Εκπαιδευτικές υπηρεσίες.
School as a service.
View/ Open
Date
2016-08-23Author
Ορφανάκης, Βασίλειος
Orfanakis, Vasileios
Metadata
Show full item recordAbstract
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η μελέτη των παρεχόμενων εκπαιδευτικών υπηρεσιών που προσφέρονται από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα και η διερεύνηση για τη δημιουργία νέων. Στα πλαίσια λοιπόν αυτής της μελέτης, αναπτύξαμε δύο καινοτόμες υπηρεσίες για την υποστήριξη των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων τόσο της Δευτεροβάθμιας όσο και της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Η πρώτη είναι η υπηρεσία των Μαθητικών Συνεδρίων (ΜΣ) που παρέχει τη δυνατότητα σε έναν εκπαιδευτικό οργανισμό να προχωρήσει στη διοργάνωση ενός ΜΣ με όλες τις τυπικές διαδικασίες ενός επιστημονικού συνεδρίου, αλλά και τη δυνατότητα δημιουργίας μιας μαθητικής κοινότητας μεταξύ των συμμετεχόντων.
Η δεύτερη υπηρεσία έχει να κάνει με τη δημιουργία μιας Πλατφόρμας Ηλεκτρονικής Μάθησης on-line μαθημάτων σε καινοτόμα αντικείμενα με βάση τις αρχές της εξΑΕ (Keegan, 2001). Πιο συγκεκριμένα, στο πλαίσιο της μεταπτυχιακής εργασίας αναπτύχθηκαν δύο διαδικτυακά μαθήματα. Το πρώτο αφορά στην με εύκολο και διασκεδαστικό τρόπο, εκμάθηση του προγραμματισμού φορητών συσκευών από νηπιαγωγούς. Έτσι, οι νηπιαγωγοί θα μάθουν να προγραμματίζουν φορητές συσκευές για να δημιουργούν τις δικές τους εκπαιδευτικές εφαρμογές. Το δεύτερο μάθημα αφορά στη διδασκαλία θεμελιωδών εννοιών Αστρονομίας, πάλι για νηπιαγωγούς, το οποίο θα προσφέρει τα απαραίτητα εφόδια για τη διδασκαλία του συγκεκριμένου αντικειμένου σε παιδιά προσχολικής ηλικίας.
Η υπηρεσία αυτή, με τα δύο διαδικτυακά μαθήματα, απευθύνεται τόσο σε εκπαιδευτικούς της Προσχολικής και Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, όσο και σε φοιτητές των αντίστοιχων Πανεπιστημιακών Τμημάτων και έρχεται να καλύψει το κενό που υπάρχει σήμερα στη διδασκαλία των συγκεκριμένων αντικειμένων.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ωφελούμενοι από τις παραπάνω υπηρεσίες είναι τόσο οι εκπαιδευτικοί όσο και οι μαθητές – φοιτητές. Today, during the “fourth industrial revolution” which is lead by the Internet and the digital ecosystem it creates, educational institutes are expected to achieve the development of not only the functional skills of literacy and numeracy but also of general knowledge. The apparent inadequacy of the standardized education system to respond to the needs and interests of 21st-century students urges researchers to adopt new forms of teaching as relevant and high-quality teaching requires a more active use of innovative educational methods and tools. With the rapid development of IT globally, there is a tendency to utilize the capabilities of e-learning as a mode of distance learning since it can function both independently of and in conjunction with conventional teaching. The varied applications of Web 2.0 tools create new possibilities in the educational sector by providing the ability to develop innovative educational methods, transforming students from passive recipients of information to knowledge creators through an active involvement in the learning process often within a modern interactive environment.The purpose of this thesis is the study of some services that can provide an educational organization using Information and Communication Technologies (ICT) for the benefit of all involved in the educational process. Also there is a presentation of new services developed to meet the modern needs of an educational institution
Collections
The following license files are associated with this item:
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info