Εμφάνιση απλής εγγραφής

Study of advertising via mobile utilizing social networking platforms.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΓκορίδου, Ιωάνναel
dc.creatorGkoridou, Ioannael
dc.creatorΣουρτζινού, Στεφανία-Διονυσίαel
dc.creatorSourtzinou, Stefania-Dionysiaen
dc.date.accessioned2016-10-20T09:33:06Z
dc.date.available2016-10-20T09:33:06Z
dc.date.issued2016-10-20
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7919
dc.description.abstractΒασικός σκοπός της εν λόγω πτυχιακής εργασίας, αναφέρεται σχετικά η συλλογή, παρουσίαση και ανάλυση στοιχείων που οριοθετούνται στο πλαίσιο της μελέτης διαφημίσεων μέσω κινητής τηλεφωνίας αξιοποιώντας πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης. Έτσι λοιπόν και προκειμένου η εν λόγω εργασία να θεωρείται ορθή και αντιπροσωπευτική ως προς τα στοιχεία που εξετάζει, διαχωρίζεται σχετικά σε τέσσερα (4) βασικά κεφάλαια, όπου στο μεν πρώτο κεφάλαιο η Έννοια και τα Χαρακτηριστικά των Διαφημίσεων στις Μέρες μας, στο δεύτερο κεφάλαιο αναλύεται η Χρήση των Διαφημίσεων στις Πλατφόρμες Κοινωνικής Δικτύωσης και η Μελέτη τους Μέσω Κινητών Τηλεφώνων, στο τρίτο κεφάλαιο παραθέτονται στοιχεία Μεθοδολογία Έρευνας και στο τέταρτο κεφάλαιο Παρουσίαση Αποτελεσμάτων Έρευνας με Χρήση Ερωτηματολογίου Σχετικά με τη Μελέτη των Διαφημίσεων Μέσω Κινητής Τηλεφωνίας, Αξιοποιώντας τις Πλατφόρμες Κοινωνικής Δικτύωσης.el
dc.description.abstractThe main purpose of this paper, is about the collection, presentation and data analysis bounded under the study of advertisements via mobile utilizing social networking platforms. This paper, in order to be considered correct and representative for the data that examines, is separated into four basic chapters. The first chapter is “The concept and the characteristics of advertisements in our days”. The second chapter is about “The use of advertisements on social media platforms and their study via mobile phone”. At the third chapter there are listed data about the “Research methology” and at the fourth chapter there is a presentation of research results using questionnaire about “The study of mobile advertisements, utilizing social networking platforms.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΜελέτη διαφημίσεων μέσω κινητής τηλεφωνίας αξιοποιώντας πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης.el
dc.titleStudy of advertising via mobile utilizing social networking platforms.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΓκορίδου, Ιωάνναel
heal.creatorNameGkoridou, Ioannael
heal.creatorNameΣουρτζινού, Στεφανία-Διονυσίαel
heal.creatorNameSourtzinou, Stefania-Dionysiaen
heal.publicationDate2016-10-20
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7919
heal.abstractΒασικός σκοπός της εν λόγω πτυχιακής εργασίας, αναφέρεται σχετικά η συλλογή, παρουσίαση και ανάλυση στοιχείων που οριοθετούνται στο πλαίσιο της μελέτης διαφημίσεων μέσω κινητής τηλεφωνίας αξιοποιώντας πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης. Έτσι λοιπόν και προκειμένου η εν λόγω εργασία να θεωρείται ορθή και αντιπροσωπευτική ως προς τα στοιχεία που εξετάζει, διαχωρίζεται σχετικά σε τέσσερα (4) βασικά κεφάλαια, όπου στο μεν πρώτο κεφάλαιο η Έννοια και τα Χαρακτηριστικά των Διαφημίσεων στις Μέρες μας, στο δεύτερο κεφάλαιο αναλύεται η Χρήση των Διαφημίσεων στις Πλατφόρμες Κοινωνικής Δικτύωσης και η Μελέτη τους Μέσω Κινητών Τηλεφώνων, στο τρίτο κεφάλαιο παραθέτονται στοιχεία Μεθοδολογία Έρευνας και στο τέταρτο κεφάλαιο Παρουσίαση Αποτελεσμάτων Έρευνας με Χρήση Ερωτηματολογίου Σχετικά με τη Μελέτη των Διαφημίσεων Μέσω Κινητής Τηλεφωνίας, Αξιοποιώντας τις Πλατφόρμες Κοινωνικής Δικτύωσης.el
heal.abstractThe main purpose of this paper, is about the collection, presentation and data analysis bounded under the study of advertisements via mobile utilizing social networking platforms. This paper, in order to be considered correct and representative for the data that examines, is separated into four basic chapters. The first chapter is “The concept and the characteristics of advertisements in our days”. The second chapter is about “The use of advertisements on social media platforms and their study via mobile phone”. At the third chapter there are listed data about the “Research methology” and at the fourth chapter there is a presentation of research results using questionnaire about “The study of mobile advertisements, utilizing social networking platforms.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΜελέτη διαφημίσεων μέσω κινητής τηλεφωνίας αξιοποιώντας πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης.el
heal.titleStudy of advertising via mobile utilizing social networking platforms.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordδιαφήμιση, κινητή τηλεφωνία, κοινωνικό δίκτυοel
heal.keywordadvertising, mobile telephony, social networken
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΜαστοράκης, Γεώργιοςel
heal.advisorNameMastorakis, Georgiosen
heal.advisorID.emailgmastorakis@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States