Εμφάνιση απλής εγγραφής

Study of interactive marketing for electronics retail chains.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΓκάμαρης, Νικόλαοςel
dc.creatorGamaris, Nikolaosen
dc.date.accessioned2016-09-19T07:50:30Z
dc.date.available2016-09-19T07:50:30Z
dc.date.issued2016-09-19
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7861
dc.description.abstractΤα ψηφιακά μέσα ενσωματώνουν μια νέα διάσταση, που ανατρέπει τους κανόνες του παραδοσιακού μάρκετινγκ: τη διαδραστικότητα, δηλαδή την αλληλεπίδραση του καταναλωτή με το μήνυμα. Αυτή η διαδραστικότητα εισάγει νέους κανόνες στο σχεδιασμό, την υλοποίηση και τη μέτρηση της καμπάνιας. Στη παρούσα εργασία διερευνώνται οι τρόποι με τους οποίους οι μάρκες όσο και οι επαγγελματίες του μάρκετινγκ και της διαφήμισης, μέσω των ηλεκτρονικών τους καταστημάτων, προσπαθούν να δημιουργήσουν μια πολύ στενότερη και πιο προσωπική σχέση με τον καταναλωτή, να εμβαθύνουν σε αυτά που τον γοητεύουν, σε αυτά που τον εμπνέουν και να επικοινωνήσουν με αμεσότερο τρόπο. Η εν λόγω εργασία χαρακτηρίζεται ως ποιοτική έρευνα, η οποία πραγματοποιήθηκε σε δείγμα πέντε (5) ατόμων, με την μέθοδο των συνεντεύξεων. Αρχικά, δίδονται οι σχετικοί ορισμοί και οι έννοιες που συνθέτουν το ερευνητικό πλαίσιο. Στη συνέχεια, παρουσιάζονται ποικίλα ευρήματα της σύγχρονης και διεθνούς βιβλιογραφίας προάγοντας παρομοίου είδους εμπειρικές έρευνες. Επίσης, παρατίθενται ορισμένα παραδείγματα επιχειρήσεων που προάγουν τη διαδραστικότητα με τη μέθοδο του σύγχρονου μάρκετινγκ. Τέλος, καταγράφονται τα κυριότερα συμπεράσματα στα οποία κατέληξε η παρούσα έρευνα καθώς προτείνονται ερευνητικές, μελλοντικές κατευθυντήριες μελέτες και τονίζονται οι περιορισμοί που υφίστανται κατά την εκπόνηση της εν λόγω εργασίας.el
dc.description.abstractDigital media incorporate a new dimension, which overturns the rules of traditional marketing: interactivity, ie the interaction of the consumer with the message. This interactivity introduces new rules in planning, implementation and measurement of the campaign. In the present study investigated the ways brands and marketers and advertising through their online stores, try to create a much closer and more personal relationship with the consumer, to delve into what fascinate him, in those who inspire and communicate a more direct way. This work is characterized as qualitative research, conducted on a sample of five (5) people via the in-depth interview method. Initially, the relevant definitions given and the concepts that make up the research framework. Then presented various findings of contemporary international literature and promoting similar kind of empirical research. Also, are some examples of companies that promote interactivity with the modern marketing method. Finally, the main conclusions are that the present investigation has since proposed research, future directions and studies highlighted the limitations that exist in the preparation of this work.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΜελέτη του διαδραστικού marketing για τα ηλεκτρονικά καταστήματα λιανικής πώλησης.el
dc.titleStudy of interactive marketing for electronics retail chains.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΓκάμαρης, Νικόλαοςel
heal.creatorNameGamaris, Nikolaosen
heal.publicationDate2016-09-19
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7861
heal.abstractΤα ψηφιακά μέσα ενσωματώνουν μια νέα διάσταση, που ανατρέπει τους κανόνες του παραδοσιακού μάρκετινγκ: τη διαδραστικότητα, δηλαδή την αλληλεπίδραση του καταναλωτή με το μήνυμα. Αυτή η διαδραστικότητα εισάγει νέους κανόνες στο σχεδιασμό, την υλοποίηση και τη μέτρηση της καμπάνιας. Στη παρούσα εργασία διερευνώνται οι τρόποι με τους οποίους οι μάρκες όσο και οι επαγγελματίες του μάρκετινγκ και της διαφήμισης, μέσω των ηλεκτρονικών τους καταστημάτων, προσπαθούν να δημιουργήσουν μια πολύ στενότερη και πιο προσωπική σχέση με τον καταναλωτή, να εμβαθύνουν σε αυτά που τον γοητεύουν, σε αυτά που τον εμπνέουν και να επικοινωνήσουν με αμεσότερο τρόπο. Η εν λόγω εργασία χαρακτηρίζεται ως ποιοτική έρευνα, η οποία πραγματοποιήθηκε σε δείγμα πέντε (5) ατόμων, με την μέθοδο των συνεντεύξεων. Αρχικά, δίδονται οι σχετικοί ορισμοί και οι έννοιες που συνθέτουν το ερευνητικό πλαίσιο. Στη συνέχεια, παρουσιάζονται ποικίλα ευρήματα της σύγχρονης και διεθνούς βιβλιογραφίας προάγοντας παρομοίου είδους εμπειρικές έρευνες. Επίσης, παρατίθενται ορισμένα παραδείγματα επιχειρήσεων που προάγουν τη διαδραστικότητα με τη μέθοδο του σύγχρονου μάρκετινγκ. Τέλος, καταγράφονται τα κυριότερα συμπεράσματα στα οποία κατέληξε η παρούσα έρευνα καθώς προτείνονται ερευνητικές, μελλοντικές κατευθυντήριες μελέτες και τονίζονται οι περιορισμοί που υφίστανται κατά την εκπόνηση της εν λόγω εργασίας.el
heal.abstractDigital media incorporate a new dimension, which overturns the rules of traditional marketing: interactivity, ie the interaction of the consumer with the message. This interactivity introduces new rules in planning, implementation and measurement of the campaign. In the present study investigated the ways brands and marketers and advertising through their online stores, try to create a much closer and more personal relationship with the consumer, to delve into what fascinate him, in those who inspire and communicate a more direct way. This work is characterized as qualitative research, conducted on a sample of five (5) people via the in-depth interview method. Initially, the relevant definitions given and the concepts that make up the research framework. Then presented various findings of contemporary international literature and promoting similar kind of empirical research. Also, are some examples of companies that promote interactivity with the modern marketing method. Finally, the main conclusions are that the present investigation has since proposed research, future directions and studies highlighted the limitations that exist in the preparation of this work.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΜελέτη του διαδραστικού marketing για τα ηλεκτρονικά καταστήματα λιανικής πώλησης.el
heal.titleStudy of interactive marketing for electronics retail chains.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordηλεκτρονικό μάρκετινγκ, διαδραστικό μάρκετινγκ, ηλεκτρονικό κατάστημα, λιανικό εμπόριοel
heal.keyworde-marketing, interactive marketing, e‐shop, retail tradeen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΜαστοράκης, Γεώργιοςel
heal.advisorNameMastorakis, Georgiosen
heal.advisorID.emailgmastorakis@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States