z
dc.date.issued2016-07-11
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7777
dc.description.abstractΤο χιούμορ ως αναπόσπαστο μέρος της επικοινωνίας κατέχει και σημαντική θέση στη διαφήμιση καθώς δημιουργεί σύνδεση με ευχάριστα συναισθήματα. Το ερώτημα που απασχολεί τις επιχειρήσεις το ευχάριστο κλίμα της χιουμοριστικής διαφήμισης μεταφράζεται σε κέρδη μέσα από την ενεργοποίηση της καταναλωτικής συμπεριφοράς. Η συμπεριφορά του καταναλωτή διέπεται από μια σειρά παραγόντων που την επηρεάζουν. Ακόμα η λήψη της αγοραστικής απόφασης περνά από διάφορα στάδια μέχρι την τελική επιλογή και αγορά. Η διαφήμιση έχει το ρόλο της σε κάθε ένα από τα παραπάνω τμήματα της συμπεριφοράς του καταναλωτή. Μπορεί να λάβει ποικίλες μορφές μια εκ των οποίων είναι και η χιουμοριστική. Μετά από διεξαγωγή έρευνας πεδίου στην οποία διερευνήθηκε το κατά πόσο η χιουμοριστική διαφήμιση επηρεάζει τη καταναλωτική συμπεριφορά, διαπιστώθηκε ότι η πρώτη επηρεάζει τη δεύτερη με διάφορους τρόπους, είτε πληροφοριακούς, είτε ψυχαγωγικούς είτε με παρακίνηση για δράση. Αλλού η επίδραση είναι σημαντική και αλλού ασθενέστερη σε καμία περίπτωση πάντως δεν αποτελεί απειλή για στρέβλωση της εικόνας του διαφημιζόμενου.el
dc.description.abstractHumor is an integral part of communication and holds an important place in advertising, as it establishes a connection with pleasant feelings. The challenge for businesses is to determine if pleasant climate of humorous ad it is being translated into gains through the activation of consumer behavior. There is a number of factors that influence consumer behavior. The purchasing decision goes through several stages until the final selection and purchase as well. Advertising takes place in all of the segments of consumer behavior. It can take many forms one of which is the humorous. After conducting a field research which investigated whether the humorous advertising affects consumer behavior, it was found that the first influences the second in several ways, either informational or recreational or motivational for actions. In some cases the effect is significant and in other cases weaker. However in no case, is a threat to distort the image of the advertiser.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΗ αξιοποίηση του χιούμορ στο μάρκετινγκ και μελέτη του τρόπου που επηρεάζει την καταναλωτική συμπεριφορά των ατόμων.el
dc.titleThe use of humor in marketing and research on how it affects consumer behavior.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΛάγιος, Ιωάννηςel
heal.creatorNameLagios, Ioannisen
heal.creatorNameΣαμούρη, Ηλιάναel
heal.creatorNameSamouri, Ilianaen
heal.creatorNameΧρηστάκη, Μαρίναel
heal.creatorNameChristaki, Marinaen
heal.publicationDate2016-07-11
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7777
heal.abstractΤο χιούμορ ως αναπόσπαστο μέρος της επικοινωνίας κατέχει και σημαντική θέση στη διαφήμιση καθώς δημιουργεί σύνδεση με ευχάριστα συναισθήματα. Το ερώτημα που απασχολεί τις επιχειρήσεις το ευχάριστο κλίμα της χιουμοριστικής διαφήμισης μεταφράζεται σε κέρδη μέσα από την ενεργοποίηση της καταναλωτικής συμπεριφοράς. Η συμπεριφορά του καταναλωτή διέπεται από μια σειρά παραγόντων που την επηρεάζουν. Ακόμα η λήψη της αγοραστικής απόφασης περνά από διάφορα στάδια μέχρι την τελική επιλογή και αγορά. Η διαφήμιση έχει το ρόλο της σε κάθε ένα από τα παραπάνω τμήματα της συμπεριφοράς του καταναλωτή. Μπορεί να λάβει ποικίλες μορφές μια εκ των οποίων είναι και η χιουμοριστική. Μετά από διεξαγωγή έρευνας πεδίου στην οποία διερευνήθηκε το κατά πόσο η χιουμοριστική διαφήμιση επηρεάζει τη καταναλωτική συμπεριφορά, διαπιστώθηκε ότι η πρώτη επηρεάζει τη δεύτερη με διάφορους τρόπους, είτε πληροφοριακούς, είτε ψυχαγωγικούς είτε με παρακίνηση για δράση. Αλλού η επίδραση είναι σημαντική και αλλού ασθενέστερη σε καμία περίπτωση πάντως δεν αποτελεί απειλή για στρέβλωση της εικόνας του διαφημιζόμενου.el
heal.abstractHumor is an integral part of communication and holds an important place in advertising, as it establishes a connection with pleasant feelings. The challenge for businesses is to determine if pleasant climate of humorous ad it is being translated into gains through the activation of consumer behavior. There is a number of factors that influence consumer behavior. The purchasing decision goes through several stages until the final selection and purchase as well. Advertising takes place in all of the segments of consumer behavior. It can take many forms one of which is the humorous. After conducting a field research which investigated whether the humorous advertising affects consumer behavior, it was found that the first influences the second in several ways, either informational or recreational or motivational for actions. In some cases the effect is significant and in other cases weaker. However in no case, is a threat to distort the image of the advertiser.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΗ αξιοποίηση του χιούμορ στο μάρκετινγκ και μελέτη του τρόπου που επηρεάζει την καταναλωτική συμπεριφορά των ατόμων.el
heal.titleThe use of humor in marketing and research on how it affects consumer behavior.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordμάρκετινγκ, συμπεριφορά καταναλωτή, διαφήμιση, χιούμορel
heal.keywordmarketing, consumer behavior, advertising, humoren
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΜαστοράκης, Γεώργιοςel
heal.advisorNameMastorakis, Georgiosen
heal.advisorID.emailgmastorakis@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States