Εμφάνιση απλής εγγραφής

Development strategies in cultural products.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚούκουλα, Αριστέαel
dc.creatorKoukoula, Aristeaen
dc.creatorΜούτσα, Νερτίλαel
dc.creatorMoutsa, Nertilaen
dc.date.accessioned2016-09-29T08:45:38Z
dc.date.available2016-09-29T08:45:38Z
dc.date.issued2016-09-29
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7886
dc.description.abstractΣτόχος της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι να αναδείξει τον ρόλο της στρατηγικής και την σημασία εφαρμογής της σε μια επιχείρηση ώστε να αποκτήσει το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Μέσα από το εσωτερικό και το εξωτερικό περιβάλλον της παρουσιάζονται τα δυνατά και τα αδύναμα σημεία της επιχείρησης καθώς επίσης οι ευκαιρίες και οι απειλές που δημιουργούνται στον κλάδο. Επίσης, έχει ως σκοπό να μελετήσει ποια ή ποιες στρατηγικές ανάπτυξης μπορεί να ακολουθήσει μια επιχείρηση που δραστηριοποιείται στην προώθηση των προϊόντων πολιτισμού λαμβάνοντας υπόψη της τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα που μπορεί να επιφέρει η στρατηγική που θα ακολουθήσει. Ακόμη, θα μας δείξει την σημαντικότητα του τουριστικού προϊόντος μιας χώρας και πως αυτό βοηθάει στην αύξηση του κέρδους και στην εξάπλωση του πολιτισμού και της κουλτούρας της χώρας. Επιπλέον, μέσα από την έρευνα αυτή θα γίνει κατανοητή η σπουδαιότητα της παράδοσης, των τεχνών και της μυθολογίας του αρχαίου ελληνικού πολιτισμού η οποία δημιουργεί νέες επιχειρηματικές δραστηριότητες. Επιπρόσθετα, θα αναλυθεί ο ρόλος της ψυχολογίας του καταναλωτή, στην επιλογή των αγορών του. Στην συνέχεια της εργασίας γίνεται αναφορά στην εταιρεία Ψημίτη Α.Ε. και ιδιαίτερα στη brand gogreek, όσον αφορά τις στρατηγικές ανάπτυξης που έχουν ακολουθήσει. Ύστερα επικεντρωνόμαστε στην αγορά που έχει δημιουργηθεί στα δύο χρόνια λειτουργίας της brand και στα τμήματα αγοράς της. Επιπλέον παρουσιάζεται μια SWOT ανάλυση της brand gogreek. Τέλος, η πρωτογενή έρευνα που πραγματοποιήθηκε είχε ως σκοπό να αναδείξει τον βαθμό των πολιτισμικών γνώσεων του ίδιου του Έλληνα πολίτη σχετικά με την ιστορία και τις παραδόσεις της χώρα μας. Μελετάμε επίσης στοιχεία σχετικά με τις προτιμήσεις των Ελλήνων καταναλωτών, αλλά και τους παράγοντες που επηρεάζουν περισσότερο τις αγορές τους. Με βάση τα αποτελέσματα αυτά προτείνουμε τρόπους τοποθέτησης του προϊόντος στην αγορά ώστε να είναι ελκυστικό στον καταναλωτή.el
dc.description.abstractThe aim of the present final work is to highlight the role of strategy and its importance of the application in business to gain competitive advantage. Through the internal and external environment are presented the strengths and weaknesses of the company as well as the opportunities and threats posed to the industry. It also aims to study what or which development strategies can be followed by a company that is active in the promotion of cultural products, taking into account the advantages and disadvantages that can bring about the strategy which will follow. Still, it will show us the importance of the tourism product of a country and how it helps to increase profit and in the spread of culture and the country’s culture. Moreover, through this research it will help to understand the importance of tradition, arts and mythology of ancient Greek culture which creates new business activities. Additionally, the role of the consumer psychology will be analyzed, as well as factors that influence him, in the choice of markets. Then the project is reported in the Psimitis SA particularly in brand gogreek, concerning development strategies that have followed. After we focus on the market that has been created in its two years of operation of the brand and in its departments. Additionally is presented a SWOT analysis of gogreek brand. Finally, the primary research which was conducted was designed to highlight the degree of culture knowledge of the Greek citizen with regard to the history and traditions of our country. We also study and other data on Greek consumer preferences, but also the factors which influence their purchases. Based on these results we propose ways of placing them in the market so what it can be attractive to the consumer.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΣτρατηγικές ανάπτυξης στα προϊόντα πολιτισμού.el
dc.titleDevelopment strategies in cultural products.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚούκουλα, Αριστέαel
heal.creatorNameKoukoula, Aristeaen
heal.creatorNameΜούτσα, Νερτίλαel
heal.creatorNameMoutsa, Nertilaen
heal.publicationDate2016-09-29
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7886
heal.abstractΣτόχος της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι να αναδείξει τον ρόλο της στρατηγικής και την σημασία εφαρμογής της σε μια επιχείρηση ώστε να αποκτήσει το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Μέσα από το εσωτερικό και το εξωτερικό περιβάλλον της παρουσιάζονται τα δυνατά και τα αδύναμα σημεία της επιχείρησης καθώς επίσης οι ευκαιρίες και οι απειλές που δημιουργούνται στον κλάδο. Επίσης, έχει ως σκοπό να μελετήσει ποια ή ποιες στρατηγικές ανάπτυξης μπορεί να ακολουθήσει μια επιχείρηση που δραστηριοποιείται στην προώθηση των προϊόντων πολιτισμού λαμβάνοντας υπόψη της τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα που μπορεί να επιφέρει η στρατηγική που θα ακολουθήσει. Ακόμη, θα μας δείξει την σημαντικότητα του τουριστικού προϊόντος μιας χώρας και πως αυτό βοηθάει στην αύξηση του κέρδους και στην εξάπλωση του πολιτισμού και της κουλτούρας της χώρας. Επιπλέον, μέσα από την έρευνα αυτή θα γίνει κατανοητή η σπουδαιότητα της παράδοσης, των τεχνών και της μυθολογίας του αρχαίου ελληνικού πολιτισμού η οποία δημιουργεί νέες επιχειρηματικές δραστηριότητες. Επιπρόσθετα, θα αναλυθεί ο ρόλος της ψυχολογίας του καταναλωτή, στην επιλογή των αγορών του. Στην συνέχεια της εργασίας γίνεται αναφορά στην εταιρεία Ψημίτη Α.Ε. και ιδιαίτερα στη brand gogreek, όσον αφορά τις στρατηγικές ανάπτυξης που έχουν ακολουθήσει. Ύστερα επικεντρωνόμαστε στην αγορά που έχει δημιουργηθεί στα δύο χρόνια λειτουργίας της brand και στα τμήματα αγοράς της. Επιπλέον παρουσιάζεται μια SWOT ανάλυση της brand gogreek. Τέλος, η πρωτογενή έρευνα που πραγματοποιήθηκε είχε ως σκοπό να αναδείξει τον βαθμό των πολιτισμικών γνώσεων του ίδιου του Έλληνα πολίτη σχετικά με την ιστορία και τις παραδόσεις της χώρα μας. Μελετάμε επίσης στοιχεία σχετικά με τις προτιμήσεις των Ελλήνων καταναλωτών, αλλά και τους παράγοντες που επηρεάζουν περισσότερο τις αγορές τους. Με βάση τα αποτελέσματα αυτά προτείνουμε τρόπους τοποθέτησης του προϊόντος στην αγορά ώστε να είναι ελκυστικό στον καταναλωτή.el
heal.abstractThe aim of the present final work is to highlight the role of strategy and its importance of the application in business to gain competitive advantage. Through the internal and external environment are presented the strengths and weaknesses of the company as well as the opportunities and threats posed to the industry. It also aims to study what or which development strategies can be followed by a company that is active in the promotion of cultural products, taking into account the advantages and disadvantages that can bring about the strategy which will follow. Still, it will show us the importance of the tourism product of a country and how it helps to increase profit and in the spread of culture and the country’s culture. Moreover, through this research it will help to understand the importance of tradition, arts and mythology of ancient Greek culture which creates new business activities. Additionally, the role of the consumer psychology will be analyzed, as well as factors that influence him, in the choice of markets. Then the project is reported in the Psimitis SA particularly in brand gogreek, concerning development strategies that have followed. After we focus on the market that has been created in its two years of operation of the brand and in its departments. Additionally is presented a SWOT analysis of gogreek brand. Finally, the primary research which was conducted was designed to highlight the degree of culture knowledge of the Greek citizen with regard to the history and traditions of our country. We also study and other data on Greek consumer preferences, but also the factors which influence their purchases. Based on these results we propose ways of placing them in the market so what it can be attractive to the consumer.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
heal.titleΣτρατηγικές ανάπτυξης στα προϊόντα πολιτισμού.el
heal.titleDevelopment strategies in cultural products.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordστρατηγική, ανάπτυξη, τουριστικό προϊόν, πολιτισμόςel
heal.keywordstrategy, development, tourism product, cultureen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΤζωρτζάκη, Αλεξία-Μαίρηel
heal.advisorNameTzortzaki, Alexia-Mairien
heal.advisorID.emailtzortz@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States