Εμφάνιση απλής εγγραφής

Competitive strategies and fundamental ability in an enterprise.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚατσαρού, Γεωργίαel
dc.creatorKatsarou, Georgiaen
dc.creatorΠλιάκα, Νικολέτταel
dc.creatorPliaka, Nikolettaen
dc.date.accessioned2016-12-07T08:37:33Z
dc.date.available2016-12-07T08:37:33Z
dc.date.issued2016-12-07
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7981
dc.description.abstractΣτόχος της παρούσας εργασίας είναι η παρουσίαση της πιο αντιπροσωπευτικής ανταγωνιστικής στρατηγικής ανάλογα με τις απαιτήσεις, τις προϋποθέσεις και τα εργαλεία που έχει στη διάθεσή της η κάθε επιχείρηση όπως αυτά διαμορφώνονται από το περιβάλλον στο οποίο εντάσσεται. Πιο συγκεκριμένα, η εργασία αυτή εξετάζει τις ανταγωνιστικές στρατηγικές τόσο σε θεωρητικό όσο και πρακτικό επίπεδο με στόχο να παρουσιάσει τις στρατηγικές που μπορούν να εφαρμοστούν σε μία επιχείρηση καθώς επίσης και τα πλεονεκτήματα που προκύπτουν για μια επιχείρηση μέσα από την εφαρμογή της εκάστοτε στρατηγικής. Η παρουσίαση αυτή γίνεται μέσα από την μελέτη της υφιστάμενης βιβλιογραφίας αλλά και από τη χρήση μελετών – περιπτώσεων για την αποτελεσματικότερη παρουσίαση των θεωριών που υφίστανται πάνω στο θέμα των στρατηγικών. Στο δεύτερο μέρος της εργασίας μελετάται σε πρωτογενές επίπεδο κατά πόσο η θεωρία που μελετήθηκε στο θεωρητικό μέρος της εργασίας εφαρμόζεται στην πράξη μέσα από τη χρήση ερωτηματολογίου με σκοπό να οδηγηθεί στην εξαγωγή ασφαλών συμπερασμάτων. Τέλος παρατίθενται τα συμπεράσματα που προέκυψαν από τη μελέτη τόσο της θεωρίας όσο και του ερευνητικού μέρους της εργασίας.  el
dc.description.abstractThe aim of this study is to present the most representative competitive strategy according to the requirements, conditions and tools available to each company as they are shaped by the environment in which it occurs. Specifically, this paper examines the competitive strategies both theoretical and practical level in order to show the strategies that can be implemented in a company as well as the benefits for a company through the implementation of the strategy. This presentation is made through the study of the existing literature and studies of the use - cases for the effective presentation of theories that exist on the subject of strategies. In the second part of the work is studied at primary level whether the theory studied in the theoretical part of the work in practice through the use of a questionnaire in order to lead to reliable conclusions. Finally, are the conclusions that derived from the study of both the theory and the research part of the study.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΑνταγωνιστικές στρατηγικές και θεμελειώδης ικανότητα σε μια επιχείρηση.el
dc.titleCompetitive strategies and fundamental ability in an enterprise.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚατσαρού, Γεωργίαel
heal.creatorNameKatsarou, Georgiaen
heal.creatorNameΠλιάκα, Νικολέτταel
heal.creatorNamePliaka, Nikolettaen
heal.publicationDate2016-12-07
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7981
heal.abstractΣτόχος της παρούσας εργασίας είναι η παρουσίαση της πιο αντιπροσωπευτικής ανταγωνιστικής στρατηγικής ανάλογα με τις απαιτήσεις, τις προϋποθέσεις και τα εργαλεία που έχει στη διάθεσή της η κάθε επιχείρηση όπως αυτά διαμορφώνονται από το περιβάλλον στο οποίο εντάσσεται. Πιο συγκεκριμένα, η εργασία αυτή εξετάζει τις ανταγωνιστικές στρατηγικές τόσο σε θεωρητικό όσο και πρακτικό επίπεδο με στόχο να παρουσιάσει τις στρατηγικές που μπορούν να εφαρμοστούν σε μία επιχείρηση καθώς επίσης και τα πλεονεκτήματα που προκύπτουν για μια επιχείρηση μέσα από την εφαρμογή της εκάστοτε στρατηγικής. Η παρουσίαση αυτή γίνεται μέσα από την μελέτη της υφιστάμενης βιβλιογραφίας αλλά και από τη χρήση μελετών – περιπτώσεων για την αποτελεσματικότερη παρουσίαση των θεωριών που υφίστανται πάνω στο θέμα των στρατηγικών. Στο δεύτερο μέρος της εργασίας μελετάται σε πρωτογενές επίπεδο κατά πόσο η θεωρία που μελετήθηκε στο θεωρητικό μέρος της εργασίας εφαρμόζεται στην πράξη μέσα από τη χρήση ερωτηματολογίου με σκοπό να οδηγηθεί στην εξαγωγή ασφαλών συμπερασμάτων. Τέλος παρατίθενται τα συμπεράσματα που προέκυψαν από τη μελέτη τόσο της θεωρίας όσο και του ερευνητικού μέρους της εργασίας.  el
heal.abstractThe aim of this study is to present the most representative competitive strategy according to the requirements, conditions and tools available to each company as they are shaped by the environment in which it occurs. Specifically, this paper examines the competitive strategies both theoretical and practical level in order to show the strategies that can be implemented in a company as well as the benefits for a company through the implementation of the strategy. This presentation is made through the study of the existing literature and studies of the use - cases for the effective presentation of theories that exist on the subject of strategies. In the second part of the work is studied at primary level whether the theory studied in the theoretical part of the work in practice through the use of a questionnaire in order to lead to reliable conclusions. Finally, are the conclusions that derived from the study of both the theory and the research part of the study.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
heal.titleΑνταγωνιστικές στρατηγικές και θεμελειώδης ικανότητα σε μια επιχείρηση.el
heal.titleCompetitive strategies and fundamental ability in an enterprise.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordανταγωνιστικότητα, στρατηγική, επιχείρησηel
heal.keywordcompetitiveness, strategy, enterpriseen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΤζωρτζάκη, Αλεξία-Μαίρηel
heal.advisorNameTzortzaki, Alexia-Mairien
heal.advisorID.emailtzortz@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States