Κατασκευή Ηλεκτρονικού Καταστήματος (e-shop).
E-shop development.
Date
2017-02-08Author
Ουρανός, Κωνσταντίνος
Τζανέτης, Νικόλαος
Ouranos, Konstantinos
Tzanetis, Nikolaos
Metadata
Show full item recordAbstract
Η εργασία αυτή παρουσιάζει τη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop). Στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζεται η ιστορία του διαδικτύου και οι βασικές τεχνολογίες της πληροφορικής που αναπτύχθηκαν και δημιουργούν όλες μαζί την πλατφόρμα για να αναπτυχθούν ηλεκτρονικά καταστήματα αλλά και οποιαδήποτε ηλεκτρονική εφαρμογή. Στο δεύτερο κεφάλαιο παρουσιάζονται θεωρητικά στοιχεία των ηλεκτρονικών καταστημάτων, στατιστικά στοιχεία και πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα και για τους καταναλωτές και για τις επιχειρήσεις.
Στο τρίτο κεφάλαιο παρουσιάζεται ο ολοκληρωμένος όρος Ψηφιακή Οικονομία και η επίδραση της σας σύνολο στην Ελλάδα αλλά και στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Παρουσιάζεται η έκθεση που δημοσιεύτηκε από την Ε.Ε. με στοιχεία για τα κράτη μέλη, την διασύνδεση τους με το διαδίκτυο, τις ηλεκτρονικές αγορές και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν. Στο τέταρτο και πέμπτο κεφάλαιο γίνεται η ανάπτυξη ενός ηλεκτρονικού καταστήματος με την χρήση της γλώσσας προγραμματισμού Python μιας και αποτελεί αντικειμενοστραφή γλώσσα προγραμματισμού. Πιο συγκριμένα θα γίνει χρήση ενός συστήματος ανοιχτού λογισμικού που είναι βασισμένο στη Python που ονομάζεται Django. The creation of an electronic shop (e-shop) is presented in this project. In the first chapter, the history of the internet is presented, along with the basic technologies of computer science, on which every electronic application (e-shop included) is based. In the second chapter, a theoretical approach of the electronic shop (e-shop) is presented, along with statistic data. Furthermore, advantages and disadvantages of using an e-shop for both consumers and businesses, is featured. In the third chapter, the term of Digital Economy is presented, and its effect on Greece, as well as in European Union. A review published by the E.U. is presented, with data on member states of E.U., their connection with the internet, electronic purchases and the problems faced. In the fourth chapter, there is a formulation of an electronic shop (e-shop) using the programming language Python, since it is an object oriented programming language. In particular, an open source software is used, based on Python, called Django.
Collections
The following license files are associated with this item:
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info