Εμφάνιση απλής εγγραφής

The library quiz.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΜπακέλα, Κωνσταντίναel
dc.creatorBakela, Konstantinaen
dc.date.accessioned2016-12-20T11:46:53Z
dc.date.available2016-12-20T11:46:53Z
dc.date.issued2016-12-20
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7999
dc.description.abstractΠτυχιακή εργασία που έχει υλοποιηθεί για της ανάγκες της βιβλιοθήκης του ΤΕΙ Ηρακλείου. Υλοποίηση μιας ιδέας του υπεύθυνου της, Μιχάλη Νικητάκη, αρχικό συντάκτη των ερωτήσεων, απαντήσεων και κατηγοριών του περιεχομένου της εφαρμογής. Στην παρούσα πτυχιακή εργασία γίνεται αναφορά της πληροφοριακής παιδείας στην εκπαίδευση περιγράφοντάς κάποιες από της βασικές έννοιες με στόχο τον προσδιορισμό μιας σαφής κατεύθυνσης για ένα πρόγραμμα πληροφοριακής παιδείας. Τι είναι η πληροφορία ως στοιχείο, ποια είναι η ανάγκη για την αποτελεσματική χρήση της πληροφορίας, και ποια είναι η έννοια της πληροφοριακής παιδείας. Η εκπαιδευτική μέθοδος που έχουμε επιλέξει ώστε να επηρεάσουμε τη διδασκαλία της πληροφοριακής παιδείας, είναι η δημιουργία μιας Android εφαρμογής. Έα παιχνίδι ερωτήσεων – απαντήσεων που αφορούν κατά κύριο λόγο τους χρήστες των βιβλιοθηκών ανά τον κόσμο με κύριο γνώμονα τη γνώση και την εκπαίδευση. Κατασκευάστηκε με ερωτήσεις και απαντήσεις που προσφέρουν βασικές γνώσεις για το πώς θα πρέπει να συμπεριφέρονται οι χρήστες σε ένα περιβάλλον βιβλιοθήκης, είτε αποτελεί μέρος ενός ιδρύματος ή μιας δημόσιας βιβλιοθήκης. Χρήσιμες πληροφορίες για το βιβλίο. Πώς να κατηγοριοποιήσουμε το βιβλίο σύμφωνα με τον τίτλο, τον υποδεικνύοντα κώδικα, και πολλές άλλες συμβουλές, που εξυπηρετούν με την κατάλληλη εκπαίδευση του κάθε αναγνώστη επισκεπτών μιας βιβλιοθήκης. Για να αναφερθούμε στα στάδια της τεχνολογίας που χρησιμοποιήσαμε, έχει γίνει μια σύντομη ιστορική αναδρομή στο λειτουργικό σύστημα Android, από την πρώτη της εμφάνιση μέχρι και την πιο πρόσφατη. Αναφερόμαστε λοιπόν, στην αρχιτεκτονική της δομής επεξηγώντας με απλό τρόπο τη λειτουργία της. Η ανάπτυξη του παιχνιδιού έγινε με χρήση της εφαρμογής Android Studio και χρησιμοποιώντας τα Android API’s (Application Programming Interface) και SDK(System Development Kit). Αρχικά θα δούμε γιατί επιλέξαμε το συγκεκριμένο λειτουργικό σύστημα και αργότερα θα δούμε τα ενδότερα στοιχεία του. Τέλος, βλέπουμε το τελικό αποτέλεσμα της εφαρμογής έτσι όπως φαίνεται στο χρήστη και τα συμπεράσματα που βγάζουμε μέσα από την πορεία της πτυχιακής αυτής εργασίας.el
dc.description.abstractInformation literacy (IL) is world widely acknowledged these days as a set of basic skills every citizen of a modern society should have in order to participate in it and solve problems on personal or professional basis.Academic librarians, as facilitators of the educational procedure, design and deliver IL programs. In most cases they even take up a new role as instructors in these programs, bringing the academic library in center of the institution’s educational procedure. This necessitates the acquisition of new skills, besides the ones gained by their typical library training, such as instruction skills, pedagogical skills, educational design skills in order to become effective instructors. The present paper aims to study, develop educate and learn how to create application for Android based smartphones. For the purposes of the paper an android application has developed using the platform Android Studio 4.0. In the beginning of the thesis we will see the Android history, how it started how it has been developed, and further characteristics of this technology. Later on, we will move to the major parts and we will use JAVA programming language which is Object Oriented.XML, PHP data objects, MYSQL Database. Furthermore, after all the studying and experiences we had during studying the characteristics we will create our application. A game designed and programmed to provide the knowledge and the education to all library users. An interesting game with triggering questions and answers providing basic knowledge of how we should behave in a respectable environment a library even if is part of a foundation or a public library. Useful information about the book. How to categorize the book according to the title, the indicated code, and many other tips, that serve with proper education of each guest reader of a library.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΠληροφοριακή παιδεία: εφαρμογή σε Android.el
dc.titleThe library quiz.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΜπακέλα, Κωνσταντίναel
heal.creatorNameBakela, Konstantinaen
heal.publicationDate2016-12-20
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7999
heal.abstractΠτυχιακή εργασία που έχει υλοποιηθεί για της ανάγκες της βιβλιοθήκης του ΤΕΙ Ηρακλείου. Υλοποίηση μιας ιδέας του υπεύθυνου της, Μιχάλη Νικητάκη, αρχικό συντάκτη των ερωτήσεων, απαντήσεων και κατηγοριών του περιεχομένου της εφαρμογής. Στην παρούσα πτυχιακή εργασία γίνεται αναφορά της πληροφοριακής παιδείας στην εκπαίδευση περιγράφοντάς κάποιες από της βασικές έννοιες με στόχο τον προσδιορισμό μιας σαφής κατεύθυνσης για ένα πρόγραμμα πληροφοριακής παιδείας. Τι είναι η πληροφορία ως στοιχείο, ποια είναι η ανάγκη για την αποτελεσματική χρήση της πληροφορίας, και ποια είναι η έννοια της πληροφοριακής παιδείας. Η εκπαιδευτική μέθοδος που έχουμε επιλέξει ώστε να επηρεάσουμε τη διδασκαλία της πληροφοριακής παιδείας, είναι η δημιουργία μιας Android εφαρμογής. Έα παιχνίδι ερωτήσεων – απαντήσεων που αφορούν κατά κύριο λόγο τους χρήστες των βιβλιοθηκών ανά τον κόσμο με κύριο γνώμονα τη γνώση και την εκπαίδευση. Κατασκευάστηκε με ερωτήσεις και απαντήσεις που προσφέρουν βασικές γνώσεις για το πώς θα πρέπει να συμπεριφέρονται οι χρήστες σε ένα περιβάλλον βιβλιοθήκης, είτε αποτελεί μέρος ενός ιδρύματος ή μιας δημόσιας βιβλιοθήκης. Χρήσιμες πληροφορίες για το βιβλίο. Πώς να κατηγοριοποιήσουμε το βιβλίο σύμφωνα με τον τίτλο, τον υποδεικνύοντα κώδικα, και πολλές άλλες συμβουλές, που εξυπηρετούν με την κατάλληλη εκπαίδευση του κάθε αναγνώστη επισκεπτών μιας βιβλιοθήκης. Για να αναφερθούμε στα στάδια της τεχνολογίας που χρησιμοποιήσαμε, έχει γίνει μια σύντομη ιστορική αναδρομή στο λειτουργικό σύστημα Android, από την πρώτη της εμφάνιση μέχρι και την πιο πρόσφατη. Αναφερόμαστε λοιπόν, στην αρχιτεκτονική της δομής επεξηγώντας με απλό τρόπο τη λειτουργία της. Η ανάπτυξη του παιχνιδιού έγινε με χρήση της εφαρμογής Android Studio και χρησιμοποιώντας τα Android API’s (Application Programming Interface) και SDK(System Development Kit). Αρχικά θα δούμε γιατί επιλέξαμε το συγκεκριμένο λειτουργικό σύστημα και αργότερα θα δούμε τα ενδότερα στοιχεία του. Τέλος, βλέπουμε το τελικό αποτέλεσμα της εφαρμογής έτσι όπως φαίνεται στο χρήστη και τα συμπεράσματα που βγάζουμε μέσα από την πορεία της πτυχιακής αυτής εργασίας.el
heal.abstractInformation literacy (IL) is world widely acknowledged these days as a set of basic skills every citizen of a modern society should have in order to participate in it and solve problems on personal or professional basis.Academic librarians, as facilitators of the educational procedure, design and deliver IL programs. In most cases they even take up a new role as instructors in these programs, bringing the academic library in center of the institution’s educational procedure. This necessitates the acquisition of new skills, besides the ones gained by their typical library training, such as instruction skills, pedagogical skills, educational design skills in order to become effective instructors. The present paper aims to study, develop educate and learn how to create application for Android based smartphones. For the purposes of the paper an android application has developed using the platform Android Studio 4.0. In the beginning of the thesis we will see the Android history, how it started how it has been developed, and further characteristics of this technology. Later on, we will move to the major parts and we will use JAVA programming language which is Object Oriented.XML, PHP data objects, MYSQL Database. Furthermore, after all the studying and experiences we had during studying the characteristics we will create our application. A game designed and programmed to provide the knowledge and the education to all library users. An interesting game with triggering questions and answers providing basic knowledge of how we should behave in a respectable environment a library even if is part of a foundation or a public library. Useful information about the book. How to categorize the book according to the title, the indicated code, and many other tips, that serve with proper education of each guest reader of a library.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
heal.titleΠληροφοριακή παιδεία: εφαρμογή σε Android.el
heal.titleThe library quiz.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordπληροφοριακή παιδεία, πληροφορία, βιβλιοθήκη, Androidel
heal.keywordinformation literacy, information, library, Androiden
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΠαπαδουράκης, Γεώργιοςel
heal.advisorNamePapadourakis, Georgiosen
heal.advisorID.emailpapadour@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States