Εμφάνιση απλής εγγραφής

Development strategies in retail trade.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΒασιλαράκη, Γεωργίαel
dc.creatorVasilaraki, Georgiaen
dc.creatorΜαυράκη, Ευαγγελίαel
dc.creatorMavraki, Evangeliaen
dc.creatorΠουρνάρα, Αλεξάνδραel
dc.creatorPournara, Alexandraen
dc.date.accessioned2016-09-29T11:05:43Z
dc.date.available2016-09-29T11:05:43Z
dc.date.issued2016-09-29
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7888
dc.description.abstractΣτη παρούσα πτυχιακή εργασία μελετάται το λιανεμπόριο και πιο συγκεκριμένα ο κλάδος των σουπερμάρκετ. Ειδικότερα γίνεται αναφορά στις στρατηγικές ανάπτυξης που μπορεί να χρησιμοποιήσει μια επιχείρηση καθώς και στα πλεονεκτήματα και στα μειονεκτήματα που παρουσιάζει η καθεμία. Επίσης, αξίζει να σημειωθεί ότι μια επιχείρηση επηρεάζεται σε μεγάλο βαθμό από το εσωτερικό και εξωτερικό της περιβάλλον. Οι τάσεις μεταβάλλονται ραγδαία και οι λιανέμποροι καλούνται να αντιμετωπίσουν μια πληθώρα προκλήσεων προσπαθώντας να παραμείνουν στο επίκεντρο του ανταγωνισμού. Δεν είναι ωστόσο μόνο οι τάσεις αυτές που φέρνουν προκλήσεις, αλλά και το ίδιο το οικονομικό περιβάλλον και η κρίση που διανύει η χώρα τα τελευταία χρόνια, η οποία δεν έχει αφήσει ανεπηρέαστο ούτε τον ισχυρό κλάδο του λιανεμπορίου τροφίμων. Οι καταναλωτές γίνονται όλο και πιο διστακτικοί και μειώνουν τις αγορές τους την ίδια στιγμή που η φορολογία συνεχώς αυξάνεται και η επιλογή μιας σωστής στρατηγικής ανάπτυξης αποτελεί επιτακτική ανάγκη για την επιβίωση μιας επιχείρησης στην εποχή που διανύουμε. Σύμφωνα λοιπόν με τα αποτελέσματα της καταναλωτικής έρευνας που διενεργήθηκε στα πλαίσια της παρούσας πτυχιακής εργασίας στις 3 μεγαλύτερες πόλεις της Κρήτης, τα οποία και παρουσιάζουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον, προτείνονται βελτιωτικές ενέργειες προς την εταιρεία Χαλκιαδάκης Α.Ε.el
dc.description.abstractThe aim of this thesis is to study the retail trade and particularly the supermarket industry. In particular, a reference is being made to the growth strategies that a firm can use, and advantages and the disadvantages of each of them. Also, it is worth noting that a firm is largely influenced by its internal and external environment. The trends are changing rapidly and retailers are facing a multitude of challenges while they’re trying to remain at the heart of competition. However, it’s not only the trends that are bringing challenges, but also the economic environment and the financial crisis that the country is facing the last few years, which has not left unaffected nor the powerful industry of food retailing. Consumers become more and more hesitant reducing their purchases, while at the same time taxes are growing and the selection of a proper development strategy is imperative for the survival of a company in the modern world. According to the results of the consumer research that was conducted as a part of this thesis at the three largest cities of Crete, which are of particular interest, additional improvement actions are proposed to the company Chalkiadakis S.A.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΣτρατηγικές ανάπτυξης στο λιανεμπόριο.el
dc.titleDevelopment strategies in retail trade.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΒασιλαράκη, Γεωργίαel
heal.creatorNameVasilaraki, Georgiaen
heal.creatorNameΜαυράκη, Ευαγγελίαel
heal.creatorNameMavraki, Evangeliaen
heal.creatorNameΠουρνάρα, Αλεξάνδραel
heal.creatorNamePournara, Alexandraen
heal.publicationDate2016-09-29
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7888
heal.abstractΣτη παρούσα πτυχιακή εργασία μελετάται το λιανεμπόριο και πιο συγκεκριμένα ο κλάδος των σουπερμάρκετ. Ειδικότερα γίνεται αναφορά στις στρατηγικές ανάπτυξης που μπορεί να χρησιμοποιήσει μια επιχείρηση καθώς και στα πλεονεκτήματα και στα μειονεκτήματα που παρουσιάζει η καθεμία. Επίσης, αξίζει να σημειωθεί ότι μια επιχείρηση επηρεάζεται σε μεγάλο βαθμό από το εσωτερικό και εξωτερικό της περιβάλλον. Οι τάσεις μεταβάλλονται ραγδαία και οι λιανέμποροι καλούνται να αντιμετωπίσουν μια πληθώρα προκλήσεων προσπαθώντας να παραμείνουν στο επίκεντρο του ανταγωνισμού. Δεν είναι ωστόσο μόνο οι τάσεις αυτές που φέρνουν προκλήσεις, αλλά και το ίδιο το οικονομικό περιβάλλον και η κρίση που διανύει η χώρα τα τελευταία χρόνια, η οποία δεν έχει αφήσει ανεπηρέαστο ούτε τον ισχυρό κλάδο του λιανεμπορίου τροφίμων. Οι καταναλωτές γίνονται όλο και πιο διστακτικοί και μειώνουν τις αγορές τους την ίδια στιγμή που η φορολογία συνεχώς αυξάνεται και η επιλογή μιας σωστής στρατηγικής ανάπτυξης αποτελεί επιτακτική ανάγκη για την επιβίωση μιας επιχείρησης στην εποχή που διανύουμε. Σύμφωνα λοιπόν με τα αποτελέσματα της καταναλωτικής έρευνας που διενεργήθηκε στα πλαίσια της παρούσας πτυχιακής εργασίας στις 3 μεγαλύτερες πόλεις της Κρήτης, τα οποία και παρουσιάζουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον, προτείνονται βελτιωτικές ενέργειες προς την εταιρεία Χαλκιαδάκης Α.Ε.el
heal.abstractThe aim of this thesis is to study the retail trade and particularly the supermarket industry. In particular, a reference is being made to the growth strategies that a firm can use, and advantages and the disadvantages of each of them. Also, it is worth noting that a firm is largely influenced by its internal and external environment. The trends are changing rapidly and retailers are facing a multitude of challenges while they’re trying to remain at the heart of competition. However, it’s not only the trends that are bringing challenges, but also the economic environment and the financial crisis that the country is facing the last few years, which has not left unaffected nor the powerful industry of food retailing. Consumers become more and more hesitant reducing their purchases, while at the same time taxes are growing and the selection of a proper development strategy is imperative for the survival of a company in the modern world. According to the results of the consumer research that was conducted as a part of this thesis at the three largest cities of Crete, which are of particular interest, additional improvement actions are proposed to the company Chalkiadakis S.A.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
heal.titleΣτρατηγικές ανάπτυξης στο λιανεμπόριο.el
heal.titleDevelopment strategies in retail trade.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordστρατηγική, λιανικό εμπόριο, σούπερ μάρκετel
heal.keywordstrategic, retail trade, super marketen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΤζωρτζάκη, Αλεξία-Μαίρηel
heal.advisorNameTzortzaki, Alexia-Mairien
heal.advisorID.emailtzortz@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States