Show simple item record

Comparative study of advertising cases.

Dublin Core metadata

dc.creatorΜήκα, Ελένηel
dc.creatorMika, Elenien
dc.creatorΣαββουλίδου, Ελένηel
dc.creatorSavvoulidou, Elenien
dc.date.accessioned2016-12-13T08:20:08Z
dc.date.available2016-12-13T08:20:08Z
dc.date.issued2016-12-13
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7992
dc.description.abstractΟ κλάδος της διαφήμισης στη χώρα μας ιστορείται από το 1930, αλλά η εξελικτική του πορεία τοποθετείται στη μεταπολεμική δεκαετία του 1950. Στη δεκαετία του 1960 η διαφήμιση γνώρισε δυναμική άνοδο, με τη διάδοση των πρώτων βιομηχανοποιημένων καταναλωτικών προϊόντων στη χώρα. Στις δεκαετίες 1970 και 1980 άρχισε να διαμορφώνεται ο σημερινός διαφημιστικός χάρτης με την εδραίωση διεθνών διαφημιστικών εταιριών και δικτύων στη χώρα. Κατά τη δεκαετία του 1990 πραγματοποιήθηκαν οι περισσότερες διεθνείς συνεργασίες μετοχικού χαρακτήρα με ελληνικές εταιρίες, με αφετηρία τις διεθνείς ανακατατάξεις στο χώρο της διαφήμισης και τη μετεξέλιξη στο κύκλωμα διανομής των προϊόντων. Το κόστος της διαφήμισης στη χώρα μας επιβαρύνεται με φόρους και τέλη (πέρα από το ΦΠΑ) που δεν ισχύουν σε άλλες χώρες της ΕΕ, αλλά ούτε και στις σημαντικότερες από τις τρίτες χώρες. Οι επιβαρύνσεις αυτές καθιστούν τη διαφήμιση συγκριτικά ακριβή. Στην παρούσα πτυχιακή εργασία αναλύσαμε τα αίτια δημιουργίας της διαφήμισης, την αναγκαιότητα, τα είδη, τις κατηγορίες και τα μέσα της, το κόστος και τον σκοπό της διαφήμισης. Στο πρακτικό κομμάτι κάναμε έρευνα για την εταιρεία ΑΔΕΛ. Η ΑΔΕΛ είναι η πρώτη διαφημιστική εταιρεία στην Ελλάδα που από το 1946 μέχρι και σήμερα έχει δημιουργήσει τις πιο πρωτοποριακές ιδέες.el
dc.description.abstractThe advertising industry in our country is ornamented by the 1930 's, but the evolutionary path is placed in the postwar 1950s. In the 1960s the ad met dynamism, with the dissemination of the first manufactured consumer products in the country. In the 1970s and 1980s began to take shape the current promotional map with the consolidation of international advertising companies and networks in the country. During the 1990s made most international partnerships share nature with Greek companies, starting with the international upheavals in the field of advertising and the transformation in product distribution circuit. The cost of advertising in our country burdened with taxes and fees (beyond the tax) that do not apply to other EU countries, but not even the most important third countries. Those charges make comparatively accurate advertising. This thesis we analyzed the causes of the advertising, the necessity, types, categories and media, the cost and purpose of advertising. In the operable part we search for ADEL company. The ADEL is the first advertising company in Greece that from 1946 until today, has created the most innovative ideas.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΣυγκριτική μελέτη περιπτώσεων διαφήμισης.el
dc.titleComparative study of advertising cases.en

healMeta

heal.creatorNameΜήκα, Ελένηel
heal.creatorNameMika, Elenien
heal.creatorNameΣαββουλίδου, Ελένηel
heal.creatorNameSavvoulidou, Elenien
heal.publicationDate2016-12-13
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7992
heal.abstractΟ κλάδος της διαφήμισης στη χώρα μας ιστορείται από το 1930, αλλά η εξελικτική του πορεία τοποθετείται στη μεταπολεμική δεκαετία του 1950. Στη δεκαετία του 1960 η διαφήμιση γνώρισε δυναμική άνοδο, με τη διάδοση των πρώτων βιομηχανοποιημένων καταναλωτικών προϊόντων στη χώρα. Στις δεκαετίες 1970 και 1980 άρχισε να διαμορφώνεται ο σημερινός διαφημιστικός χάρτης με την εδραίωση διεθνών διαφημιστικών εταιριών και δικτύων στη χώρα. Κατά τη δεκαετία του 1990 πραγματοποιήθηκαν οι περισσότερες διεθνείς συνεργασίες μετοχικού χαρακτήρα με ελληνικές εταιρίες, με αφετηρία τις διεθνείς ανακατατάξεις στο χώρο της διαφήμισης και τη μετεξέλιξη στο κύκλωμα διανομής των προϊόντων. Το κόστος της διαφήμισης στη χώρα μας επιβαρύνεται με φόρους και τέλη (πέρα από το ΦΠΑ) που δεν ισχύουν σε άλλες χώρες της ΕΕ, αλλά ούτε και στις σημαντικότερες από τις τρίτες χώρες. Οι επιβαρύνσεις αυτές καθιστούν τη διαφήμιση συγκριτικά ακριβή. Στην παρούσα πτυχιακή εργασία αναλύσαμε τα αίτια δημιουργίας της διαφήμισης, την αναγκαιότητα, τα είδη, τις κατηγορίες και τα μέσα της, το κόστος και τον σκοπό της διαφήμισης. Στο πρακτικό κομμάτι κάναμε έρευνα για την εταιρεία ΑΔΕΛ. Η ΑΔΕΛ είναι η πρώτη διαφημιστική εταιρεία στην Ελλάδα που από το 1946 μέχρι και σήμερα έχει δημιουργήσει τις πιο πρωτοποριακές ιδέες.el
heal.abstractThe advertising industry in our country is ornamented by the 1930 's, but the evolutionary path is placed in the postwar 1950s. In the 1960s the ad met dynamism, with the dissemination of the first manufactured consumer products in the country. In the 1970s and 1980s began to take shape the current promotional map with the consolidation of international advertising companies and networks in the country. During the 1990s made most international partnerships share nature with Greek companies, starting with the international upheavals in the field of advertising and the transformation in product distribution circuit. The cost of advertising in our country burdened with taxes and fees (beyond the tax) that do not apply to other EU countries, but not even the most important third countries. Those charges make comparatively accurate advertising. This thesis we analyzed the causes of the advertising, the necessity, types, categories and media, the cost and purpose of advertising. In the operable part we search for ADEL company. The ADEL is the first advertising company in Greece that from 1946 until today, has created the most innovative ideas.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΣυγκριτική μελέτη περιπτώσεων διαφήμισης.el
heal.titleComparative study of advertising cases.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordεπιχείρηση, διαφήμιση, κόστοςel
heal.keywordenterprise, advertising, costen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΜαστοράκης, Γεώργιοςel
heal.advisorNameMastorakis, Georgiosen
heal.advisorID.emailgmastorakis@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States