Εμφάνιση απλής εγγραφής

Electronic commerce : the attitude and opinions of students.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΓιανναδάκη, Γεωργίαel
dc.creatorGiannadaki, Georgiaen
dc.creatorΚάββου, Ραφαέλαel
dc.creatorKavvou, Rafaelaen
dc.creatorΚαλλέργη, Λουίζαel
dc.creatorKallergi, Louizaen
dc.date.accessioned2016-12-14T13:16:12Z
dc.date.available2016-12-14T13:16:12Z
dc.date.issued2016-12-14
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7994
dc.description.abstractΤα τελευταία έτη η ραγδαία ανάπτυξη του διαδικτύου έχει εισχωρήσει στην καθημερινότητά μας και μας έχει επηρεάσει σε αρκετούς τομείς. Οι αγορές μέσω του διαδικτύου, ως τομέας του ηλεκτρονικού εμπορίου, έχουν μία πολύ δυναμική εξέλιξη σε παγκόσμιο επίπεδο, αποδίδοντας άπειρα κέρδη σε επιχειρήσεις που επιστρατεύονται στο συγκεκριμένο τομέα. Η παρούσα εργασία έχει ως σκοπό να εξετάσει και να παρουσιάσει τη στάση και τις απόψεις των φοιτητών του Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Ηρακλείου Κρήτης, απέναντι στο ηλεκτρονικό εμπόριο και κύριο μέλημά της είναι να συμπεράνει για το εάν οι φοιτητές κάνουν χρήση του διαδικτύου και αγορές μέσω αυτού. Για να συγκεντρωθούν τα δεδομένα χρησιμοποιήθηκε ανώνυμο ερωτηματολόγιο αυτοαναφοράς με ερωτήσεις κλειστού τύπου. Τα ερωτηματολόγια δημοσιεύτηκαν μέσω του διαδικτύου στην ιστοσελίδα που διαθέτει η Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, για να απαντηθούν ηλεκτρονικά. Ως μέθοδος ανάλυσης έγινε χρήση του προγράμματος excel, όπου υπολογίστηκαν τα αποτελέσματα της έρευνάς μας και για να συγκεντρωθούν τα δεδομένα χρησιμοποιήθηκε το πρόγραμμα Google.docs. Τα αποτελέσματα που συλλέχθηκαν από το ερωτηματολόγιο μας, εμφανίζουν ότι οι φοιτητές κάνουν χρήση του διαδικτύου αρκετές ώρες της ημέρας, κυρίως για λόγους ψυχαγωγίας. Παρ’ όλα αυτά, πραγματοποιούν αγορές μέσω του διαδικτύου, αρκεί το ηλεκτρονικό κατάστημα που επισκέπτονται να είναι δημοφιλής και να τους παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, έτσι ώστε να το εμπιστευτούν και να πραγματοποιήσουν τις ηλεκτρονικές τους αγορές.el
dc.description.abstractIn recent years the rapid development of the Internet has penetrated our lives daily and has affected us in several areas. Purchases via the Internet, as an area of e-commerce, have a very dynamic worldwide development, giving infinite profits to enterprises employed in this sector. The aims of this study, are to examine and present the attitudes and opinions of the students, of the Technological Educational Foundation of Heraklion Crete, in e-commerce and the first priority, is to ascertain, whether students use the internet and realize purchases through it. In order to gather the data, it was used anonymous questionnaire of self-report filled with personal questions. The questionnaires were published, via the internet, on the website available to the School of Management and Economics, so as to be completed electronically. As a method of analysis, it was used the program Google.docs, where the results of our research had been calculated. The results collected from the questionnaires show that students use the Internet for several hours daily, mainly for their entertainment. However, students make purchases via the Internet, on condition that the online store they choose is popular and provides them all the necessary information, so as to trust it and realize their online purchases.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΗλεκτρονικό εμπόριο: η στάση και οι απόψεις των φοιτητών.el
dc.titleElectronic commerce : the attitude and opinions of students.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΓιανναδάκη, Γεωργίαel
heal.creatorNameGiannadaki, Georgiaen
heal.creatorNameΚάββου, Ραφαέλαel
heal.creatorNameKavvou, Rafaelaen
heal.creatorNameΚαλλέργη, Λουίζαel
heal.creatorNameKallergi, Louizaen
heal.publicationDate2016-12-14
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7994
heal.abstractΤα τελευταία έτη η ραγδαία ανάπτυξη του διαδικτύου έχει εισχωρήσει στην καθημερινότητά μας και μας έχει επηρεάσει σε αρκετούς τομείς. Οι αγορές μέσω του διαδικτύου, ως τομέας του ηλεκτρονικού εμπορίου, έχουν μία πολύ δυναμική εξέλιξη σε παγκόσμιο επίπεδο, αποδίδοντας άπειρα κέρδη σε επιχειρήσεις που επιστρατεύονται στο συγκεκριμένο τομέα. Η παρούσα εργασία έχει ως σκοπό να εξετάσει και να παρουσιάσει τη στάση και τις απόψεις των φοιτητών του Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Ηρακλείου Κρήτης, απέναντι στο ηλεκτρονικό εμπόριο και κύριο μέλημά της είναι να συμπεράνει για το εάν οι φοιτητές κάνουν χρήση του διαδικτύου και αγορές μέσω αυτού. Για να συγκεντρωθούν τα δεδομένα χρησιμοποιήθηκε ανώνυμο ερωτηματολόγιο αυτοαναφοράς με ερωτήσεις κλειστού τύπου. Τα ερωτηματολόγια δημοσιεύτηκαν μέσω του διαδικτύου στην ιστοσελίδα που διαθέτει η Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, για να απαντηθούν ηλεκτρονικά. Ως μέθοδος ανάλυσης έγινε χρήση του προγράμματος excel, όπου υπολογίστηκαν τα αποτελέσματα της έρευνάς μας και για να συγκεντρωθούν τα δεδομένα χρησιμοποιήθηκε το πρόγραμμα Google.docs. Τα αποτελέσματα που συλλέχθηκαν από το ερωτηματολόγιο μας, εμφανίζουν ότι οι φοιτητές κάνουν χρήση του διαδικτύου αρκετές ώρες της ημέρας, κυρίως για λόγους ψυχαγωγίας. Παρ’ όλα αυτά, πραγματοποιούν αγορές μέσω του διαδικτύου, αρκεί το ηλεκτρονικό κατάστημα που επισκέπτονται να είναι δημοφιλής και να τους παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, έτσι ώστε να το εμπιστευτούν και να πραγματοποιήσουν τις ηλεκτρονικές τους αγορές.el
heal.abstractIn recent years the rapid development of the Internet has penetrated our lives daily and has affected us in several areas. Purchases via the Internet, as an area of e-commerce, have a very dynamic worldwide development, giving infinite profits to enterprises employed in this sector. The aims of this study, are to examine and present the attitudes and opinions of the students, of the Technological Educational Foundation of Heraklion Crete, in e-commerce and the first priority, is to ascertain, whether students use the internet and realize purchases through it. In order to gather the data, it was used anonymous questionnaire of self-report filled with personal questions. The questionnaires were published, via the internet, on the website available to the School of Management and Economics, so as to be completed electronically. As a method of analysis, it was used the program Google.docs, where the results of our research had been calculated. The results collected from the questionnaires show that students use the Internet for several hours daily, mainly for their entertainment. However, students make purchases via the Internet, on condition that the online store they choose is popular and provides them all the necessary information, so as to trust it and realize their online purchases.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
heal.titleΗλεκτρονικό εμπόριο: η στάση και οι απόψεις των φοιτητών.el
heal.titleElectronic commerce : the attitude and opinions of students.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordηλεκτρονικό εμπόριο, ηλεκτρονικό κατάστημα, φοιτητήςel
heal.keyworde-commerce, electronic commerce, e-shop, studenten
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΤσουκάτος, Ευάγγελοςel
heal.advisorNameTsoukatos, Evangelosen
heal.advisorID.emailtsoukat@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States