Εμφάνιση απλής εγγραφής

Open-adaptive-authorable platform for educational games.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΣυντυχάκης, Ευθύμιοςel
dc.creatorSyntychakis, Efthymiosen
dc.date.accessioned2016-07-14T10:40:35Z
dc.date.available2016-07-14T10:40:35Z
dc.date.issued2016-07-14
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7792
dc.description.abstractΤα παιχνίδια μπορούν να χαρακτηριστούν και ως προσομοιώσεις αληθινών καταστάσεων/δραστηριοτήτων, μέσα όμως σε ένα πλαίσιο ασφάλειας έτσι ώστε ο παίκτης να κερδίσει γνώση από τα λάθη του χωρίς ακραίες επιπτώσεις. Είναι ένα πολύ δυνατό εργαλείο μάθησης, όχι μόνο για μικρές αλλά και για μεγαλύτερες ηλικίες. Η δημιουργία τέτοιων παιχνιδιών χρειάζεται παιδαγωγούς οι οποίοι θα προσαρμόσουν το παιχνίδι με βάση κάποιο καθορισμένο κοινό και τις ανάγκες αυτού, έτσι ώστε να είναι αποτελεσματικό. Επίσης, οι καθηγητές πρέπει να μπορούν να δημιουργήσουν απλά παιχνίδια για τους μαθητές στην τάξη για να εξηγήσουν απλές έννοιες. Με αυτές τις δυνατότητες, το ψηφιακό εκπαιδευτικό παιχνίδι θα μπορούσε να ενταχθεί στην εκπαιδευτική διαδικασία. Οι περισσότερες πλατφόρμες δημιουργίας εκπαιδευτικών παιχνιδιών δεν διαχωρίζουν τους παραπάνω ρόλους κάνοντας δύσκολη την διαδικασία δημιουργίας για ένα δάσκαλο. Επιπλέον, δεν παρέχουν τη δυνατότητα συνεργασίας με ήδη αναγνωρισμένες τεχνικές όπως SCORM. Η διπλωματική, αυτή, εργασία αναφέρεται στην αρχιτεκτονική μιας ανοικτής πλατφόρμας δημιουργίας εκπαιδευτικών παιχνιδιών στην οποία οι παιδαγωγοί θα θέτουν κάποιο πλαίσιο κανόνων μέσα στο οποίο θα δημιουργούνται τα παιχνίδια. Η διεπαφή της εφαρμογής θα προσαρμόζεται ανάλογα με το πλαίσιο κανόνων και τις επιλογές του χρήστη.el
dc.description.abstractGames in nature are often a bounded simulation of real-world tasks/activities that educate the individual. They are a powerful learning tool not only for the young ages of preschoolers, as F. Froebel described, but for older students too. The creation of such games demands the need of experts to point out the specifications of a game that targets a specific audience and follow certain standards in order to be productive and understandable by the target audience. On the other hand, teachers have the most creative ideas to apply in simple games and make their students understand basic concepts. This implies an implementation of digital game-based learning in the casual learning process. Most game creation platforms do not separate the above roles and are difficult for a novice in game creation, as a teacher, to adapt. Furthermore, they do not implement known techniques such as SCORM to make the content or the whole game reusable. This thesis will study issues concerning the architecture of an open, adaptive and authorable platform were experts will define the standards and teachers will be able to create their games. The interface of the application will adapt to the defined template’s needs and to the user’s profile.en
dc.languageΑγγλικάel
dc.languageEnglishen
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσαel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), PPS in Informatics and Multimediaen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΑνοικτή-προσαρμόσιμη πλατφόρμα δημιουργίας εκπαιδευτικών παιχνιδιών.el
dc.titleOpen-adaptive-authorable platform for educational games.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΣυντυχάκης, Ευθύμιοςel
heal.creatorNameSyntychakis, Efthymiosen
heal.publicationDate2016-07-14
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7792
heal.abstractΤα παιχνίδια μπορούν να χαρακτηριστούν και ως προσομοιώσεις αληθινών καταστάσεων/δραστηριοτήτων, μέσα όμως σε ένα πλαίσιο ασφάλειας έτσι ώστε ο παίκτης να κερδίσει γνώση από τα λάθη του χωρίς ακραίες επιπτώσεις. Είναι ένα πολύ δυνατό εργαλείο μάθησης, όχι μόνο για μικρές αλλά και για μεγαλύτερες ηλικίες. Η δημιουργία τέτοιων παιχνιδιών χρειάζεται παιδαγωγούς οι οποίοι θα προσαρμόσουν το παιχνίδι με βάση κάποιο καθορισμένο κοινό και τις ανάγκες αυτού, έτσι ώστε να είναι αποτελεσματικό. Επίσης, οι καθηγητές πρέπει να μπορούν να δημιουργήσουν απλά παιχνίδια για τους μαθητές στην τάξη για να εξηγήσουν απλές έννοιες. Με αυτές τις δυνατότητες, το ψηφιακό εκπαιδευτικό παιχνίδι θα μπορούσε να ενταχθεί στην εκπαιδευτική διαδικασία. Οι περισσότερες πλατφόρμες δημιουργίας εκπαιδευτικών παιχνιδιών δεν διαχωρίζουν τους παραπάνω ρόλους κάνοντας δύσκολη την διαδικασία δημιουργίας για ένα δάσκαλο. Επιπλέον, δεν παρέχουν τη δυνατότητα συνεργασίας με ήδη αναγνωρισμένες τεχνικές όπως SCORM. Η διπλωματική, αυτή, εργασία αναφέρεται στην αρχιτεκτονική μιας ανοικτής πλατφόρμας δημιουργίας εκπαιδευτικών παιχνιδιών στην οποία οι παιδαγωγοί θα θέτουν κάποιο πλαίσιο κανόνων μέσα στο οποίο θα δημιουργούνται τα παιχνίδια. Η διεπαφή της εφαρμογής θα προσαρμόζεται ανάλογα με το πλαίσιο κανόνων και τις επιλογές του χρήστη.el
heal.abstractGames in nature are often a bounded simulation of real-world tasks/activities that educate the individual. They are a powerful learning tool not only for the young ages of preschoolers, as F. Froebel described, but for older students too. The creation of such games demands the need of experts to point out the specifications of a game that targets a specific audience and follow certain standards in order to be productive and understandable by the target audience. On the other hand, teachers have the most creative ideas to apply in simple games and make their students understand basic concepts. This implies an implementation of digital game-based learning in the casual learning process. Most game creation platforms do not separate the above roles and are difficult for a novice in game creation, as a teacher, to adapt. Furthermore, they do not implement known techniques such as SCORM to make the content or the whole game reusable. This thesis will study issues concerning the architecture of an open, adaptive and authorable platform were experts will define the standards and teachers will be able to create their games. The interface of the application will adapt to the defined template’s needs and to the user’s profile.en
heal.languageΑγγλικάel
heal.languageEnglishen
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσαel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), PPS in Informatics and Multimediaen
heal.titleΑνοικτή-προσαρμόσιμη πλατφόρμα δημιουργίας εκπαιδευτικών παιχνιδιών.el
heal.titleOpen-adaptive-authorable platform for educational games.en
heal.typeΜεταπτυχακή Διατριβήel
heal.typeMaster thesisen
heal.keywordδιαδραστικό παιχνίδι, εκπαιδευτική εφαρμογή, πλατφόρμα, serious gamesel
heal.keywordinteractive game, educational application, platform, serious gamesen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΒιδάκης, Νικόλαοςel
heal.advisorNameVidakis, Nikolaosen
heal.advisorID.emailnv@ie.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States