Εμφάνιση απλής εγγραφής

Off-road vehicle prototype - Computational analysis and assembly of parts and accessories.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΓλιαρμής, Θεμιστοκλήςel
dc.creatorGliarmis, Themistoklisen
dc.date.accessioned2017-03-10T11:50:24Z
dc.date.available2017-03-10T11:50:24Z
dc.date.issued2017-03-10
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8092
dc.description.abstractΤο project της εργασίας περιλαμβάνει την κατασκευή διθέσιου μηχανοκίνητου τετράτροχου οχήματος που είναι ικανό να κινείται σε χωμάτινες κυρίως διαδρομές. Η φιλοσοφία και η αντίληψη κατασκευής του οχήματος είναι βασισμένη σε οχήματαbuggyαλλά και go-cart. Το πλαίσιο έχει σχεδιαστεί σε ένα σχεδιαστικό πρόγραμμα (autocad) για την γεωμετρική ακρίβεια των διαστάσεων ούτως ώστε να υπάρχει εικόνα μοντέλου για την υλοποίηση και συναρμολόγησή του. Παράλληλα χρησιμοποιήθηκε και ένα πρόγραμμα πεπερασμένων στοιχείων(INVERTOR) ούτως ώστε να εξεταστεί η αντοχή του μοντέλου ως προς τη στατικότητα σε σχέση με το βάρος του και την αποφυγή τυχόν παραμορφώσεων που μπορεί να δεχτεί ,ώστε να διευκρινιστεί αν υφίσταται η υλοποίηση του σκελετού. Για την κατασκευή του πλαισίου επιλέχθηκε ως υλικό ο χάλυβας σε μορφή δοκών κυκλικής και τετραγωνικής διατομής, καθώς υπήρχαν διαθέσιμα τα απαραίτητα εργαλεία ώστε να γίνει η επεξεργασία. Όσον αφορά τα μηχανικά μέρη, ο κύριος όγκος τους προέρχεται από το ford sierra 1.6lglx του 1992,όπου με τις κατάλληλες τροποποιήσεις χρησιμοποιήθηκαν στην κατασκευή. Ο λόγος που επιλέχθηκε το συγκεκριμένο μοντέλο αυτοκίνητου είναι ότι προσέφερε έναν εγκάρσιο κινητήρα και ένα σύστημα μετάδοσης της κίνησης στον πίσω άξονα με αποτέλεσμα να έχει πιο εύκολη τοποθέτηση στο πλαίσιο. Η προσέγγιση ως προς τον αυθεντικό τύπο του συγκεκριμένου αμαξιδίου θεωρήθηκε η πλησιέστερη. Ο λόγος είναι ότι το συγκεκριμένο αμαξίδιο έχει την κίνηση κυρίως στους πίσω τροχούς καθώς επίσης και ο κινητήρας βρίσκεται στο πίσω μέρος τους. Επιπρόσθετα, τα 86 άλογαhp και τα 12 κιλά ροπής που διαθέτει ο κινητήρας είναι αρκετά για να κινήσουν την κατασκευή. Λόγω της απλότητας σαν συμβατικό όχημα(μειωμένοι αυτοματισμοί –ηλεκτρικά μέρη) δεν απαιτεί εξειδικευμένες γνώσεις ως προς τη συναρμολόγηση ή τις τυχόν βελτιώσεις που έγιναν.el
dc.description.abstractThis project comprises manufacturing of a two-seater four-wheeled vehicle which is movable on dirt paths. The philosophy and the manufacturing concept of this vehicle is based on buggy and go-cart vehicles. At the same time used as a program FEA (INVERTOR) in order to examine the strength of the model in the static in relation to its weight and to avoid any deformations that can accept, to determine whether there is the embodiment of the skeleton. For the construction of the frame was chosen as material the steel in the form of circular and square section beams, as there were the necessary tools available to be processed. Concerning the mechanical parts, the bulk of them derived from the ford sierra 1.6l glx 1992, where the appropriate modifications were used in the construction. The reason we selected this particular car model is that it has a transverse engine and a drive system to the rear axle so the easier placement in the frame. The approach to the original formula of the particular chair was the closest. The reason is that this car is moving mainly to the rear wheels as well as the engine is in the back part. Additionally, 86hp and 12kg of torque available to the engine is enough to initiate the construction. Due to its simplicity as a conventional vehicle (reduced automation -electric parts) does not require specialized knowledge of assembly or any improvements made.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε.el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Mechanical Engineeringen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΙδιοκατασκευή αυτοκινήτου ανωμάλου εδάφους - Υπολογιστική ανάλυση πλαισίου και διαδικασίες συναρμολόγησης των μηχανικών μερών και εξαρτημάτων.el
dc.titleOff-road vehicle prototype - Computational analysis and assembly of parts and accessories.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΓλιαρμής, Θεμιστοκλήςel
heal.creatorNameGliarmis, Themistoklisen
heal.publicationDate2017-03-10
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8092
heal.abstractΤο project της εργασίας περιλαμβάνει την κατασκευή διθέσιου μηχανοκίνητου τετράτροχου οχήματος που είναι ικανό να κινείται σε χωμάτινες κυρίως διαδρομές. Η φιλοσοφία και η αντίληψη κατασκευής του οχήματος είναι βασισμένη σε οχήματαbuggyαλλά και go-cart. Το πλαίσιο έχει σχεδιαστεί σε ένα σχεδιαστικό πρόγραμμα (autocad) για την γεωμετρική ακρίβεια των διαστάσεων ούτως ώστε να υπάρχει εικόνα μοντέλου για την υλοποίηση και συναρμολόγησή του. Παράλληλα χρησιμοποιήθηκε και ένα πρόγραμμα πεπερασμένων στοιχείων(INVERTOR) ούτως ώστε να εξεταστεί η αντοχή του μοντέλου ως προς τη στατικότητα σε σχέση με το βάρος του και την αποφυγή τυχόν παραμορφώσεων που μπορεί να δεχτεί ,ώστε να διευκρινιστεί αν υφίσταται η υλοποίηση του σκελετού. Για την κατασκευή του πλαισίου επιλέχθηκε ως υλικό ο χάλυβας σε μορφή δοκών κυκλικής και τετραγωνικής διατομής, καθώς υπήρχαν διαθέσιμα τα απαραίτητα εργαλεία ώστε να γίνει η επεξεργασία. Όσον αφορά τα μηχανικά μέρη, ο κύριος όγκος τους προέρχεται από το ford sierra 1.6lglx του 1992,όπου με τις κατάλληλες τροποποιήσεις χρησιμοποιήθηκαν στην κατασκευή. Ο λόγος που επιλέχθηκε το συγκεκριμένο μοντέλο αυτοκίνητου είναι ότι προσέφερε έναν εγκάρσιο κινητήρα και ένα σύστημα μετάδοσης της κίνησης στον πίσω άξονα με αποτέλεσμα να έχει πιο εύκολη τοποθέτηση στο πλαίσιο. Η προσέγγιση ως προς τον αυθεντικό τύπο του συγκεκριμένου αμαξιδίου θεωρήθηκε η πλησιέστερη. Ο λόγος είναι ότι το συγκεκριμένο αμαξίδιο έχει την κίνηση κυρίως στους πίσω τροχούς καθώς επίσης και ο κινητήρας βρίσκεται στο πίσω μέρος τους. Επιπρόσθετα, τα 86 άλογαhp και τα 12 κιλά ροπής που διαθέτει ο κινητήρας είναι αρκετά για να κινήσουν την κατασκευή. Λόγω της απλότητας σαν συμβατικό όχημα(μειωμένοι αυτοματισμοί –ηλεκτρικά μέρη) δεν απαιτεί εξειδικευμένες γνώσεις ως προς τη συναρμολόγηση ή τις τυχόν βελτιώσεις που έγιναν.el
heal.abstractThis project comprises manufacturing of a two-seater four-wheeled vehicle which is movable on dirt paths. The philosophy and the manufacturing concept of this vehicle is based on buggy and go-cart vehicles. At the same time used as a program FEA (INVERTOR) in order to examine the strength of the model in the static in relation to its weight and to avoid any deformations that can accept, to determine whether there is the embodiment of the skeleton. For the construction of the frame was chosen as material the steel in the form of circular and square section beams, as there were the necessary tools available to be processed. Concerning the mechanical parts, the bulk of them derived from the ford sierra 1.6l glx 1992, where the appropriate modifications were used in the construction. The reason we selected this particular car model is that it has a transverse engine and a drive system to the rear axle so the easier placement in the frame. The approach to the original formula of the particular chair was the closest. The reason is that this car is moving mainly to the rear wheels as well as the engine is in the back part. Additionally, 86hp and 12kg of torque available to the engine is enough to initiate the construction. Due to its simplicity as a conventional vehicle (reduced automation -electric parts) does not require specialized knowledge of assembly or any improvements made.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε.el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Mechanical Engineeringen
heal.titleΙδιοκατασκευή αυτοκινήτου ανωμάλου εδάφους - Υπολογιστική ανάλυση πλαισίου και διαδικασίες συναρμολόγησης των μηχανικών μερών και εξαρτημάτων.el
heal.titleOff-road vehicle prototype - Computational analysis and assembly of parts and accessories.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordόχημα, σχεδιασμός, κατασκευή, στατιστική ανάλυσηel
heal.keywordvehicle, design, construction, statistical analysisen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΜανιάτη, Μαρί-Μισέλel
heal.advisorNameManiati, Mari-Miselen
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States