Το μάρκετινγκ στο χώρο του αθλητισμού. Μελέτη περίπτωσης: Το μάρκετινγκ της Π.Α.Ε. Ολυμπιακός.
Sports Marketing. Case Study: Olympiacos F.C.
View/ Open
Date
2016-11-09Author
Μπεκράκης, Απόστολος
Bekrakis, Apostolos
Metadata
Show full item recordAbstract
Το μέγεθος της αθλητικής βιομηχανίας το 2011, υπολογίζεται ότι ξεπέρασε σε αξία τα 273 δις ευρώ. Το ίδιο έτος, οι διαφημιστικές δαπάνες σε παγκόσμιο επίπεδο έφτασαν τα 506 δις ευρώ. Τα παραπάνω νούμερα φανερώνουν ότι ο αθλητισμός και το marketing αποτελούν πεδία ιδιαιτέρως ενδιαφέροντα για μελέτη. Οι μέθοδοι και οι τεχνικές που υιοθετούνται από τα στελέχη εταιριών, αλλά και από τις διοικήσεις των αθλητικών σωματείων, μοιάζουν ξεπερασμένες και σε καμία περίπτωση δεν είναι εναρμονισμένες με τις επιταγές του σύγχρονου επιχειρηματικού τοπίου. Εξαιρέσεις βρίσκουμε μόνο σε μεγάλες εταιρίες (κυρίως πολυεθνικές), καθώς και στους μεγάλους και αναγνωρισμένους αθλητικούς οργανισμούς, οι οποίοι υιοθετούν μια πιο επαγγελματική προσέγγιση στο εμπορικό κομμάτι, αντιλαμβανόμενοι τόσο τις αυξημένες για έσοδα ανάγκες τους, όσο και τις δυνατότητες ανάπτυξής τους. Σκοπός της πτυχιακής εργασίας είναι η μελέτη της εφαρμογής των αρχών του μάρκετινγκ στο χώρο του αθλητισμού, εστιάζοντας ως μελέτη περίπτωσης στην ομάδα ποδοσφαίρου του Ολυμπιακού. Η ΠΑΕ Ολυμπιακός, θεωρείται ότι έχει ένα από τα πιο οργανωμένα τμήματα μάρκετινγκ στο χώρο του αθλητισμού, πραγματοποιώντας πολλαπλές δράσεις που ενισχύουν το brand name της ομάδας τόσο στο εσωτερικό της χώρας, όσο και στο εξωτερικό. The size of the sports industry in 2011 is estimated to have exceeded a value of € 273 billion. The same year, advertising spending worldwide totaled € 506 billion. The above figures show that sports and marketing are areas of particular interest for study. The methods and techniques employed by the companies’ managers, but also by the administrations of clubs, seem to be outdated and in no case be harmonized with the requirements of the modern business landscape. Exceptions can be found only in large companies (especially multinationals) and the large and recognized sports organizations, which adopt a more professional approach to the commercial part, realizing both increased revenue for their needs, and its growth potential. The aim of the thesis is to study the application of marketing principles in sports, focusing as a case study in the Olympiacos football team. The Olympiacos FC considered having one of the best organized marketing departments in sports, performing multiple actions that enhance the brand name of the team, both within the country and abroad.
Collections
The following license files are associated with this item:
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info