Εμφάνιση απλής εγγραφής

The crisis in the Media.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΛιώσης, Ιωάννηςel
dc.creatorLiosis, Ioannisen
dc.date.accessioned2016-12-21T11:48:04Z
dc.date.available2016-12-21T11:48:04Z
dc.date.issued2016-12-21
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8003
dc.description.abstractΣτα πλαίσια της παρούσας μελέτης, αφού πραγματοποιηθεί μια βιβλιογραφική ανασκόπηση η οποία έχει ως αντικείμενο την γενικότερη οικονομία της Ελλάδας και την επίδρασή της κρίσης, τα μέσα μαζικής ενημέρωσης και την πορεία τους, προχωρούμε στην ανάλυση δύο εταιρειών, βασικών στον τομέα της επιχείρησης, ενός τηλεοπτικού καναλιού και μιας εφημερίδας. Πιο συγκεκριμένα, στο πρώτο και δεύτερο κεφάλαιο της εργασίας αυτής αναλύεται η συνολική κατάσταση της Ελληνικής οικονομίας και το πως η κρίση έχει επηρεάσει τους βασικότερους τομείς της. Στο δεύτερο κεφάλαιο της μελέτης γίνεται μία ανασκόπηση του κλάδου των ΜΜΕ, αποδίδονται έννοιας και αναλύεται ο κλάδος και ο ανταγωνισμός. Στο τέταρτο και τελευταίο κεφάλαιο της μελέτης αυτής αναλύεται η κατάσταση των ΜΜΕ και προσεγγίζεται μέσα από τη μελέτη περίπτωσης ενός καναλιού και μίας εφημερίδας.el
dc.description.abstractIn the present study, having performed a literature review which has as its object the general economy of Greece and the impact of the crisis, the media and their course, moving on two companies’ analysis, basic business field, a television channel and a newspaper. More specifically, the first and second chapter of this paper analyzes the overall situation of the Greek economy and how the crisis has affected the priority themes. The second chapter of the study is a review of the Media sector, the concept of recoverable and industry and competition is analyzed. In the fourth and final chapter of this study analyzes the situation of Medias and is accessed through the case study of a channel and a newspaper.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Agios Nikolaos)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΗ κρίση στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης.el
dc.titleThe crisis in the Media.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΛιώσης, Ιωάννηςel
heal.creatorNameLiosis, Ioannisen
heal.publicationDate2016-12-21
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8003
heal.abstractΣτα πλαίσια της παρούσας μελέτης, αφού πραγματοποιηθεί μια βιβλιογραφική ανασκόπηση η οποία έχει ως αντικείμενο την γενικότερη οικονομία της Ελλάδας και την επίδρασή της κρίσης, τα μέσα μαζικής ενημέρωσης και την πορεία τους, προχωρούμε στην ανάλυση δύο εταιρειών, βασικών στον τομέα της επιχείρησης, ενός τηλεοπτικού καναλιού και μιας εφημερίδας. Πιο συγκεκριμένα, στο πρώτο και δεύτερο κεφάλαιο της εργασίας αυτής αναλύεται η συνολική κατάσταση της Ελληνικής οικονομίας και το πως η κρίση έχει επηρεάσει τους βασικότερους τομείς της. Στο δεύτερο κεφάλαιο της μελέτης γίνεται μία ανασκόπηση του κλάδου των ΜΜΕ, αποδίδονται έννοιας και αναλύεται ο κλάδος και ο ανταγωνισμός. Στο τέταρτο και τελευταίο κεφάλαιο της μελέτης αυτής αναλύεται η κατάσταση των ΜΜΕ και προσεγγίζεται μέσα από τη μελέτη περίπτωσης ενός καναλιού και μίας εφημερίδας.el
heal.abstractIn the present study, having performed a literature review which has as its object the general economy of Greece and the impact of the crisis, the media and their course, moving on two companies’ analysis, basic business field, a television channel and a newspaper. More specifically, the first and second chapter of this paper analyzes the overall situation of the Greek economy and how the crisis has affected the priority themes. The second chapter of the study is a review of the Media sector, the concept of recoverable and industry and competition is analyzed. In the fourth and final chapter of this study analyzes the situation of Medias and is accessed through the case study of a channel and a newspaper.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Agios Nikolaos)en
heal.titleΗ κρίση στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης.el
heal.titleThe crisis in the Media.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordμέσα μαζικής ενημέρωσης, οικονομική κρίσηel
heal.keywordmass media, financial crisisen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΔημοτίκαλης, Ιωάννηςel
heal.advisorNameDimotikalis, Ioannisen
heal.advisorID.emailjdim@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States