Εμφάνιση απλής εγγραφής

The impact of advertisements on children.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΡαφτή, Μαρίαel
dc.creatorRafti, Mariaen
dc.creatorΤριανταφύλλου, Ευσταθίαel
dc.creatorTriantafyllou, Efstathiaen
dc.date.accessioned2016-10-20T10:49:36Z
dc.date.available2016-10-20T10:49:36Z
dc.date.issued2016-10-20
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7921
dc.description.abstractΑναμφισβήτητα η διαφήμιση αποτελεί ένα σύγχρονο κοινωνικό φαινόμενο, το οποίο επηρεάζει όλους τους ανθρώπους. Καθημερινά εισβάλλει δυναμικά στη ζωή όλων με διάφορους τρόπους, τα ΜΜΕ, το διαδίκτυο, τις αφίσες, το ραδιόφωνο κ.α. Μέσα ενημέρωσης είναι «τα μέσα που διαβιβάζουν διαφημίσεις» (Price & Samson, 2005). Η διαφήμιση επηρεάζει τον καταναλωτή καταλυτικά και πολλές φορές αρνητικά, μετατρέποντας τον σε άβουλο- παθητικό δέκτη. Ιδιαίτερα τους νέους και τα μικρά παιδιά που δεν έχουν αναπτύξει εντελώς την κριτική τους σκέψη και χαρακτηρίζονται από παρορμητικότητα. Η παρούσα λοιπόν πτυχιακή εργασία μελετά την επίδραση των διαφημίσεων σε όλους τους ανθρώπους και συγκεκριμένα διαπραγματεύεται την επίδρασή τους στα παιδιά. Περιγράφει τα στάδια κοινωνικοποίησης των παιδιών στον καταναλωτικό κόσμο, τις στρατηγικές που ακολουθούν οι διαφημίσεις που απευθύνονται σε αυτά, τις αρνητικές επιδράσεις που παρουσιάζουν καθώς και τους τρόπους μετάδοσης τους. Κλείνοντας παραθέτουμε μια ποσοτική εμπειρική έρευνα που έχει σαν στόχο να μελετήσει και να καταγράψει το βαθμό και τον τρόπο, της επίδρασης της διαφήμισης στα παιδιά.el
dc.description.abstractUndoubtedly, advertising is a contemporary social phenomenon, which affects all people. Every day it dynamically invades the lives of everyone in various ways; the mass media, the internet, posters, the radio, etc. The informative means are “the means that transmit advertisements” (Price & Samson, 2005). Advertisements influence the consumer catalytically and often negatively, transforming him into a passive receiver. This is especially the case in young people and children who have not yet fully developed their critical thinking and who are characterized by impulsiveness. As such, the present dissertation studies the effect of advertisements on people of all ages and more specifically negotiates their effect on children. It describes the various stages of the socialization of children in the consumer world, the strategies that advertisements directed at children follow, the negative effects they present and the ways in which they are transmitted. Finally, we present a quantitative empirical research, which aims of studying and recording how and to what extent advertisements affect children.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΗ επίδραση των διαφημίσεων στα παιδιά.el
dc.titleThe impact of advertisements on children.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΡαφτή, Μαρίαel
heal.creatorNameRafti, Mariaen
heal.creatorNameΤριανταφύλλου, Ευσταθίαel
heal.creatorNameTriantafyllou, Efstathiaen
heal.publicationDate2016-10-20
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7921
heal.abstractΑναμφισβήτητα η διαφήμιση αποτελεί ένα σύγχρονο κοινωνικό φαινόμενο, το οποίο επηρεάζει όλους τους ανθρώπους. Καθημερινά εισβάλλει δυναμικά στη ζωή όλων με διάφορους τρόπους, τα ΜΜΕ, το διαδίκτυο, τις αφίσες, το ραδιόφωνο κ.α. Μέσα ενημέρωσης είναι «τα μέσα που διαβιβάζουν διαφημίσεις» (Price & Samson, 2005). Η διαφήμιση επηρεάζει τον καταναλωτή καταλυτικά και πολλές φορές αρνητικά, μετατρέποντας τον σε άβουλο- παθητικό δέκτη. Ιδιαίτερα τους νέους και τα μικρά παιδιά που δεν έχουν αναπτύξει εντελώς την κριτική τους σκέψη και χαρακτηρίζονται από παρορμητικότητα. Η παρούσα λοιπόν πτυχιακή εργασία μελετά την επίδραση των διαφημίσεων σε όλους τους ανθρώπους και συγκεκριμένα διαπραγματεύεται την επίδρασή τους στα παιδιά. Περιγράφει τα στάδια κοινωνικοποίησης των παιδιών στον καταναλωτικό κόσμο, τις στρατηγικές που ακολουθούν οι διαφημίσεις που απευθύνονται σε αυτά, τις αρνητικές επιδράσεις που παρουσιάζουν καθώς και τους τρόπους μετάδοσης τους. Κλείνοντας παραθέτουμε μια ποσοτική εμπειρική έρευνα που έχει σαν στόχο να μελετήσει και να καταγράψει το βαθμό και τον τρόπο, της επίδρασης της διαφήμισης στα παιδιά.el
heal.abstractUndoubtedly, advertising is a contemporary social phenomenon, which affects all people. Every day it dynamically invades the lives of everyone in various ways; the mass media, the internet, posters, the radio, etc. The informative means are “the means that transmit advertisements” (Price & Samson, 2005). Advertisements influence the consumer catalytically and often negatively, transforming him into a passive receiver. This is especially the case in young people and children who have not yet fully developed their critical thinking and who are characterized by impulsiveness. As such, the present dissertation studies the effect of advertisements on people of all ages and more specifically negotiates their effect on children. It describes the various stages of the socialization of children in the consumer world, the strategies that advertisements directed at children follow, the negative effects they present and the ways in which they are transmitted. Finally, we present a quantitative empirical research, which aims of studying and recording how and to what extent advertisements affect children.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΗ επίδραση των διαφημίσεων στα παιδιά.el
heal.titleThe impact of advertisements on children.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordδιαφήμιση, παιδιά και διαφήμιση, συμπεριφορά καταναλωτή, μέσα κοινωνικής δικτύωσηςel
heal.keywordadvertising, children and advertising, consumer behavior, social mediaen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΤριχάς, Νικόλαοςel
heal.advisorNameTrichas, Nikolaosen
heal.advisorID.emailntrihas@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States