Εμφάνιση απλής εγγραφής

E-mail Marketing: using e-mail to reach your target audience and build customer relationships.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΜοσχοβάκη, Εμμανουέλαel
dc.creatorMoschovaki, Emmanouelaen
dc.date.accessioned2016-09-06T07:10:43Z
dc.date.available2016-09-06T07:10:43Z
dc.date.issued2016-09-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7841
dc.description.abstractΈνα βασικό εργαλείο του e-marketing είναι το e-mail marketing, δηλαδή η αποστολή ενημερωτικών μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τα οποία συνήθως ονομάζονται newsletters. Το e-mail marketing είναι η μεταφορά στο Διαδίκτυο του παραδοσιακού mail marketing, δηλαδή της αποστολής διαφημιστικών έντυπων φυλλαδίων σε πελάτες ή εν δυνάμει πελάτες επιχειρήσεων. Το e-mail marketing έχει πολλά προτερήματα σε σχέση με το παραδοσιακό mail marketing όπως το σχεδόν μηδενικό κόστος (αφού δεν απαιτεί εκτυπώσεις και έξοδα διανομής) και επίσης είναι πολύ πιο άμεση η αποστολή και παράδοσή του. Η παρούσα πτυχιακή αποτελεί μια ολοκληρωμένη εισαγωγή στο e-mail marketing, τις δυνατότητές του, τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά τους, καλές πρακτικές και πως μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την προώθηση ενός ιστοχώρου στο διαδίκτυο. Θα μελετηθούν τα εργαλεία που χρησιμοποιούνται για την πραγματοποίηση καμπανιών e-mail και θα γίνει μια σύγκριση των δυνατοτήτων των πιο δημοφιλών από αυτά. Στο εφαρμοσμένο μέρος της πτυχιακής έχει επιλεχθεί το καταλληλότερο από αυτά τα εργαλεία για την δημιουργία και την πραγματοποίηση μιας καμπάνιας e-mail marketing, ώστε να κατανοηθεί η λειτουργία του.el
dc.description.abstractA key tool of eMarketing is e-mail marketing, the use of e-mail for sending newsletters to the subscribers. E-mail marketing is the Internet version of the traditional mail marketing which operated by sending advertisements printed brochures to customers or potential business customers. E-mail marketing has many advantages over traditional mail marketing as the near-zero cost (since it does not require printing and distribution costs) and also is much more direct in dispatch and delivery. This thesis will provide a comprehensive introduction to e-mail marketing, its features, advantages and disadvantages, and best practices that can be used to promote a website online. We will discuss the tools used to make an e-mail campaign and will also perform a comparison of the features of the most popular e-mail marketing tools and services. In the applied part of the thesis we will select the most appropriate of these tools for the creation and implementation of an e-mail campaign to explore it’s actual capabilities and use.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΤο E-mail Marketing και οι δυνατότητες που παρέχει για την προώθηση ενός διαδικτυακού τόπου.el
dc.titleE-mail Marketing: using e-mail to reach your target audience and build customer relationships.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΜοσχοβάκη, Εμμανουέλαel
heal.creatorNameMoschovaki, Emmanouelaen
heal.publicationDate2016-09-05
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7841
heal.abstractΈνα βασικό εργαλείο του e-marketing είναι το e-mail marketing, δηλαδή η αποστολή ενημερωτικών μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τα οποία συνήθως ονομάζονται newsletters. Το e-mail marketing είναι η μεταφορά στο Διαδίκτυο του παραδοσιακού mail marketing, δηλαδή της αποστολής διαφημιστικών έντυπων φυλλαδίων σε πελάτες ή εν δυνάμει πελάτες επιχειρήσεων. Το e-mail marketing έχει πολλά προτερήματα σε σχέση με το παραδοσιακό mail marketing όπως το σχεδόν μηδενικό κόστος (αφού δεν απαιτεί εκτυπώσεις και έξοδα διανομής) και επίσης είναι πολύ πιο άμεση η αποστολή και παράδοσή του. Η παρούσα πτυχιακή αποτελεί μια ολοκληρωμένη εισαγωγή στο e-mail marketing, τις δυνατότητές του, τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά τους, καλές πρακτικές και πως μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την προώθηση ενός ιστοχώρου στο διαδίκτυο. Θα μελετηθούν τα εργαλεία που χρησιμοποιούνται για την πραγματοποίηση καμπανιών e-mail και θα γίνει μια σύγκριση των δυνατοτήτων των πιο δημοφιλών από αυτά. Στο εφαρμοσμένο μέρος της πτυχιακής έχει επιλεχθεί το καταλληλότερο από αυτά τα εργαλεία για την δημιουργία και την πραγματοποίηση μιας καμπάνιας e-mail marketing, ώστε να κατανοηθεί η λειτουργία του.el
heal.abstractA key tool of eMarketing is e-mail marketing, the use of e-mail for sending newsletters to the subscribers. E-mail marketing is the Internet version of the traditional mail marketing which operated by sending advertisements printed brochures to customers or potential business customers. E-mail marketing has many advantages over traditional mail marketing as the near-zero cost (since it does not require printing and distribution costs) and also is much more direct in dispatch and delivery. This thesis will provide a comprehensive introduction to e-mail marketing, its features, advantages and disadvantages, and best practices that can be used to promote a website online. We will discuss the tools used to make an e-mail campaign and will also perform a comparison of the features of the most popular e-mail marketing tools and services. In the applied part of the thesis we will select the most appropriate of these tools for the creation and implementation of an e-mail campaign to explore it’s actual capabilities and use.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΤο E-mail Marketing και οι δυνατότητες που παρέχει για την προώθηση ενός διαδικτυακού τόπου.el
heal.titleE-mail Marketing: using e-mail to reach your target audience and build customer relationships.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordηλεκτρονικό μάρκετινγκ, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, διαφήμιση, ενημερωτικό δελτίο, λίστα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, mailchimpel
heal.keywordelectronic marketing, e-mail, e-mail marketing, advertising, newsletter, mailing list, mailchimpen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΠερακάκης, Εμμανουήλel
heal.advisorNamePerakakis, Emmanouilen
heal.advisorID.emailmperakakis@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States