Show simple item record

Studying social networking in modern advertisement.

Dublin Core metadata

dc.creatorΑλιάγας, Χρήστοςel
dc.creatorAliagas, Christosen
dc.date.accessioned2016-12-19T12:55:27Z
dc.date.available2016-12-19T12:55:27Z
dc.date.issued2016-12-19
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7996
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας εργασίας είναι η ανακάλυψη και η παρουσίαση της σχέσης της διαφήμισης με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η ολοένα και αυξανόμενη χρήση του διαδικτύου για ηλεκτρονικές αγορές άλλαξαν το τοπίο της διεθνούς αγοράς, καθώς οι επιχειρήσεις συνειδητοποίησαν πως έπρεπε να στραφούν σε αυτό για την αποτελεσματικότερη παρουσίαση και προώθηση των προϊόντων τους. Δεδομένου, λοιπόν, πως τα social media απασχολούν το μεγαλύτερο μέρος των χρηστών του διαδικτύου, με μεγάλη γκάμα σε ηλικίες και ενδιαφέροντα, αποφάσισαν πως οι ιστοσελίδες αυτές αποτελούν ένα εξαιρετικό εργαλείο –από πολλές απόψεις- για την διαφήμιση των προϊόντων και της επιχείρησής τους εν γένει. Η διαφήμιση, λοιπόν, ως ο πιο αποτελεσματικός τομέας του διεθνούς marketing, επιτυγχάνεται πιο στοχευμένα και αποτελεσματικά μέσω των ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης. Συγκεκριμένα, ο επιχειρηματίας μπορεί πλέον να κατευθύνει την προώθηση του στο κοινό που τον ενδιαφέρει. Από την άλλη ο καταναλωτής έχει τη δυνατότητα εύκολα, με το πάτημα ενός κουμπιού, να ενημερωθεί για τα νέα προϊόντα, αλλά και να εκφράσει τη γνώμη, τις απορίες ή την δυσαρέσκειά του. Έτσι, χτίζεται μια ουσιαστικότερη επικοινωνία μεταξύ των εταιρειών και του καταναλωτικού κοινού, αφού και οι δυο πλευρές μπορούν εύκολα να μεταδώσουν το μήνυμα τους. Επιπλέον, θα γίνει αντιληπτό το ότι όλη αυτή η διαδικασία δεν υποχρεώνει τον επιχειρηματία να δαπανεί μεγάλα χρηματικά ποσά για το marketing της εταιρείας του, αλλά πραγματοποιείται με ελάχιστο κόστος. Βέβαια, εκτός από τα πλεονεκτήματα που χαρακτηρίζουν τη νέα αυτή επένδυση, ελλοχεύουν και κίνδυνοι, οι οποίοι θα παρουσιαστούν στη συνέχεια της εργασίας. Θα πρέπει, λοιπόν, να γίνει αντιληπτό πως ήρθε μια νέα τάξη πραγμάτων για τον τομέα του marketing.el
dc.description.abstractThe purpose of this study is the discovery and presentation of the relationship between advertising and social media. The ever-increasing use of the Internet for online shopping has changed the landscape of the international market, as companies realized that they had to turn to it for the effective presentation and promotion of their products. Given that the social media employ the majority of the Internet users, with a wide range of ages and interests, companies decided that such sites are an excellent mean for advertising their products and business in general. Advertising, then, being the most effective field of international marketing, can be achieved in a more targeted and effective way through social networking websites. Specifically, the entrepreneur can now direct the promotion of his products in his public of interest. On the other hand, the consumer has the opportunity, by just a click away, not only to get informed about new products, but also to express his opinion, his questions or his dissatisfaction. Thus, a more substantial communication between companies and consumers is being built, since both sides can easily transmit their message. Moreover, it is worth mentioning that this whole process does not require the entrepreneur to spend large amount of money for his company's marketing, but it can be carried out with minimal cost. Of course, apart from the advantages which characterize this new investment, there are many risks lurking. It should therefore be understood that there is a new world order, now, for the field of marketing.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΜελέτη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην σύγχρονη διαφήμιση.el
dc.titleStudying social networking in modern advertisement.en

healMeta

heal.creatorNameΑλιάγας, Χρήστοςel
heal.creatorNameAliagas, Christosen
heal.publicationDate2016-12-19
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7996
heal.abstractΣκοπός της παρούσας εργασίας είναι η ανακάλυψη και η παρουσίαση της σχέσης της διαφήμισης με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η ολοένα και αυξανόμενη χρήση του διαδικτύου για ηλεκτρονικές αγορές άλλαξαν το τοπίο της διεθνούς αγοράς, καθώς οι επιχειρήσεις συνειδητοποίησαν πως έπρεπε να στραφούν σε αυτό για την αποτελεσματικότερη παρουσίαση και προώθηση των προϊόντων τους. Δεδομένου, λοιπόν, πως τα social media απασχολούν το μεγαλύτερο μέρος των χρηστών του διαδικτύου, με μεγάλη γκάμα σε ηλικίες και ενδιαφέροντα, αποφάσισαν πως οι ιστοσελίδες αυτές αποτελούν ένα εξαιρετικό εργαλείο –από πολλές απόψεις- για την διαφήμιση των προϊόντων και της επιχείρησής τους εν γένει. Η διαφήμιση, λοιπόν, ως ο πιο αποτελεσματικός τομέας του διεθνούς marketing, επιτυγχάνεται πιο στοχευμένα και αποτελεσματικά μέσω των ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης. Συγκεκριμένα, ο επιχειρηματίας μπορεί πλέον να κατευθύνει την προώθηση του στο κοινό που τον ενδιαφέρει. Από την άλλη ο καταναλωτής έχει τη δυνατότητα εύκολα, με το πάτημα ενός κουμπιού, να ενημερωθεί για τα νέα προϊόντα, αλλά και να εκφράσει τη γνώμη, τις απορίες ή την δυσαρέσκειά του. Έτσι, χτίζεται μια ουσιαστικότερη επικοινωνία μεταξύ των εταιρειών και του καταναλωτικού κοινού, αφού και οι δυο πλευρές μπορούν εύκολα να μεταδώσουν το μήνυμα τους. Επιπλέον, θα γίνει αντιληπτό το ότι όλη αυτή η διαδικασία δεν υποχρεώνει τον επιχειρηματία να δαπανεί μεγάλα χρηματικά ποσά για το marketing της εταιρείας του, αλλά πραγματοποιείται με ελάχιστο κόστος. Βέβαια, εκτός από τα πλεονεκτήματα που χαρακτηρίζουν τη νέα αυτή επένδυση, ελλοχεύουν και κίνδυνοι, οι οποίοι θα παρουσιαστούν στη συνέχεια της εργασίας. Θα πρέπει, λοιπόν, να γίνει αντιληπτό πως ήρθε μια νέα τάξη πραγμάτων για τον τομέα του marketing.el
heal.abstractThe purpose of this study is the discovery and presentation of the relationship between advertising and social media. The ever-increasing use of the Internet for online shopping has changed the landscape of the international market, as companies realized that they had to turn to it for the effective presentation and promotion of their products. Given that the social media employ the majority of the Internet users, with a wide range of ages and interests, companies decided that such sites are an excellent mean for advertising their products and business in general. Advertising, then, being the most effective field of international marketing, can be achieved in a more targeted and effective way through social networking websites. Specifically, the entrepreneur can now direct the promotion of his products in his public of interest. On the other hand, the consumer has the opportunity, by just a click away, not only to get informed about new products, but also to express his opinion, his questions or his dissatisfaction. Thus, a more substantial communication between companies and consumers is being built, since both sides can easily transmit their message. Moreover, it is worth mentioning that this whole process does not require the entrepreneur to spend large amount of money for his company's marketing, but it can be carried out with minimal cost. Of course, apart from the advantages which characterize this new investment, there are many risks lurking. It should therefore be understood that there is a new world order, now, for the field of marketing.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΜελέτη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην σύγχρονη διαφήμιση.el
heal.titleStudying social networking in modern advertisement.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordμέσα κοινωνικής δικτύωσης, διαφήμιση, ηλεκτρονική διαφήμιση, καταναλωτής  el
heal.keywordsocial media, advertising, electronic advertising, consumeren
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΜαστοράκης, Γεώργιοςel
heal.advisorNameMastorakis, Georgiosen
heal.advisorID.emailgmastorakis@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States