Εμφάνιση απλής εγγραφής

Garden -art shaping of municipal nursery in Anogia.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΑνδρεαδάκη, Αμαλίαel
dc.creatorAndreadaki, Amaliaen
dc.date.accessioned2016-03-15T12:34:58Z
dc.date.available2016-03-15T12:34:58Z
dc.date.issued2010-01-11T11:13:07Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/790
dc.description.abstractΗ ανάγκη δημιουργίας ενός χώρου πρασίνου στον οποίο τα παιδιά του Παιδικού Σταθμού Ανωγείων θα μπορούν να έχουν δραστηριότητες, οδήγησαν στην πραγματοποίηση αυτής της μελέτης. Ο σχολικός κήπος αποκτά ιδιαίτερη βαρύτητα διότι η αγάπη προς το περιβάλλον πρέπει να αρχίζει από τη νηπιακή ηλικία και στηρίζεται κυρίως στο παράδειγμα και την παιδεία. Φυσικά, στην έννοια του σχολείου πρέπει να δοθεί ευρύτερη σημασία, ώστε να συμπεριλάβει όλους τους χώρους όπου ο μελλοντικός πολίτης εκπαιδεύεται (Μέση και Ανώτατη εκπαίδευση), αλλά ο σχολικός κήπος του Νηπιαγωγείου και του Δημοτικού παραμένουν το κυριότερο στάδιο εφαρμογής αυτής της παιδείας. H πτυχιακή εργασία αναφέρεται στον κηποτεχνικό σχεδιασμό του Δημοτικού Παιδικού Σταθμού Ανωγείων, ιστορικά, εδαφολογικά, κλιματολογικά στοιχεία των Ανωγείων, σχέδιο φύτευσης-αρδευτικών και φυτά κατάλληλα για παιδότοπο καθως και προυπολογισμό.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογίας Γεωπονίας και Τεχνολογίας Τροφίμων (Σ.Τε.Γ.Τε.Τ), Τμήμα Βιολογικών Θερμοκηπιακών Καλλιεργειών και Ανθοκομίαςel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνωνel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Agriculture, Food and Nutrition (STeGTET), Biofloriculture and GreenHouse Crops Departmenten
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Agriculture, Food and Nutrition (STeGTET), Department of Agricultureen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΚηποτεχνική διαμόρφωση δημοτικού παιδικού σταθμού Ανωγείων.el
dc.titleGarden -art shaping of municipal nursery in Anogia.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΑνδρεαδάκη, Αμαλίαel
heal.creatorNameAndreadaki, Amaliaen
heal.publicationDate2010-01-11T11:13:07Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/790
heal.abstractΗ ανάγκη δημιουργίας ενός χώρου πρασίνου στον οποίο τα παιδιά του Παιδικού Σταθμού Ανωγείων θα μπορούν να έχουν δραστηριότητες, οδήγησαν στην πραγματοποίηση αυτής της μελέτης. Ο σχολικός κήπος αποκτά ιδιαίτερη βαρύτητα διότι η αγάπη προς το περιβάλλον πρέπει να αρχίζει από τη νηπιακή ηλικία και στηρίζεται κυρίως στο παράδειγμα και την παιδεία. Φυσικά, στην έννοια του σχολείου πρέπει να δοθεί ευρύτερη σημασία, ώστε να συμπεριλάβει όλους τους χώρους όπου ο μελλοντικός πολίτης εκπαιδεύεται (Μέση και Ανώτατη εκπαίδευση), αλλά ο σχολικός κήπος του Νηπιαγωγείου και του Δημοτικού παραμένουν το κυριότερο στάδιο εφαρμογής αυτής της παιδείας. H πτυχιακή εργασία αναφέρεται στον κηποτεχνικό σχεδιασμό του Δημοτικού Παιδικού Σταθμού Ανωγείων, ιστορικά, εδαφολογικά, κλιματολογικά στοιχεία των Ανωγείων, σχέδιο φύτευσης-αρδευτικών και φυτά κατάλληλα για παιδότοπο καθως και προυπολογισμό.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογίας Γεωπονίας και Τεχνολογίας Τροφίμων (Σ.Τε.Γ.Τε.Τ), Τμήμα Βιολογικών Θερμοκηπιακών Καλλιεργειών και Ανθοκομίαςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνωνel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Agriculture, Food and Nutrition (STeGTET), Biofloriculture and GreenHouse Crops Departmenten
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Agriculture, Food and Nutrition (STeGTET), Department of Agricultureen
heal.titleΚηποτεχνική διαμόρφωση δημοτικού παιδικού σταθμού Ανωγείων.el
heal.titleGarden -art shaping of municipal nursery in Anogia.en
heal.typebachelorThesis
heal.advisorNameΧελιδώνης, Αντώνιοςel
heal.advisorNameChelidonisAntoniosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)