Εμφάνιση απλής εγγραφής

The role of public relations in Greek athletics in period of financial crisis.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΦανφάνης, Αθανάσιοςel
dc.creatorFanfanis, Athanasiosen
dc.date.accessioned2017-01-26T11:53:55Z
dc.date.available2017-01-26T11:53:55Z
dc.date.issued2017-01-26
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8033
dc.description.abstractΟ κρατικό- κεντρικός αθλητισμός που εφαρμόζεται στην Ελλάδα προσέφερε την άνεση στις Ομοσπονδίες ώστε να λειτουργούν με αναποτελεσματικό τρόπο καθώς επί χρόνια τις συντηρούσε προσφέροντας παράλογα υψηλές (για τις οικονομικές δυνατότητες του ελληνικού κράτους) επιχορηγήσεις. Ως συνέπεια αυτού, ήταν να μην υπάρχει το «επείγον» της αλλαγής και έτσι οι ομοσπονδίες δεν μπόρεσαν να εξελιχθούν, τόσο όσο αφορά την δομή αλλά και τον τρόπο λειτουργίας τους, και να προσαρμοστούν στις αλλαγές του εξωτερικού περιβάλλοντος. Ουσιαστικά υφίσταται η ανυπαρξία σύνδεσης με το εξωτερικό περιβάλλον. Σήμερα, ο αθλητισμός, στο σύνολό του, αντιμετωπίζει την οικονομική κρίση και είναι αναγκασμένοι οι επιμέρους τομείς του να προβούν σε επαναστατικές αλλαγές. Η δυσκολία έγκειται στην αδυναμία εντοπισμού των διαδοχικών σταδίων με στόχο την αποτελεσματική οργάνωση έναντι των σύγχρονων κοινωνικοοικονομικών συνθηκών (Ψαρέλης, 2006). Στη παρούσα εργασία διερευνάται ο ρόλος των δημοσίων σχέσεων στον ελληνικό αθλητισμό σε περίοδο οικονομικής κρίσης. Η μελέτη ακολουθεί την ποιοτική έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε δέκα (10) άτομα, με τη χρήση της μεθόδου του ερωτηματολογίου. Το περιεχόμενο της σχετίζεται με τις χορηγίες και το κατά πόσο, ο τομέας των δημόσιων σχέσεων στον αθλητισμό, έχει επηρεασθεί απ την οικονομική κρίση. Επίσης, μελετάται το κατά πόσο έχει επηρεάσει η κρίση το επίπεδο και την ανάπτυξη των αθλημάτων, την ψυχολογία του αθλητικού κοινού, την οργάνωση και τη λειτουργία των διοικήσεων των συλλόγων καθώς και τον αθλητικό τύπο, τα ΜΜΕ και γενικότερα το υλικό που αφιερώνουν και τη προσέγγιση που έχουν πάνω στο θέμα. Τέλος, επισημαίνεται η αρωγή των δημοσίων σχέσεων στην εξάλειψη του χουλιγκανισμού. Συμπερασματικά, υπογραμμίζεται η ερευνητική μεθοδολογία που ακολουθήθηκε καθώς και τα συμπεράσματα στα οποία κατέληξε η συγκεκριμένη έρευνα σχετικά με την βελτίωση του αθλητισμού στην Ελλάδα της κρίσης.el
dc.description.abstractThe nationalized central sport applicable to Greece offered comfort to the Federations to operate inefficiently because for years it supported the offering unreasonably high (the economic potential of the Greek State) grants. As a consequence, there was not the "urgency" of change and so federations were unable to evolve, both in terms of its structure and the way that they operate, and adapt to changes in the external environment. Essentially, there is a lack connection to the external environment. Today, the sport as a whole, is facing economic crisis and are forced subsectors to make revolutionary changes. The difficulty lies in the failure of identify the sequential steps for the effective organization against modern socio-economic conditions (Psarelis, 2006). In the present study are investigated the role of public relations in Greek sport in times of economic crisis. The study is followed the qualitative research conducted in ten (10) people, using the method of questionnaire. The content associated with the grants and whether the public relations field in sport has been affected by the economic crisis. Also, are investigated whether it has affected the crisis level and the development of sports, psychology of sports, organization and functioning of the clubs administrations and the athletic type, the media and general hardware are spend and the approach that they have on the subject. Finally, is highlights the assistance of public relations on the eradication of hooliganism. In conclusion, is refers the research methodology that used and the results by this research on the improvement of sport in Greece the crisis.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΟ ρόλος των δημοσίων σχέσεων στον ελληνικό αθλητισμό σε περίοδο οικονομικής κρίσης.el
dc.titleThe role of public relations in Greek athletics in period of financial crisis.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΦανφάνης, Αθανάσιοςel
heal.creatorNameFanfanis, Athanasiosen
heal.publicationDate2017-01-26
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8033
heal.abstractΟ κρατικό- κεντρικός αθλητισμός που εφαρμόζεται στην Ελλάδα προσέφερε την άνεση στις Ομοσπονδίες ώστε να λειτουργούν με αναποτελεσματικό τρόπο καθώς επί χρόνια τις συντηρούσε προσφέροντας παράλογα υψηλές (για τις οικονομικές δυνατότητες του ελληνικού κράτους) επιχορηγήσεις. Ως συνέπεια αυτού, ήταν να μην υπάρχει το «επείγον» της αλλαγής και έτσι οι ομοσπονδίες δεν μπόρεσαν να εξελιχθούν, τόσο όσο αφορά την δομή αλλά και τον τρόπο λειτουργίας τους, και να προσαρμοστούν στις αλλαγές του εξωτερικού περιβάλλοντος. Ουσιαστικά υφίσταται η ανυπαρξία σύνδεσης με το εξωτερικό περιβάλλον. Σήμερα, ο αθλητισμός, στο σύνολό του, αντιμετωπίζει την οικονομική κρίση και είναι αναγκασμένοι οι επιμέρους τομείς του να προβούν σε επαναστατικές αλλαγές. Η δυσκολία έγκειται στην αδυναμία εντοπισμού των διαδοχικών σταδίων με στόχο την αποτελεσματική οργάνωση έναντι των σύγχρονων κοινωνικοοικονομικών συνθηκών (Ψαρέλης, 2006). Στη παρούσα εργασία διερευνάται ο ρόλος των δημοσίων σχέσεων στον ελληνικό αθλητισμό σε περίοδο οικονομικής κρίσης. Η μελέτη ακολουθεί την ποιοτική έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε δέκα (10) άτομα, με τη χρήση της μεθόδου του ερωτηματολογίου. Το περιεχόμενο της σχετίζεται με τις χορηγίες και το κατά πόσο, ο τομέας των δημόσιων σχέσεων στον αθλητισμό, έχει επηρεασθεί απ την οικονομική κρίση. Επίσης, μελετάται το κατά πόσο έχει επηρεάσει η κρίση το επίπεδο και την ανάπτυξη των αθλημάτων, την ψυχολογία του αθλητικού κοινού, την οργάνωση και τη λειτουργία των διοικήσεων των συλλόγων καθώς και τον αθλητικό τύπο, τα ΜΜΕ και γενικότερα το υλικό που αφιερώνουν και τη προσέγγιση που έχουν πάνω στο θέμα. Τέλος, επισημαίνεται η αρωγή των δημοσίων σχέσεων στην εξάλειψη του χουλιγκανισμού. Συμπερασματικά, υπογραμμίζεται η ερευνητική μεθοδολογία που ακολουθήθηκε καθώς και τα συμπεράσματα στα οποία κατέληξε η συγκεκριμένη έρευνα σχετικά με την βελτίωση του αθλητισμού στην Ελλάδα της κρίσης.el
heal.abstractThe nationalized central sport applicable to Greece offered comfort to the Federations to operate inefficiently because for years it supported the offering unreasonably high (the economic potential of the Greek State) grants. As a consequence, there was not the "urgency" of change and so federations were unable to evolve, both in terms of its structure and the way that they operate, and adapt to changes in the external environment. Essentially, there is a lack connection to the external environment. Today, the sport as a whole, is facing economic crisis and are forced subsectors to make revolutionary changes. The difficulty lies in the failure of identify the sequential steps for the effective organization against modern socio-economic conditions (Psarelis, 2006). In the present study are investigated the role of public relations in Greek sport in times of economic crisis. The study is followed the qualitative research conducted in ten (10) people, using the method of questionnaire. The content associated with the grants and whether the public relations field in sport has been affected by the economic crisis. Also, are investigated whether it has affected the crisis level and the development of sports, psychology of sports, organization and functioning of the clubs administrations and the athletic type, the media and general hardware are spend and the approach that they have on the subject. Finally, is highlights the assistance of public relations on the eradication of hooliganism. In conclusion, is refers the research methodology that used and the results by this research on the improvement of sport in Greece the crisis.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΟ ρόλος των δημοσίων σχέσεων στον ελληνικό αθλητισμό σε περίοδο οικονομικής κρίσης.el
heal.titleThe role of public relations in Greek athletics in period of financial crisis.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordδημόσιες σχέσεις, αθλητισμός, οικονομική κρίσηel
heal.keywordpublic relations, athletics, financial crisisen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΜαστοράκης, Γεώργιοςel
heal.advisorNameMastorakis, Georgiosen
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States