Εμφάνιση απλής εγγραφής

Survival type computer game in Unity

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΜαταλλιωτάκης, Μιχαήλel
dc.creatorMatalliotakis, Michailen
dc.date.accessioned2017-01-17T09:23:50Z
dc.date.available2017-01-17T09:23:50Z
dc.date.issued2017-01-17
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8017
dc.description.abstractΤο ακόλουθο έγγραφο περιγράφει τη διαδικασία που ακολουθήθηκε για την ανάπτυξη ενός παιχνιδιού τύπου «survival». Στα πλαίσια της εργασίας δημιουργήθηκαν τρισδιάστατα μοντέλα ανθρωπόμορφων χαρακτήρων τόσο για την ομάδα των παιχτών όσο και για την ομάδα των εχθρών με την χρήση των προγραμμάτων MakeHuman και Blender. Επιπλέον, το Blender χρησιμοποιήθηκε στη δημιουργία της πίστας, αντικειμένων στο χώρο, αντικειμένων των παικτών, καθώς και στη δημιουργία υφών (textures).Αρχικά δημιουργήθηκαν οι παίκτες και οι εχθροί με τη βοήθεια του προγράμματος MakeHuman.Στην μοντέλα που προέκυψαν εισάχθηκαν στο Blender για τη δημιουργία των απαραίτητων animation sequences και ακολούθησε η δημιουργία υφών.Στη συνέχεια δημιουργήθηκαν οι πίστες και η λειτουργικότητα του παιχνιδιού (gamelogic) στη Unity Game Engine. Τέλος, γίνονται εκτενείς αναφορές στη χρήση του κάθε προγράμματος για το συγκεκριμένο παιχνίδι και παρουσιάζονται προοπτικές εξέλιξης.el
dc.description.abstractThe present document contains information on the production of a survival-type computer game. Blender was used to create the environment for each game stage(floor,crates, barrels etc.) as well as the texture UV maps for each object using the texture paint tools provided by Blender. The actual 3D rigged models were created using MakeHuman. Each rigged model was imported to Blender and animations were created and recorded where necessary. In addition, the humanoid models were appropriately textured. Those models were subsequently imported into the Unity Game Engine and each object was programmed. It is further discussed how each program was used to develop game functionality, ending with a presentation on the possibilities for future development and extensions.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΠαιχνίδι τύπου Survival σε Unity.el
dc.titleSurvival type computer game in Unityen

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΜαταλλιωτάκης, Μιχαήλel
heal.creatorNameMatalliotakis, Michailen
heal.publicationDate2017-01-17
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8017
heal.abstractΤο ακόλουθο έγγραφο περιγράφει τη διαδικασία που ακολουθήθηκε για την ανάπτυξη ενός παιχνιδιού τύπου «survival». Στα πλαίσια της εργασίας δημιουργήθηκαν τρισδιάστατα μοντέλα ανθρωπόμορφων χαρακτήρων τόσο για την ομάδα των παιχτών όσο και για την ομάδα των εχθρών με την χρήση των προγραμμάτων MakeHuman και Blender. Επιπλέον, το Blender χρησιμοποιήθηκε στη δημιουργία της πίστας, αντικειμένων στο χώρο, αντικειμένων των παικτών, καθώς και στη δημιουργία υφών (textures).Αρχικά δημιουργήθηκαν οι παίκτες και οι εχθροί με τη βοήθεια του προγράμματος MakeHuman.Στην μοντέλα που προέκυψαν εισάχθηκαν στο Blender για τη δημιουργία των απαραίτητων animation sequences και ακολούθησε η δημιουργία υφών.Στη συνέχεια δημιουργήθηκαν οι πίστες και η λειτουργικότητα του παιχνιδιού (gamelogic) στη Unity Game Engine. Τέλος, γίνονται εκτενείς αναφορές στη χρήση του κάθε προγράμματος για το συγκεκριμένο παιχνίδι και παρουσιάζονται προοπτικές εξέλιξης.el
heal.abstractThe present document contains information on the production of a survival-type computer game. Blender was used to create the environment for each game stage(floor,crates, barrels etc.) as well as the texture UV maps for each object using the texture paint tools provided by Blender. The actual 3D rigged models were created using MakeHuman. Each rigged model was imported to Blender and animations were created and recorded where necessary. In addition, the humanoid models were appropriately textured. Those models were subsequently imported into the Unity Game Engine and each object was programmed. It is further discussed how each program was used to develop game functionality, ending with a presentation on the possibilities for future development and extensions.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
heal.titleΠαιχνίδι τύπου Survival σε Unity.el
heal.titleSurvival type computer game in Unityen
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordτρισδιάστατο παιχνίδι για υπολογιστή, Unity game engine, Blender game engineel
heal.keywordthree-dimensional (3D) computer game, Unity game engine, Blender game engineen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΠαχουλάκης, Ιωάννηςel
heal.advisorNamePachoulakis, Ioannisen
heal.advisorID.emailip@ie.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States