Εμφάνιση απλής εγγραφής

Study for the utilization of social media by companies as an effective advertising tool.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΔασκαλάκη, Γεωργίαel
dc.creatorDaskalaki, Georgiaen
dc.date.accessioned2016-10-14T11:35:30Z
dc.date.available2016-10-14T11:35:30Z
dc.date.issued2016-10-14
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7908
dc.description.abstractΗ εμφάνιση του διαδικτύου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, έχει όχι μόνο καταστήσει δυνατή την επικοινωνία μεταξύ εκατομμύρια ανθρώπων, αλλά και έχει επιτρέψει την άμεση επικοινωνία των καταναλωτών με εταιρείες που παράγουν συγκεκριμένα αγαθά και υπηρεσίες. Η ραγδαία εξάπλωση που εμφανίζουν στις μέρες μας τα social media, φαίνεται να έχει οδηγήσει στην ανάγκη ένταξής τους στις επιχειρήσεις. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κερδίζουν όλο και περισσότερο χώρο στην αγορά και στην διαδικασία διαφήμισης των επιχειρήσεων, με όλο και περισσότερους επιχειρηματίες να επενδύουν σε αυτά για την αύξηση των πωλήσεών τους. Η παρούσα εργασία στοχεύει πρωταρχικά στην ανάλυση της έννοιας του social media marketing, ενώ επίσης εξετάζει την αποτελεσματικότητά του ως ένα εργαλείο προβολής και προώθησης των επιχειρήσεων. Έτσι, πραγματοποιεί έρευνα στα πλαίσια μικρομεσαίων επιχειρήσεων σε σχέση με τη χρήση των social media για διαφημιστικούς σκοπούς και παρουσιάζει αποτελέσματα που μπορούν να φανούν χρήσιμα για οποιαδήποτε επιχείρηση. Μέσω της έρευνας, προκύπτουν συμπεράσματα για τα δημοφιλέστερα και αποδοτικότερα social media, για τα είδη και το μέγεθος των επιχειρήσεων στα οποία τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν το μεγαλύτερο θετικό αντίκτυπο, αλλά και για την συνολική αύξηση των πωλήσεων των επιχειρήσεων με την ένταξη των social media στο business marketing τους.el
dc.description.abstractThe emergence of the internet and social media has not only enable communication between millions of people, but also has allowed direct communication to consumers with companies that produce specific goods and services. The rapid spread that social media showing nowadays, seems to have led to the need for their integration in enterprises. Social media are gaining more and more space in the market and in the process of advertising business, with more and more entrepreneurs to invest in them to increase their sales. This paper aims primarily to analyze the concept of social media marketing, while also examining its effectiveness as a tool for advertising and promoting business. Thus, conducts research in the context of SMEs in relation to the use of social media for marketing purposes and presents results that can be useful for any business. Through research, arising conclusions on the most popular and efficient social media, concerning the types and size of companies in which social media have the greatest positive impact, but also for the overall increase in sales of businesses with integration of social media in their business marketing.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΜελέτη αξιοποίησης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από τις επιχειρήσεις ως ένα αποτελεσματικό εργαλείο διαφήμισης.el
dc.titleStudy for the utilization of social media by companies as an effective advertising tool.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΔασκαλάκη, Γεωργίαel
heal.creatorNameDaskalaki, Georgiaen
heal.publicationDate2016-10-14
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7908
heal.abstractΗ εμφάνιση του διαδικτύου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, έχει όχι μόνο καταστήσει δυνατή την επικοινωνία μεταξύ εκατομμύρια ανθρώπων, αλλά και έχει επιτρέψει την άμεση επικοινωνία των καταναλωτών με εταιρείες που παράγουν συγκεκριμένα αγαθά και υπηρεσίες. Η ραγδαία εξάπλωση που εμφανίζουν στις μέρες μας τα social media, φαίνεται να έχει οδηγήσει στην ανάγκη ένταξής τους στις επιχειρήσεις. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κερδίζουν όλο και περισσότερο χώρο στην αγορά και στην διαδικασία διαφήμισης των επιχειρήσεων, με όλο και περισσότερους επιχειρηματίες να επενδύουν σε αυτά για την αύξηση των πωλήσεών τους. Η παρούσα εργασία στοχεύει πρωταρχικά στην ανάλυση της έννοιας του social media marketing, ενώ επίσης εξετάζει την αποτελεσματικότητά του ως ένα εργαλείο προβολής και προώθησης των επιχειρήσεων. Έτσι, πραγματοποιεί έρευνα στα πλαίσια μικρομεσαίων επιχειρήσεων σε σχέση με τη χρήση των social media για διαφημιστικούς σκοπούς και παρουσιάζει αποτελέσματα που μπορούν να φανούν χρήσιμα για οποιαδήποτε επιχείρηση. Μέσω της έρευνας, προκύπτουν συμπεράσματα για τα δημοφιλέστερα και αποδοτικότερα social media, για τα είδη και το μέγεθος των επιχειρήσεων στα οποία τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν το μεγαλύτερο θετικό αντίκτυπο, αλλά και για την συνολική αύξηση των πωλήσεων των επιχειρήσεων με την ένταξη των social media στο business marketing τους.el
heal.abstractThe emergence of the internet and social media has not only enable communication between millions of people, but also has allowed direct communication to consumers with companies that produce specific goods and services. The rapid spread that social media showing nowadays, seems to have led to the need for their integration in enterprises. Social media are gaining more and more space in the market and in the process of advertising business, with more and more entrepreneurs to invest in them to increase their sales. This paper aims primarily to analyze the concept of social media marketing, while also examining its effectiveness as a tool for advertising and promoting business. Thus, conducts research in the context of SMEs in relation to the use of social media for marketing purposes and presents results that can be useful for any business. Through research, arising conclusions on the most popular and efficient social media, concerning the types and size of companies in which social media have the greatest positive impact, but also for the overall increase in sales of businesses with integration of social media in their business marketing.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΜελέτη αξιοποίησης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από τις επιχειρήσεις ως ένα αποτελεσματικό εργαλείο διαφήμισης.el
heal.titleStudy for the utilization of social media by companies as an effective advertising tool.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordδιαφήμιση, μάρκετινγκ, ανταγωνιστικότητα, κοινωνικό δίκτυοel
heal.keywordadvertising, marketing, competitiveness, social networken
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΜαστοράκης, Γεώργιοςel
heal.advisorNameMastorakis, Georgiosen
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States