Εμφάνιση απλής εγγραφής

Composing an electroacoustic music piece using the databending technique.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚουρέλη, Μαρίνα-Ευαγγελίαel
dc.creatorKoureli, Marina-Evangeliaen
dc.date.accessioned2016-10-21T07:19:53Z
dc.date.available2016-10-21T07:19:53Z
dc.date.issued2016-10-04
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7922
dc.description.abstractΣκοπός της εργασίας είναι η δημιουργία πρωτότυπης μουσικής σύνθεσης για ηλεκτροακουστικά μέσα με την χρήση υλικού που θα προκύπτει από την τεχνική του databending. Το databending αποτελεί μια διαδικασία που συναντάται στην Glitch art/μουσική, κατά την οποία ανεπεξέργαστα δεδομένα (raw data), όπως εκτελέσιμα αρχεία, φωτογραφίες, αρχεία κειμένου κλπ, μετατρέπονται σε ήχο με την χρήση κατάλληλου λογισμικού. Η τεχνική αυτή κατατάσσεται στον τομέα της ηχοποίησης (sonification), ο οποίος αφορά στη μετάδοση και ερμηνεία πληροφορίας με την χρήση του ήχου. Ωστόσο, η σχέση της μουσικής και της ηχοποίησης ως επιστημονικού τομέα που εξυπηρετεί συγκεκριμένες χρησιμότητες δεν είναι απόλυτα ξεκάθαρη, σύμφωνα με παραδείγματα στην υπάρχουσα βιβλιογραφία (Götzen, Bernardini και Vidolin, “Musical perspectives on composition, sonification and performance” (2014)). Για το λόγο αυτό, η θεωρητική τεκμηρίωση της εργασίας θα περιλαμβάνει, εκτός από αναφορά στην Glitch art, και μια προσπάθεια ουσιαστικής σύνδεσης του databending με την ηχοποίηση, μελετώντας τους τύπους της τελευταίας και ανιχνεύοντας πιθανές ομοιότητες στις δύο αυτές διαδικασίες. Το πρακτικό μέρος της εργασίας θα αποτελούν η δημιουργία και συλλογή του υλικού με την εφαρμογή διάφορων τρόπων εκτέλεσης του databending, καθώς και η τελική σύνθεση.el
dc.description.abstractThe aim of this thesis is the creation of an electroacoustic music composition, using sounds that result from the databending technique. Databending is a process that is used in Glitch art/ music, in which raw data, such as executables, photographs, text files etc are transforned into sound by using appropriate software. This technique is usually classified as sonification, which refers to the transmission and interpretation of information with the use of sound. The relation of music (in which databending normally belongs) and sonification as a scientific field that serves certain uses is not quite clear, according to literature (Götzen, Bernardini και Vidolin, “Musical perspectives on composition, sonification and performance” (2014)). Therefore, the theoritical part of this thesis will also include, apart from a summary of Glitch art, an attempt to substantially connect the processes of databending and sonification, by studying the latter's types and observing any common ground. The practical part of this thesis will consist of the creation and collection of sound files, using databending, as well as the final audiovisual synthesis.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Applied Sciences, Department of Music Technology and Acoustics Engineering (in Rethymno)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΣύνθεση πρωτότυπου έργου ηλεκτροακουστικής μουσικής με χρήση της τεχνικής databending.el
dc.titleComposing an electroacoustic music piece using the databending technique.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚουρέλη, Μαρίνα-Ευαγγελίαel
heal.creatorNameKoureli, Marina-Evangeliaen
heal.publicationDate2016-10-04
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7922
heal.abstractΣκοπός της εργασίας είναι η δημιουργία πρωτότυπης μουσικής σύνθεσης για ηλεκτροακουστικά μέσα με την χρήση υλικού που θα προκύπτει από την τεχνική του databending. Το databending αποτελεί μια διαδικασία που συναντάται στην Glitch art/μουσική, κατά την οποία ανεπεξέργαστα δεδομένα (raw data), όπως εκτελέσιμα αρχεία, φωτογραφίες, αρχεία κειμένου κλπ, μετατρέπονται σε ήχο με την χρήση κατάλληλου λογισμικού. Η τεχνική αυτή κατατάσσεται στον τομέα της ηχοποίησης (sonification), ο οποίος αφορά στη μετάδοση και ερμηνεία πληροφορίας με την χρήση του ήχου. Ωστόσο, η σχέση της μουσικής και της ηχοποίησης ως επιστημονικού τομέα που εξυπηρετεί συγκεκριμένες χρησιμότητες δεν είναι απόλυτα ξεκάθαρη, σύμφωνα με παραδείγματα στην υπάρχουσα βιβλιογραφία (Götzen, Bernardini και Vidolin, “Musical perspectives on composition, sonification and performance” (2014)). Για το λόγο αυτό, η θεωρητική τεκμηρίωση της εργασίας θα περιλαμβάνει, εκτός από αναφορά στην Glitch art, και μια προσπάθεια ουσιαστικής σύνδεσης του databending με την ηχοποίηση, μελετώντας τους τύπους της τελευταίας και ανιχνεύοντας πιθανές ομοιότητες στις δύο αυτές διαδικασίες. Το πρακτικό μέρος της εργασίας θα αποτελούν η δημιουργία και συλλογή του υλικού με την εφαρμογή διάφορων τρόπων εκτέλεσης του databending, καθώς και η τελική σύνθεση.el
heal.abstractThe aim of this thesis is the creation of an electroacoustic music composition, using sounds that result from the databending technique. Databending is a process that is used in Glitch art/ music, in which raw data, such as executables, photographs, text files etc are transforned into sound by using appropriate software. This technique is usually classified as sonification, which refers to the transmission and interpretation of information with the use of sound. The relation of music (in which databending normally belongs) and sonification as a scientific field that serves certain uses is not quite clear, according to literature (Götzen, Bernardini και Vidolin, “Musical perspectives on composition, sonification and performance” (2014)). Therefore, the theoritical part of this thesis will also include, apart from a summary of Glitch art, an attempt to substantially connect the processes of databending and sonification, by studying the latter's types and observing any common ground. The practical part of this thesis will consist of the creation and collection of sound files, using databending, as well as the final audiovisual synthesis.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Applied Sciences, Department of Music Technology and Acoustics Engineering (in Rethymno)en
heal.titleΣύνθεση πρωτότυπου έργου ηλεκτροακουστικής μουσικής με χρήση της τεχνικής databending.el
heal.titleComposing an electroacoustic music piece using the databending technique.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordσύνθεση, ηλεκτροακουστική μουσική, ηλεκτρονική μουσική, τεχνική databendingel
heal.keywordcomposition, electro‐acoustic music, electronic music, databending techniqueen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΤζεδάκη, Αικατερίνηel
heal.advisorNameTzedaki, Aikaterinien
heal.advisorID.emailtzed@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States