Εμφάνιση απλής εγγραφής

E-commerce and consumer behavior: The case of consumers of Heraklion.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΤσιτσίμης, Γεώργιοςel
dc.creatorTsitsimis, Georgiosen
dc.date.accessioned2016-07-25T07:07:07Z
dc.date.available2016-07-25T07:07:07Z
dc.date.issued2016-07-25
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7814
dc.description.abstractΤα τελευταία χρόνια έχει ανθήσει το ηλεκτρονικό εμπόριο και γενικά οι συναλλαγές μέσω του διαδικτύου σε ολόκληρο τον κόσμο, δίνοντας μας ακόμα μια ευκολία στην αγορά προϊόντων και υπηρεσιών κάνοντας την ζωή των ανθρώπων πιο εύκολη και τις αγορές τους πιο ευχάριστες. Ποια είναι όμως η σχέση των νέων της εποχής μας με το ηλεκτρονικό εμπόριο (e-commerce); Είναι ενεργοί πελάτες, με καθημερινή χρήση του ηλεκτρονικού τρόπου αγοράς ή σπάνια αγοράζουν μέσω διαδικτύου επειδή φοβούνται λόγω έλλειψης οικειότητας με αυτό τον νέο τρόπο; Και αν αγοράζουν πόσο συχνά το κάνουν; Είναι ευχαριστημένοι από τις συναλλαγές τους με τα εκάστοτε ηλεκτρονικά καταστήματα; Όλα τα παραπάνω έχει ως σκοπό της να απαντήσει η παρούσα εργασία. Πιο συγκεκριμένα η παρούσα εργασία πρόκειται να προβάλει της τάση των φοιτητών και σπουδαστών του Ηρακλείου όσον αφορά το ηλεκτρονικό εμπόριο και την καταναλωτική τους συμπεριφορά. Αυτό θα γίνει παραθέτοντας αρχικά κάποια θεωρητικά δεδομένα όσο αφορά το ηλεκτρονικό εμπόριο και την συμπεριφορά του η-καταναλωτή γενικά και στην πορεία να τα συγκρίνει με τους φοιτητές και σπουδαστές του Ηρακλείου. Για την επίτευξη αυτού του σκοπού, πραγματοποιήθηκε ποσοτική έρευνα η οποία θα παρουσιαστεί παραπέρα στην εργασία, παρουσιάζοντας τα αποτελέσματα της.el
dc.description.abstractElectronic commerce is process of doing business through computer networks. Broadly speaking, e-commerce emphasizes the generation and exploitation of new business opportunities, enabling the customer to have an increasing say in what products are made, how products are made and how services are delivered. In recent years e- commerce has flourished, providing customers comfort and speed regarding the shopping experience of products and services. The purpose of this thesis is to present the theoretical background of the development of e-commerce and mainly how people-consumers react to it. More specifically, this thesis will present the trend, behavior and opinion of university students in the city of Heraklion regarding the internet, e-commerce and their consumption behavior. For the purposes of this research, a quantitative research approach was adopted. Although in Greece e-commerce is at an initial stage due to people’s doubts and reservations, the results of this research show that most higher education students in Heraklion interviewed use the internet at a daily basis and e-commerce to satisfy their needs for various products and services.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΗλεκτρονικό εμπόριο και συμπεριφορά καταναλωτή: Η περίπτωση των καταναλωτών του Ηρακλείου.el
dc.titleE-commerce and consumer behavior: The case of consumers of Heraklion.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΤσιτσίμης, Γεώργιοςel
heal.creatorNameTsitsimis, Georgiosen
heal.publicationDate2016-07-25
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7814
heal.abstractΤα τελευταία χρόνια έχει ανθήσει το ηλεκτρονικό εμπόριο και γενικά οι συναλλαγές μέσω του διαδικτύου σε ολόκληρο τον κόσμο, δίνοντας μας ακόμα μια ευκολία στην αγορά προϊόντων και υπηρεσιών κάνοντας την ζωή των ανθρώπων πιο εύκολη και τις αγορές τους πιο ευχάριστες. Ποια είναι όμως η σχέση των νέων της εποχής μας με το ηλεκτρονικό εμπόριο (e-commerce); Είναι ενεργοί πελάτες, με καθημερινή χρήση του ηλεκτρονικού τρόπου αγοράς ή σπάνια αγοράζουν μέσω διαδικτύου επειδή φοβούνται λόγω έλλειψης οικειότητας με αυτό τον νέο τρόπο; Και αν αγοράζουν πόσο συχνά το κάνουν; Είναι ευχαριστημένοι από τις συναλλαγές τους με τα εκάστοτε ηλεκτρονικά καταστήματα; Όλα τα παραπάνω έχει ως σκοπό της να απαντήσει η παρούσα εργασία. Πιο συγκεκριμένα η παρούσα εργασία πρόκειται να προβάλει της τάση των φοιτητών και σπουδαστών του Ηρακλείου όσον αφορά το ηλεκτρονικό εμπόριο και την καταναλωτική τους συμπεριφορά. Αυτό θα γίνει παραθέτοντας αρχικά κάποια θεωρητικά δεδομένα όσο αφορά το ηλεκτρονικό εμπόριο και την συμπεριφορά του η-καταναλωτή γενικά και στην πορεία να τα συγκρίνει με τους φοιτητές και σπουδαστές του Ηρακλείου. Για την επίτευξη αυτού του σκοπού, πραγματοποιήθηκε ποσοτική έρευνα η οποία θα παρουσιαστεί παραπέρα στην εργασία, παρουσιάζοντας τα αποτελέσματα της.el
heal.abstractElectronic commerce is process of doing business through computer networks. Broadly speaking, e-commerce emphasizes the generation and exploitation of new business opportunities, enabling the customer to have an increasing say in what products are made, how products are made and how services are delivered. In recent years e- commerce has flourished, providing customers comfort and speed regarding the shopping experience of products and services. The purpose of this thesis is to present the theoretical background of the development of e-commerce and mainly how people-consumers react to it. More specifically, this thesis will present the trend, behavior and opinion of university students in the city of Heraklion regarding the internet, e-commerce and their consumption behavior. For the purposes of this research, a quantitative research approach was adopted. Although in Greece e-commerce is at an initial stage due to people’s doubts and reservations, the results of this research show that most higher education students in Heraklion interviewed use the internet at a daily basis and e-commerce to satisfy their needs for various products and services.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΗλεκτρονικό εμπόριο και συμπεριφορά καταναλωτή: Η περίπτωση των καταναλωτών του Ηρακλείου.el
heal.titleE-commerce and consumer behavior: The case of consumers of Heraklion.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordηλεκτρονικό εμπόριο, συμπεριφορά καταναλωτήel
heal.keyworde‐commerce, electronic commerce, consumer behavioren
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΑυγελή, Βασιλικήel
heal.advisorNameAvgeli, Vasilikien
heal.advisorID.emailvavgeli@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States