Εμφάνιση απλής εγγραφής

Study for performance of marketing techniques through application of smart mobile devices.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΝτούκα, Λόρεςel
dc.creatorNtouka, Loresen
dc.date.accessioned2016-12-21T11:14:12Z
dc.date.available2016-12-21T11:14:12Z
dc.date.issued2016-12-21
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8002
dc.description.abstractΗ συνεχώς αυξανόμενη χρήση των κινητών τηλεφώνων ανά τον κόσμο, καθώς και η ραγδαία τεχνολογική τους ανάπτυξη, έχουν μετατρέψει τις εν λόγω φορητές συσκευές, από απλές συσκευές τηλεφώνου σε αντικείμενα καθημερινής χρήσης, απολύτως απαραίτητα για επικοινωνία, ενημέρωση και ψυχαγωγία, που είτε διευκολύνουν, είτε κάνουν πιο ευχάριστη την καθημερινότητα των χρηστών. Η προαναφερθείσα τάση δε θα μπορούσε να μείνει αναξιοποίητη από τις επιχειρήσεις, οι οποίες εκμεταλλευόμενες τις δυνατότητες που προσφέρουν πλέον αυτές οι φορητές συσκευές, μπορούν απευθυνόμενες σε ένα συγκεκριμένο κοινό, να διοργανώσουν εκστρατείες διαφήμισης, προβολής και άλλων υπηρεσιών, με αποδοχή εφάμιλλη ή μερικές φορές και καλύτερη των παραδοσιακών μέσων προβολής και διαφήμισης, με σκοπό την αύξηση των πωλήσεων και την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας τους. Αποτέλεσμα των παραπάνω είναι η δημιουργία του Mobile Marketing, που αποτελεί μία καινοτόμο μορφή του άμεσου μάρκετινγκ. Όμως, τόσο οι ανάγκες των καταναλωτών όσο και οι απαιτήσεις των επιχειρηματιών συνεχώς μεταβάλλονται και επομένως ο σκοπός των διαφημιστών είναι να προσαρμόζονται στα δεδομένα της κάθε εποχής και να βρίσκουν συνεχώς νέους τρόπους προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών. Σημαντικός παράγοντας για την επίτευξη αυτού του σκοπού είναι ο βαθμός αποδοχής των υπηρεσιών του Mobile Marketing, από την πλευρά των καταναλωτών. Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι ο προσδιορισμός των παραγόντων αποδοχής των υπηρεσιών του Mobile Marketing από καταναλωτές του Νομού Αττικής. Τα αποτελέσματα της παρούσας έρευνας ανέδειξαν ότι θα επιδράσει θετικά στην αποδοχή χρήσης των υπηρεσιών του mobile marketing η αντιληπτή αίσθηση ελέγχου του καταναλωτή και η αντιλαμβανόμενη ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχονται μέσω αυτού. Τα αποτελέσματα της έρευνας θα μπορούσαν να αποτελέσουν ένα χρήσιμο εργαλείο, τόσο για την εξέταση και την εξέλιξη αυτής της μορφής μάρκετινγκ, όσο και για τις στρατηγικές διαφήμισης των επιχειρήσεων που θέλουν να επιλέξουν αυτό το είδος μάρκετινγκ.el
dc.description.abstractThe increasingly use of mobile phones around the world and their rapid technological development, have turned these mobile devices, from simple phones to everyday objects absolutely necessary for communication, information and entertainment, that either facilitate or make more pleasant the daily lives of users. The above mentioned trend could not be left unused by companies. By seizing the opportunities that now offered by these portable devices, companies in order to increase their sales and their brand awareness, are able to organize advertising campaigns, promotion strategies and other services, which their acceptance is comparable or sometimes better than the traditional promotion procedures of advertising media. Result of the above, is the creation of Mobile Marketing, which is an innovative form of direct marketing. But both the needs of consumers and the requirements of entrepreneurs are constantly changing and therefore the aim of advertisers is to be adapted to the circumstances of the times and constantly find new ways of promoting products and services. An important factor in achieving this goal is the acceptance of Mobile Marketing services, from a consumer perspective. The purpose of this degree thesis is to identify the acceptance factors of Mobile Marketing services, of consumers living in Athens. The results of this study revealed that perceived consumer sense of control and the perceived quality of the services provided through mobile marketing, will positively impact on user acceptance of it. These results could be a useful tool for the examination and the development of this type of marketing, and for business advertising strategies that want to operate with this type of marketing.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΜελέτη της απόδοσης τεχνικών μάρκετινγκ μέσω εφαρμογών έξυπνων κινητών συσκευών.el
dc.titleStudy for performance of marketing techniques through application of smart mobile devices.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΝτούκα, Λόρεςel
heal.creatorNameNtouka, Loresen
heal.publicationDate2016-12-21
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8002
heal.abstractΗ συνεχώς αυξανόμενη χρήση των κινητών τηλεφώνων ανά τον κόσμο, καθώς και η ραγδαία τεχνολογική τους ανάπτυξη, έχουν μετατρέψει τις εν λόγω φορητές συσκευές, από απλές συσκευές τηλεφώνου σε αντικείμενα καθημερινής χρήσης, απολύτως απαραίτητα για επικοινωνία, ενημέρωση και ψυχαγωγία, που είτε διευκολύνουν, είτε κάνουν πιο ευχάριστη την καθημερινότητα των χρηστών. Η προαναφερθείσα τάση δε θα μπορούσε να μείνει αναξιοποίητη από τις επιχειρήσεις, οι οποίες εκμεταλλευόμενες τις δυνατότητες που προσφέρουν πλέον αυτές οι φορητές συσκευές, μπορούν απευθυνόμενες σε ένα συγκεκριμένο κοινό, να διοργανώσουν εκστρατείες διαφήμισης, προβολής και άλλων υπηρεσιών, με αποδοχή εφάμιλλη ή μερικές φορές και καλύτερη των παραδοσιακών μέσων προβολής και διαφήμισης, με σκοπό την αύξηση των πωλήσεων και την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας τους. Αποτέλεσμα των παραπάνω είναι η δημιουργία του Mobile Marketing, που αποτελεί μία καινοτόμο μορφή του άμεσου μάρκετινγκ. Όμως, τόσο οι ανάγκες των καταναλωτών όσο και οι απαιτήσεις των επιχειρηματιών συνεχώς μεταβάλλονται και επομένως ο σκοπός των διαφημιστών είναι να προσαρμόζονται στα δεδομένα της κάθε εποχής και να βρίσκουν συνεχώς νέους τρόπους προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών. Σημαντικός παράγοντας για την επίτευξη αυτού του σκοπού είναι ο βαθμός αποδοχής των υπηρεσιών του Mobile Marketing, από την πλευρά των καταναλωτών. Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι ο προσδιορισμός των παραγόντων αποδοχής των υπηρεσιών του Mobile Marketing από καταναλωτές του Νομού Αττικής. Τα αποτελέσματα της παρούσας έρευνας ανέδειξαν ότι θα επιδράσει θετικά στην αποδοχή χρήσης των υπηρεσιών του mobile marketing η αντιληπτή αίσθηση ελέγχου του καταναλωτή και η αντιλαμβανόμενη ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχονται μέσω αυτού. Τα αποτελέσματα της έρευνας θα μπορούσαν να αποτελέσουν ένα χρήσιμο εργαλείο, τόσο για την εξέταση και την εξέλιξη αυτής της μορφής μάρκετινγκ, όσο και για τις στρατηγικές διαφήμισης των επιχειρήσεων που θέλουν να επιλέξουν αυτό το είδος μάρκετινγκ.el
heal.abstractThe increasingly use of mobile phones around the world and their rapid technological development, have turned these mobile devices, from simple phones to everyday objects absolutely necessary for communication, information and entertainment, that either facilitate or make more pleasant the daily lives of users. The above mentioned trend could not be left unused by companies. By seizing the opportunities that now offered by these portable devices, companies in order to increase their sales and their brand awareness, are able to organize advertising campaigns, promotion strategies and other services, which their acceptance is comparable or sometimes better than the traditional promotion procedures of advertising media. Result of the above, is the creation of Mobile Marketing, which is an innovative form of direct marketing. But both the needs of consumers and the requirements of entrepreneurs are constantly changing and therefore the aim of advertisers is to be adapted to the circumstances of the times and constantly find new ways of promoting products and services. An important factor in achieving this goal is the acceptance of Mobile Marketing services, from a consumer perspective. The purpose of this degree thesis is to identify the acceptance factors of Mobile Marketing services, of consumers living in Athens. The results of this study revealed that perceived consumer sense of control and the perceived quality of the services provided through mobile marketing, will positively impact on user acceptance of it. These results could be a useful tool for the examination and the development of this type of marketing, and for business advertising strategies that want to operate with this type of marketing.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΜελέτη της απόδοσης τεχνικών μάρκετινγκ μέσω εφαρμογών έξυπνων κινητών συσκευών.el
heal.titleStudy for performance of marketing techniques through application of smart mobile devices.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordεφαρμογή κινητής συσκευής, smart phone, μάρκετινγκ μέσω κινητών συσκευών, μάρκετινγκ, διαφήμισηel
heal.keywordmobile application, smart phone, mobile marketing, marketing, advertisingen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΜαστοράκης, Γεώργιοςel
heal.advisorNameMastorakis, Georgiosen
heal.advisorID.emailgmastorakis@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States