Εμφάνιση απλής εγγραφής

Development of mid-small tourist companies at remoted areas .

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΒερυγάκη, Μαρίαel
dc.creatorVerygaki, Mariaen
dc.date.accessioned2016-09-21T10:48:42Z
dc.date.available2016-09-21T10:48:42Z
dc.date.issued2016-09-21
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7865
dc.description.abstractΟ σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι να αναλύσει την ανάπτυξη των μικρομεσαίων τουριστικών επιχειρήσεων σε απομακρυσμένες περιοχές. Προκειμένου να γίνει σωστή και κατανοητή η έρευνα μου, δημιούργησα τα παρακάτω κεφάλαια: Στο πρώτο κεφάλαιο της εργασίας μου κάνω μία θεωρητική προσέγγιση του θέματος μιλώντας για το τι είναι τουριστικός πόρος και τουριστικός προορισμός, ανέλυσα το τουριστικό προϊόν και έκανα μία μικρή αναφορά στις εναλλακτικές μορφές τουρισμού. Τέλος, επεξήγησα τον τουριστικό σχεδιασμό και την σημασία που έχει. Στο δεύτερο κεφάλαιο της εργασίας μου, γίνεται αναφορά στις μικρομεσαίες τουριστικές επιχειρήσεις. Ορίζω τι είναι μικρομεσαία τουριστική επιχείρηση καθώς και ποια είναι τα χαρακτηριστικά της. Στην πορεία αναφέρω τα είδη των τουριστικών επιχειρήσεων και τι επιχειρήσεις υπάρχουν αυτήν την στιγμή στον Ελλαδικό χώρο. Τέλος, παραθέτω τις κατηγορίες των τουριστικών επιχειρήσεων. Στο τρίτο κεφάλαιο της εργασίας, γίνεται λόγος για την ανάπτυξη στις απομακρυσμένες περιοχές. Αναφέρομαι στα γεωμορφολογικά χαρακτηριστικά της χώρας μας, το περιβάλλον και την χωροταξία της, ενώ επισημαίνω και τα πολλά αναπτυξιακά προβλήματα που υπάρχουν στις περιφέρειες και στην τουριστική αγορά. Στο τέταρτο κεφάλαιο κάνω λόγο για τις τουριστικές επιχειρήσεις στις απομακρυσμένες περιοχές. Αναφέρω τα πλεονεκτήματα που έχουν οι επιχειρήσεις αυτές και στην συνέχεια αναλύω βήμα βήμα το τουριστικό επιχειρηματικό σχέδιο που πρέπει να δημιουργεί κάθε επιχειρηματίας προτού ξεκινήσει να υλοποιεί την επιχείρηση του. Το τελευταίο κεφάλαιο της παρούσας πτυχιακής μελέτης δημιουργεί τα βήματα που πρέπει να γίνουν προκειμένου να υλοποιηθεί το επιχειρηματικό σχέδιο. Τα βήματα αυτά χωρίζονται σε τρείς φάσεις, οι οποίες επεξεργάζονται μέσα στις σελίδες αυτές. Τέλος, έχουμε τα συμπεράσματα από την έρευνα που πραγματοποιήθηκε και κάποιες προτάσεις οι οποίες αφορούν επιτυχημένες πρακτικές μικρομεσαίων τουριστικών επιχειρήσεων, και πως αυτές θα μπορούσαν να διευρυνθούν.el
dc.description.abstractThey pointed of the present essay is to analyze the development of the mid-small tourism companies at removed areas. To make my essay more understood I created these chapters. At the first chapter of my essay it is mentioned what tourism resource and tourism destination is.The second chapter includes the definitio of mid-small firms and their characteristics. Also the general kinds of tourism companies and what kind of firms Greece has so far.The third and the forth chapters are refered to the growth of the alienated areas. Also, the advantages of these companies, and the analyzation of the tourism business plan,of every entrepreneur before the beginning of their enterprise. Additionally, the fifth and last chapter ncludes the steps that are needed so that the business plan can be implemented and its three phases.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΑνάπτυξη μικρομεσαίων τουριστικών επιχειρήσεων σε απομακρυσμένες περιοχές.el
dc.titleDevelopment of mid-small tourist companies at remoted areas .en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΒερυγάκη, Μαρίαel
heal.creatorNameVerygaki, Mariaen
heal.publicationDate2016-09-21
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7865
heal.abstractΟ σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι να αναλύσει την ανάπτυξη των μικρομεσαίων τουριστικών επιχειρήσεων σε απομακρυσμένες περιοχές. Προκειμένου να γίνει σωστή και κατανοητή η έρευνα μου, δημιούργησα τα παρακάτω κεφάλαια: Στο πρώτο κεφάλαιο της εργασίας μου κάνω μία θεωρητική προσέγγιση του θέματος μιλώντας για το τι είναι τουριστικός πόρος και τουριστικός προορισμός, ανέλυσα το τουριστικό προϊόν και έκανα μία μικρή αναφορά στις εναλλακτικές μορφές τουρισμού. Τέλος, επεξήγησα τον τουριστικό σχεδιασμό και την σημασία που έχει. Στο δεύτερο κεφάλαιο της εργασίας μου, γίνεται αναφορά στις μικρομεσαίες τουριστικές επιχειρήσεις. Ορίζω τι είναι μικρομεσαία τουριστική επιχείρηση καθώς και ποια είναι τα χαρακτηριστικά της. Στην πορεία αναφέρω τα είδη των τουριστικών επιχειρήσεων και τι επιχειρήσεις υπάρχουν αυτήν την στιγμή στον Ελλαδικό χώρο. Τέλος, παραθέτω τις κατηγορίες των τουριστικών επιχειρήσεων. Στο τρίτο κεφάλαιο της εργασίας, γίνεται λόγος για την ανάπτυξη στις απομακρυσμένες περιοχές. Αναφέρομαι στα γεωμορφολογικά χαρακτηριστικά της χώρας μας, το περιβάλλον και την χωροταξία της, ενώ επισημαίνω και τα πολλά αναπτυξιακά προβλήματα που υπάρχουν στις περιφέρειες και στην τουριστική αγορά. Στο τέταρτο κεφάλαιο κάνω λόγο για τις τουριστικές επιχειρήσεις στις απομακρυσμένες περιοχές. Αναφέρω τα πλεονεκτήματα που έχουν οι επιχειρήσεις αυτές και στην συνέχεια αναλύω βήμα βήμα το τουριστικό επιχειρηματικό σχέδιο που πρέπει να δημιουργεί κάθε επιχειρηματίας προτού ξεκινήσει να υλοποιεί την επιχείρηση του. Το τελευταίο κεφάλαιο της παρούσας πτυχιακής μελέτης δημιουργεί τα βήματα που πρέπει να γίνουν προκειμένου να υλοποιηθεί το επιχειρηματικό σχέδιο. Τα βήματα αυτά χωρίζονται σε τρείς φάσεις, οι οποίες επεξεργάζονται μέσα στις σελίδες αυτές. Τέλος, έχουμε τα συμπεράσματα από την έρευνα που πραγματοποιήθηκε και κάποιες προτάσεις οι οποίες αφορούν επιτυχημένες πρακτικές μικρομεσαίων τουριστικών επιχειρήσεων, και πως αυτές θα μπορούσαν να διευρυνθούν.el
heal.abstractThey pointed of the present essay is to analyze the development of the mid-small tourism companies at removed areas. To make my essay more understood I created these chapters. At the first chapter of my essay it is mentioned what tourism resource and tourism destination is.The second chapter includes the definitio of mid-small firms and their characteristics. Also the general kinds of tourism companies and what kind of firms Greece has so far.The third and the forth chapters are refered to the growth of the alienated areas. Also, the advantages of these companies, and the analyzation of the tourism business plan,of every entrepreneur before the beginning of their enterprise. Additionally, the fifth and last chapter ncludes the steps that are needed so that the business plan can be implemented and its three phases.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΑνάπτυξη μικρομεσαίων τουριστικών επιχειρήσεων σε απομακρυσμένες περιοχές.el
heal.titleDevelopment of mid-small tourist companies at remoted areas .en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordμικρομεσαία επιχείρηση, τουριστική επιχείρηση, ανάπτυξηel
heal.keywordsmall and medium sized enterprise, tourism enterprise, developmenten
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΞανθός, Γεώργιοςel
heal.advisorNameXanthos, Georgiosen
heal.advisorID.emailxanthosg@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States