Εμφάνιση απλής εγγραφής

Observation center for inclusive education.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΓιτόπουλος, Μαργαρίτηςel
dc.creatorGitopoulos, Margaritisen
dc.date.accessioned2016-07-25T08:07:00Z
dc.date.available2016-07-25T08:07:00Z
dc.date.issued2016-07-25
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7815
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία έχει σκοπό την μεταφορά μιας πραγματικής τάξης σχολείου σε εικονική μορφή. Οι μαθητές έχουν την δυνατότητα να εισέρχονται σε μία ειδικά διαμορφωμένη διαδικτυακή πλατφόρμα, καθώς εισέρχονται σε αυτήν είναι υποχρεωμένοι να βάλουν τα στοιχεία τους και να κάνουν διαμοιρασμό της οθόνης τους. Μόλις γίνει αυτό ενεργοποιείται το σύστημα αναγνώρισης συναισθημάτων (χαρά ,έκπληξη ,θυμός, φόβος, αηδία, θλίψη) μέσω διαδικτυακής κάμερας που διαθέτει η εκάστοτε συσκευή καθώς και ένα παιχνίδι που έχει επιλεγεί από τον επιβλέπων καθηγητή , οι μαθητές τώρα μπορούν να ξεκινήσουν και να καταγράψουν το παιχνίδι. Ο επιβλέπων καθηγητής ενεργοποιώντας την λειτουργία preview screen του κάθε μαθητή μπορεί να παρακολουθήσει και να αξιολογήσει την πρόοδο όλων των μαθητών ταυτόχρονα καθώς και να παρακολουθήσει τις συναισθηματικές τους αλλαγές εφόσον αυτοί έχουν ακολουθήσει την αναφερθείσα διαδικασία.el
dc.description.abstractThis thesis aims to transfer a real school class in virtual form. The students have the opportunity to enter a specially designed online platform, as they enter into it are forced to put their items and make sharing their screen. Once this emotion recognition system is activated (joy, surprise, anger, fear, disgust, sadness) via web camera that has an appliance and a game that has been selected by the supervising professor, students now can initiate and record the game. The supervisor activating the preview screen function of each student can monitor and evaluate the progress of all students simultaneously and to monitor their emotional changes if they have followed the mentioned procedure.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΚέντρο παρακολούθησης περιεκτικής εκπαίδευσης.el
dc.titleObservation center for inclusive education.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΓιτόπουλος, Μαργαρίτηςel
heal.creatorNameGitopoulos, Margaritisen
heal.publicationDate2016-07-25
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7815
heal.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία έχει σκοπό την μεταφορά μιας πραγματικής τάξης σχολείου σε εικονική μορφή. Οι μαθητές έχουν την δυνατότητα να εισέρχονται σε μία ειδικά διαμορφωμένη διαδικτυακή πλατφόρμα, καθώς εισέρχονται σε αυτήν είναι υποχρεωμένοι να βάλουν τα στοιχεία τους και να κάνουν διαμοιρασμό της οθόνης τους. Μόλις γίνει αυτό ενεργοποιείται το σύστημα αναγνώρισης συναισθημάτων (χαρά ,έκπληξη ,θυμός, φόβος, αηδία, θλίψη) μέσω διαδικτυακής κάμερας που διαθέτει η εκάστοτε συσκευή καθώς και ένα παιχνίδι που έχει επιλεγεί από τον επιβλέπων καθηγητή , οι μαθητές τώρα μπορούν να ξεκινήσουν και να καταγράψουν το παιχνίδι. Ο επιβλέπων καθηγητής ενεργοποιώντας την λειτουργία preview screen του κάθε μαθητή μπορεί να παρακολουθήσει και να αξιολογήσει την πρόοδο όλων των μαθητών ταυτόχρονα καθώς και να παρακολουθήσει τις συναισθηματικές τους αλλαγές εφόσον αυτοί έχουν ακολουθήσει την αναφερθείσα διαδικασία.el
heal.abstractThis thesis aims to transfer a real school class in virtual form. The students have the opportunity to enter a specially designed online platform, as they enter into it are forced to put their items and make sharing their screen. Once this emotion recognition system is activated (joy, surprise, anger, fear, disgust, sadness) via web camera that has an appliance and a game that has been selected by the supervising professor, students now can initiate and record the game. The supervisor activating the preview screen function of each student can monitor and evaluate the progress of all students simultaneously and to monitor their emotional changes if they have followed the mentioned procedure.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
heal.titleΚέντρο παρακολούθησης περιεκτικής εκπαίδευσης.el
heal.titleObservation center for inclusive education.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordπλατφόρμα, έκφραση προσώπου, αναγνώριση προσώπου, αναγνώριση συναισθημάτων, διαδικτυακή κάμερα, Javascriptel
heal.keywordplatform, facial expression, face recognition, emotion recognition, web camera, Javascripten
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΒιδάκης, Νικόλαοςel
heal.advisorNameVidakis, Nikolaosen
heal.advisorID.emailnv@ie.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States