Εμφάνιση απλής εγγραφής

Evaluation of tourism services in perfecture of Heraklion.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΤζερτζή, Γκεζίμel
dc.creatorΧίντα, Εργιόναel
dc.creatorTzertzi, Gezimen
dc.creatorChinta, Ergionaen
dc.date.accessioned2017-02-17T14:29:49Z
dc.date.available2017-02-17T14:29:49Z
dc.date.issued2017-02-17
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8057
dc.description.abstractΣτην παρούσα πτυχιακή εργασία εκτιμάται η ικανοποίηση των παραθεριστών της Κρήτης και συγκεκριμένα του Ηρακλείου κατά την καλοκαιρινή περίοδο του 2016 (Απρίλιο έως Μαίο). Το μέγεθος του δείγματος ήταν 140 ερωτηματολόγια που συμπληρώθηκαν από ι αλλοδαπούς τουρίστες κατά την αναχώρηση τους από το νησί (λιμάνι και αεροδρόμιο Ηρακλείου). Το ερωτηματολόγιο περιείχε πληροφορίες σχετικές με τα προσωπικά στοιχεία του παραθεριστή διάφορα στοιχεία του ταξιδιού του, της διαμονής του, της ικανοποίησης σε σχέση με συγκεκριμένα κριτήρια, καθώς και κάποια άλλα στοιχεία (πρόθεση μελλοντικής επίσκεψης, σύστασης, επιβεβαίωση προσδοκιών). Στην συνέχεια έγινε επεξεργασία και ανάλυση αυτών των δεδομένων στο Microsoft Excel, έτσι ώστε να διεξαχθούν συμπεράσματα για το βαθμό ικανοποίησης των τουριστών, για το προφίλ τους με βάση δημογραφικά ή άλλα χαρακτηριστικά, για τον βαθμό αφοσίωσης τους για τον εντοπισμό δυνατών και αδύνατων σημείων και για το βαθμό συσχέτισης μεταξύ ορισμένων μεταβλητών. Τα αποτελέσματα της επεξεργασίας αυτής παρουσιάζονται αναλυτικά στα αντίστοιχα κεφάλαια της εργασίας. Τέλος, η εργασία ολοκληρώθηκε με την παρουσίαση κάποιων προτάσεων για την βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών του τουριστικού τομέα του Ηρακλείου.el
dc.description.abstractIn this thesis assesses the satisfaction of holidaymakers Crete Heraklion namely during the 2016 summer season (April to May). The sample size was 100 questionnaires completed by Greek and foreign tourists during their departure from the island (Heraklion port and airport).The questionnaire contained information on the personal details of holidaymaker various components of travel, residence, satisfaction in relation to specific criteria, as well as some other elements (intent future visit, recommendation, expectations confirmation). Then edited and analysis of data in Microsoft Excel, so they held conclusions about the degree of satisfaction of tourists, their profile based on demographic or other characteristics, to the degree of their devotion to identify strengths and weaknesses and the degree of correlation between certain variables. The results of this treatment are presented in detail in the respective chapters of the work.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΑξιολόγηση παρεχόμενων τουριστικών υπηρεσιών στο νομό Ηρακλείου.el
dc.titleEvaluation of tourism services in perfecture of Heraklion.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΤζερτζή, Γκεζίμel
heal.creatorNameΧίντα, Εργιόναel
heal.creatorNameTzertzi, Gezimen
heal.creatorNameChinta, Ergionaen
heal.publicationDate2017-02-17
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8057
heal.abstractΣτην παρούσα πτυχιακή εργασία εκτιμάται η ικανοποίηση των παραθεριστών της Κρήτης και συγκεκριμένα του Ηρακλείου κατά την καλοκαιρινή περίοδο του 2016 (Απρίλιο έως Μαίο). Το μέγεθος του δείγματος ήταν 140 ερωτηματολόγια που συμπληρώθηκαν από ι αλλοδαπούς τουρίστες κατά την αναχώρηση τους από το νησί (λιμάνι και αεροδρόμιο Ηρακλείου). Το ερωτηματολόγιο περιείχε πληροφορίες σχετικές με τα προσωπικά στοιχεία του παραθεριστή διάφορα στοιχεία του ταξιδιού του, της διαμονής του, της ικανοποίησης σε σχέση με συγκεκριμένα κριτήρια, καθώς και κάποια άλλα στοιχεία (πρόθεση μελλοντικής επίσκεψης, σύστασης, επιβεβαίωση προσδοκιών). Στην συνέχεια έγινε επεξεργασία και ανάλυση αυτών των δεδομένων στο Microsoft Excel, έτσι ώστε να διεξαχθούν συμπεράσματα για το βαθμό ικανοποίησης των τουριστών, για το προφίλ τους με βάση δημογραφικά ή άλλα χαρακτηριστικά, για τον βαθμό αφοσίωσης τους για τον εντοπισμό δυνατών και αδύνατων σημείων και για το βαθμό συσχέτισης μεταξύ ορισμένων μεταβλητών. Τα αποτελέσματα της επεξεργασίας αυτής παρουσιάζονται αναλυτικά στα αντίστοιχα κεφάλαια της εργασίας. Τέλος, η εργασία ολοκληρώθηκε με την παρουσίαση κάποιων προτάσεων για την βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών του τουριστικού τομέα του Ηρακλείου.el
heal.abstractIn this thesis assesses the satisfaction of holidaymakers Crete Heraklion namely during the 2016 summer season (April to May). The sample size was 100 questionnaires completed by Greek and foreign tourists during their departure from the island (Heraklion port and airport).The questionnaire contained information on the personal details of holidaymaker various components of travel, residence, satisfaction in relation to specific criteria, as well as some other elements (intent future visit, recommendation, expectations confirmation). Then edited and analysis of data in Microsoft Excel, so they held conclusions about the degree of satisfaction of tourists, their profile based on demographic or other characteristics, to the degree of their devotion to identify strengths and weaknesses and the degree of correlation between certain variables. The results of this treatment are presented in detail in the respective chapters of the work.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΑξιολόγηση παρεχόμενων τουριστικών υπηρεσιών στο νομό Ηρακλείου.el
heal.titleEvaluation of tourism services in perfecture of Heraklion.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordτουρισμός, ικανοποίηση πελάτη, ποιότητα υπηρεσιών, νομός Ηρακλείουel
heal.keywordtourism, customer satisfaction, quality of services, prefecture of Heraklionen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΡομπογιαννάκης, Ιωάννηςel
heal.advisorNameRompogiannakis, Ioannisen
heal.advisorID.emailrombo@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States