Εμφάνιση απλής εγγραφής

Agricultural products e-shop construction.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚοντζεδάκη, Αθηνάel
dc.creatorKontzedaki, Athinaen
dc.creatorΤσαλώλη, Παρασκευήel
dc.creatorTsaloli, Paraskevien
dc.date.accessioned2016-12-23T09:39:05Z
dc.date.available2016-12-23T09:39:05Z
dc.date.issued2016-12-23
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8006
dc.description.abstractΗ σημαντική τεχνολογική εξέλιξη που έχει επέλθει και ο επιχειρηματικός ανταγωνισμός που έχει αναπτυχθεί τα τελευταία χρόνια, έχει ωθήσει τις επιχειρήσεις στην αναζήτηση νέων τρόπων επιχειρηματικής δράσης, με σύγχρονες μεθόδους. Η ανάπτυξη του διαδικτύου ήταν ο βασικός παράγοντας που οδήγησε τις επιχειρήσεις να στραφούν στις ηλεκτρονικές πωλήσεις προϊόντων ή υπηρεσιών. Στο πρώτο κεφάλαιο θα αναλύσουμε επαρκώς τις έννοιες γύρω από το διαδίκτυο που είναι απαραίτητες να γνωρίζει ο αναγνώστης, πριν φτάσει στην παρουσίαση του ηλεκτρονικού μας καταστήματος. Στη συνέχεια θα αναφερθούμε στο ηλεκτρονικό εμπόριο και στο ηλεκτρονικό μάρκετινγκ, στα είδη τους, τα πλεονεκτήματα αλλά και τα μειονεκτήματα που έχουν, πως εφαρμόζονται στην καθημερινότητα, τη σχετική νομοθεσία που υπάρχει αλλά και το πώς διασφαλίζονται οι εμπορικές συναλλαγές. Επίσης θα αναφερθούμε στο φορολογικό καθεστώς που ισχύει σε διάφορες χώρες για τις ηλεκτρονικές συναλλαγές. Στο τρίτο κεφάλαιο θα αναφερθούμε στα εργαλεία και στα προγράμματα που χρησιμοποιήσαμε για την υλοποίηση του ηλεκτρονικού καταστήματος και η διαδικασία εγκατάστασης των προγραμμάτων. Έπειτα στο επόμενο κεφάλαιο θα παρουσιάσουμε το e-shop που κατασκευάσαμε και τέλος θα καταλήξουμε στα συμπεράσματα μας για τη σωστή υλοποίηση και διαχείριση ενός ηλεκτρονικού καταστήματος.el
dc.description.abstractThe important technological evolution that has occurred and business competition in recent years that has developed, has pushed companies to search for new ways of doing business with modern methods. The growth of the internet was the major factor leading companies to turn to electronic sales of products or services. In the first chapter we will sufficiently analyze the concepts around the Internet that are necessary for the reader to know, before reaching to the presentation of our online store. Then we will refer to e-commerce and e-marketing, their types, the advantages and disadvantages they have, how these are applied in everyday life, the relevant legislation that exists and how commercial transactions are safeguarded. We will also refer to the tax regime applicable to different countries for electronic transactions. In the third chapter we will refer to the tools and programs we have used to implement the online store and the process of installing programs. Then in the next chapter we will present the e-shop we built and finally we will end up at our conclusions for the proper implementation and management of an online store.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΚατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος αγροτικών προϊόντων.el
dc.titleAgricultural products e-shop construction.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚοντζεδάκη, Αθηνάel
heal.creatorNameKontzedaki, Athinaen
heal.creatorNameΤσαλώλη, Παρασκευήel
heal.creatorNameTsaloli, Paraskevien
heal.publicationDate2016-12-23
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8006
heal.abstractΗ σημαντική τεχνολογική εξέλιξη που έχει επέλθει και ο επιχειρηματικός ανταγωνισμός που έχει αναπτυχθεί τα τελευταία χρόνια, έχει ωθήσει τις επιχειρήσεις στην αναζήτηση νέων τρόπων επιχειρηματικής δράσης, με σύγχρονες μεθόδους. Η ανάπτυξη του διαδικτύου ήταν ο βασικός παράγοντας που οδήγησε τις επιχειρήσεις να στραφούν στις ηλεκτρονικές πωλήσεις προϊόντων ή υπηρεσιών. Στο πρώτο κεφάλαιο θα αναλύσουμε επαρκώς τις έννοιες γύρω από το διαδίκτυο που είναι απαραίτητες να γνωρίζει ο αναγνώστης, πριν φτάσει στην παρουσίαση του ηλεκτρονικού μας καταστήματος. Στη συνέχεια θα αναφερθούμε στο ηλεκτρονικό εμπόριο και στο ηλεκτρονικό μάρκετινγκ, στα είδη τους, τα πλεονεκτήματα αλλά και τα μειονεκτήματα που έχουν, πως εφαρμόζονται στην καθημερινότητα, τη σχετική νομοθεσία που υπάρχει αλλά και το πώς διασφαλίζονται οι εμπορικές συναλλαγές. Επίσης θα αναφερθούμε στο φορολογικό καθεστώς που ισχύει σε διάφορες χώρες για τις ηλεκτρονικές συναλλαγές. Στο τρίτο κεφάλαιο θα αναφερθούμε στα εργαλεία και στα προγράμματα που χρησιμοποιήσαμε για την υλοποίηση του ηλεκτρονικού καταστήματος και η διαδικασία εγκατάστασης των προγραμμάτων. Έπειτα στο επόμενο κεφάλαιο θα παρουσιάσουμε το e-shop που κατασκευάσαμε και τέλος θα καταλήξουμε στα συμπεράσματα μας για τη σωστή υλοποίηση και διαχείριση ενός ηλεκτρονικού καταστήματος.el
heal.abstractThe important technological evolution that has occurred and business competition in recent years that has developed, has pushed companies to search for new ways of doing business with modern methods. The growth of the internet was the major factor leading companies to turn to electronic sales of products or services. In the first chapter we will sufficiently analyze the concepts around the Internet that are necessary for the reader to know, before reaching to the presentation of our online store. Then we will refer to e-commerce and e-marketing, their types, the advantages and disadvantages they have, how these are applied in everyday life, the relevant legislation that exists and how commercial transactions are safeguarded. We will also refer to the tax regime applicable to different countries for electronic transactions. In the third chapter we will refer to the tools and programs we have used to implement the online store and the process of installing programs. Then in the next chapter we will present the e-shop we built and finally we will end up at our conclusions for the proper implementation and management of an online store.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
heal.titleΚατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος αγροτικών προϊόντων.el
heal.titleAgricultural products e-shop construction.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordηλεκτρονικό κατάστημα, αγροτικό προϊόνel
heal.keyworde-shop, agricultural producten
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΠαπαδάκης, Νικόλαοςel
heal.advisorNamePapadakis, Nikolaosen
heal.advisorID.emailnpapadak@ie.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States