Εμφάνιση απλής εγγραφής

Model-based development of synchronous collaboration user-interfaces: The use-case of soccer game on the web platform.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΠροβιδάκης, Αντώνιοςel
dc.creatorProvidakis, Antoniosen
dc.date.accessioned2016-09-14T10:40:13Z
dc.date.available2016-09-14T10:40:13Z
dc.date.issued2016-09-14
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7852
dc.description.abstractΣτόχος της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η αξιοποίηση των πλεονεκτημάτων που απορρέουν από την υιοθέτηση της μοντελοκεντρικής μηχανικής διεπαφών για την ενοποιημένη ανάπτυξη πανταχού παρόντων διεπαφών. Πιο συγκεκριμένα, στην αναφορά μελετάμε την τρέχουσα τεχνολογική στάθμιση στη μοντελοκεντρική μηχανική διεπαφών και εξειδικεύονται στην πράξη υπάρχοντα μοντέλα (π.χ. UsiXML) υπό το πρίσμα της υλοποίησης αρχιτεκτονικών διεπαφής χρήστη-υπολογιστή που επιτρέπουν την ομαλή και απρόσκοπτη συνεργασίας μεταξύ χωρικά διεσπαρμένων χρηστών. Ως μελέτη περίπτωσης θα χρησιμοποιηθεί το διαδικτυακό παίγνιο ποδοσφαίρου εξαιτίας των ιδιαίτερων απαιτήσεων που θέτει η υποστήριξή του. Για τις ανάγκες της πιλοτικής ανάπτυξης θα χρησιμοποιηθεί μια πολύ δημοφιλής μοντελο- κεντρική γλώσσα, η UsiXML.el
dc.description.abstractThe goal of this thesis is to assess and exploit the benefits of model-based user interface engineering for the development of advanced web-based interaction scenarios. Specifically, it examines the state of the art in the area of model-based user interface engineering and makes use of existing models and methods (e.g. UsiXML) to step towards interaction architectures that enable smooth and seamless collaboration between distributed users. As use case, the online game of Soccer will be used as it presents special requirements that extend beyond those of traditional GUI applications. The resulting implementation rests on UsiXML, a popular model-based user interface description language, and presents a dedicated web platform server for handling the intrinsic details of the actual game.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΜοντελοκεντρική ανάπτυξη διεπαφών σύγχρονης συνεργασίας: Η περίπτωση χρήσης του παιγνίου Soccer στο web.el
dc.titleModel-based development of synchronous collaboration user-interfaces: The use-case of soccer game on the web platform.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΠροβιδάκης, Αντώνιοςel
heal.creatorNameProvidakis, Antoniosen
heal.publicationDate2016-09-14
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7852
heal.abstractΣτόχος της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η αξιοποίηση των πλεονεκτημάτων που απορρέουν από την υιοθέτηση της μοντελοκεντρικής μηχανικής διεπαφών για την ενοποιημένη ανάπτυξη πανταχού παρόντων διεπαφών. Πιο συγκεκριμένα, στην αναφορά μελετάμε την τρέχουσα τεχνολογική στάθμιση στη μοντελοκεντρική μηχανική διεπαφών και εξειδικεύονται στην πράξη υπάρχοντα μοντέλα (π.χ. UsiXML) υπό το πρίσμα της υλοποίησης αρχιτεκτονικών διεπαφής χρήστη-υπολογιστή που επιτρέπουν την ομαλή και απρόσκοπτη συνεργασίας μεταξύ χωρικά διεσπαρμένων χρηστών. Ως μελέτη περίπτωσης θα χρησιμοποιηθεί το διαδικτυακό παίγνιο ποδοσφαίρου εξαιτίας των ιδιαίτερων απαιτήσεων που θέτει η υποστήριξή του. Για τις ανάγκες της πιλοτικής ανάπτυξης θα χρησιμοποιηθεί μια πολύ δημοφιλής μοντελο- κεντρική γλώσσα, η UsiXML.el
heal.abstractThe goal of this thesis is to assess and exploit the benefits of model-based user interface engineering for the development of advanced web-based interaction scenarios. Specifically, it examines the state of the art in the area of model-based user interface engineering and makes use of existing models and methods (e.g. UsiXML) to step towards interaction architectures that enable smooth and seamless collaboration between distributed users. As use case, the online game of Soccer will be used as it presents special requirements that extend beyond those of traditional GUI applications. The resulting implementation rests on UsiXML, a popular model-based user interface description language, and presents a dedicated web platform server for handling the intrinsic details of the actual game.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
heal.titleΜοντελοκεντρική ανάπτυξη διεπαφών σύγχρονης συνεργασίας: Η περίπτωση χρήσης του παιγνίου Soccer στο web.el
heal.titleModel-based development of synchronous collaboration user-interfaces: The use-case of soccer game on the web platform.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordμοντελοκεντρική ανάπτυξη, παιχνίδι για ηλεκτρονικό υπολογιστή, ποδόσφαιρο, διεπαφή χρήστη υπολογιστή, UsiXMLel
heal.keywordmodel-driven development, computer game, football, computer user interface, UsiXMLen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΑκουμιανάκης, Δημοσθένηςel
heal.advisorNameAkoumianakis, Dimosthenisen
heal.advisorID.emailda@ie.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States