Εμφάνιση απλής εγγραφής

Wedding tourism in Greece. Study on its current status and its development prospects.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΠιπέρη, Ρωξάνηel
dc.creatorΠόλου, Χριστίναel
dc.creatorPiperi, Roxanien
dc.creatorPolou, Christinaen
dc.date.accessioned2017-01-19T09:36:30Z
dc.date.available2017-01-19T09:36:30Z
dc.date.issued2017-01-19
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8024
dc.description.abstractΗ συγκεκριμένη εργασία έχει ως θέμα την μελέτη της παρούσας κατάστασης του Γαμήλιου Τουρισμού και σε παγκόσμιο, αλλά και εγχώριο επίπεδο. Από το 1960 και έπειτα, είχε αρχίσει να παρατηρείται μία αλματώδης ανάπτυξη του μαζικού τουρισμού, ενώ παράλληλα όλο και περισσότερες ειδικές και εναλλακτικές μορφές Τουρισμού εμφανίζονται στο προσκήνιο. Μία από αυτές φέρεται να είναι και ο Γαμήλιος Τουρισμός, ο οποίος την τελευταία δεκαετία παρουσιάζει μία ραγδαία αύξηση παγκοσμίως, με αποτέλεσμα να έχει αναγνωριστεί ως ένα πολύ σημαντικό κομμάτι της οικονομίας κάθε προορισμού. Με όλο και περισσότερα ζευγάρια να επιλέγουν διαφορετικούς προορισμούς από τον τόπο διαμονής τους προκειμένου να τελέσουν είτε τον γάμο τους, είτε τον μήνα του μέλιτος, δεν θα μπορούσε να μην επηρεαστεί θετικά και η Ελλάδα. Ακόμη και μέσω κρίσης, το Ελληνικό τοπίο προβάλλεται πολύ έντονα ως γαμήλιος προορισμός, με αποτέλεσμα ζευγάρια από όλο τον κόσμο (Κίνα, Αμερική, Ευρώπη) να επιλέγουν κυρίως Ελληνικά νησιά για να τελέσουν τον γάμο τους. Με δεδομένη την συνεχή αύξηση που παρατηρείται, προβλέπεται ότι μέσα στην επόμενη πενταετία τα κέρδη από τον Γαμήλιο Τουρισμό θα διπλασιαστούν, επιφέροντας πολλά έσοδα-δισεκατομμυρίων.el
dc.description.abstractThis thesis is a study of the current status of Wedding Tourism either globally or in Greece. Since 1960 had started a quick development of Mass Tourism, while more and more special and alternative forms of tourism appear in the foreground. One of them seems to be Wedding Tourism, which in the last decade shows a rapid increase globally and recognized as a very important part of the economy of every destination of interest. With more and more couples choosing different destinations from their in order to get married or go their honeymoon, could not positively affected and Greece. Even during the crisis, Greece is displayed strongly as a wedding destination, so couples from around the world (China, USA, Europe) choose Greek islands to celebrate their marriage. Due to continuous growth observed, it is projected that in the next five years, the earnings from Wedding Tourism will be doubled, bringing many revenue of billions.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΓαμήλιος τουρισμός στην Ελλάδα. Μελέτη παρούσας κατάστασης και προοπτικών ανάπτυξης.el
dc.titleWedding tourism in Greece. Study on its current status and its development prospects.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΠιπέρη, Ρωξάνηel
heal.creatorNameΠόλου, Χριστίναel
heal.creatorNamePiperi, Roxanien
heal.creatorNamePolou, Christinaen
heal.publicationDate2017-01-19
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8024
heal.abstractΗ συγκεκριμένη εργασία έχει ως θέμα την μελέτη της παρούσας κατάστασης του Γαμήλιου Τουρισμού και σε παγκόσμιο, αλλά και εγχώριο επίπεδο. Από το 1960 και έπειτα, είχε αρχίσει να παρατηρείται μία αλματώδης ανάπτυξη του μαζικού τουρισμού, ενώ παράλληλα όλο και περισσότερες ειδικές και εναλλακτικές μορφές Τουρισμού εμφανίζονται στο προσκήνιο. Μία από αυτές φέρεται να είναι και ο Γαμήλιος Τουρισμός, ο οποίος την τελευταία δεκαετία παρουσιάζει μία ραγδαία αύξηση παγκοσμίως, με αποτέλεσμα να έχει αναγνωριστεί ως ένα πολύ σημαντικό κομμάτι της οικονομίας κάθε προορισμού. Με όλο και περισσότερα ζευγάρια να επιλέγουν διαφορετικούς προορισμούς από τον τόπο διαμονής τους προκειμένου να τελέσουν είτε τον γάμο τους, είτε τον μήνα του μέλιτος, δεν θα μπορούσε να μην επηρεαστεί θετικά και η Ελλάδα. Ακόμη και μέσω κρίσης, το Ελληνικό τοπίο προβάλλεται πολύ έντονα ως γαμήλιος προορισμός, με αποτέλεσμα ζευγάρια από όλο τον κόσμο (Κίνα, Αμερική, Ευρώπη) να επιλέγουν κυρίως Ελληνικά νησιά για να τελέσουν τον γάμο τους. Με δεδομένη την συνεχή αύξηση που παρατηρείται, προβλέπεται ότι μέσα στην επόμενη πενταετία τα κέρδη από τον Γαμήλιο Τουρισμό θα διπλασιαστούν, επιφέροντας πολλά έσοδα-δισεκατομμυρίων.el
heal.abstractThis thesis is a study of the current status of Wedding Tourism either globally or in Greece. Since 1960 had started a quick development of Mass Tourism, while more and more special and alternative forms of tourism appear in the foreground. One of them seems to be Wedding Tourism, which in the last decade shows a rapid increase globally and recognized as a very important part of the economy of every destination of interest. With more and more couples choosing different destinations from their in order to get married or go their honeymoon, could not positively affected and Greece. Even during the crisis, Greece is displayed strongly as a wedding destination, so couples from around the world (China, USA, Europe) choose Greek islands to celebrate their marriage. Due to continuous growth observed, it is projected that in the next five years, the earnings from Wedding Tourism will be doubled, bringing many revenue of billions.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΓαμήλιος τουρισμός στην Ελλάδα. Μελέτη παρούσας κατάστασης και προοπτικών ανάπτυξης.el
heal.titleWedding tourism in Greece. Study on its current status and its development prospects.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordγαμήλιος τουρισμός, μήνας του μέλιτος, εναλλακτικές μορφές τουρισμού, τουριστική ανάπτυξη, Ελλάδαel
heal.keywordwedding tourism, honeymoon, alternative forms of tourism, tourism development, Greeceen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΤριχάς, Νικόλαοςel
heal.advisorNameTrichas, Nikolaosen
heal.advisorID.emailntrihas@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States