Εμφάνιση απλής εγγραφής

E-management strategies and internet addiction.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΑδαμάκης, Ιωάννηςel
dc.creatorΜπαλαμπάνη, Κωνσταντίναel
dc.creatorΜπουρογιάννης, Γεώργιοςel
dc.creatorAdamakis, Ioannisen
dc.creatorBalampani, Konstantinaen
dc.creatorBourogiannis, Georgiosen
dc.date.accessioned2017-03-10T12:09:55Z
dc.date.available2017-03-10T12:09:55Z
dc.date.issued2017-03-10
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8093
dc.description.abstractΚύριο αντικείμενο της πτυχιακής εργασίας είναι, η ηλεκτρονική επιχειρηματικότητα και πως συνδέεται με τον εθισμό στο διαδίκτυο, όπως επίσης τις επιπτώσεις που έχει ο εθισμός στους νέους. Η ηλεκτρονική επιχειρηματικότητα, είναι μια έννοια η οποία περιλαμβάνει ένα σύνολο λειτουργιών και δραστηριοτήτων, που είναι απαραίτητη για μια σύγχρονη επιχείρηση με σκοπό να μετασχηματίσουν τομείς της επιχειρηματικής δραστηριότητας με την χρήση νέων τεχνολογιών και διεκπεραίωσης συναλλαγών με ηλεκτρονικά μέσα. Στόχος την ηλεκτρονικής επιχειρηματικότητας είναι, η βελτίωση των υπαρχόντων δομών και ο έλεγχος καινούργιων προϊόντων και υπηρεσιών. Επίσης, το ηλεκτρονικό εμπόριο, αναγνωρίστηκε ως μια διευκόλυνση ηλεκτρονικών εμπορικών συναλλαγών αρχίζοντας από τα τέλη του 1970. Στις μέρες μας, περιλαμβάνει τα πάντα, από παραγγελία ψηφιακού περιεχόμενου έως και παραγγελία αγαθών. Υπάρχουν επιχειρήσεις που έχουν γίνει πολύ κερδοφόρες με την σωστή χρήση του ηλεκτρονικού εμπορίου. Υπάρχουν πολλοί τρόποι με τους οποίους μια επιχείρηση μπορεί να έχει εμπορική παρουσία στο διαδίκτυο, για αυτό το λόγο υπάρχουν τα μοντέλα e-επιχειρείν. Ακόμα, ο στρατηγικός σχεδιασμός είναι μια διαδικασία για να καθορίσει και να υλοποιήσει την στρατηγική της μακροπρόθεσμης κατεύθυνσης της εταιρίας. Αποτελεί την επίσημη εξέτασης της μελλοντικής πορείας ενός οργανισμού. Εκτός του στρατηγικού σχεδιασμού υπάρχουν και άλλες στρατηγικές όπως, η στρατηγική ανταγωνισμού, στρατηγική χαμηλού κόστους, στρατηγική διαφοροποίησης και στρατηγική εστίασης (Niche). Οποιαδήποτε επιχείρηση, είναι σημαντικό να γνωρίζει τα δημογραφικά χαρακτηριστικά των καταναλωτών όπως η ηλικία, το εισόδημα, η οικογενειακή δομή, οι γεωγραφικές αλλαγές, οι στάσεις, οι προτιμήσεις, τους τρόπους ζωής και άλλα. Θα μελετηθούν οι κατηγορίες και γενιές των καταναλωτών όπως, οι ώριμοι καταναλωτές, οι baby boomers, οι καταναλωτές της γενιάς Χ,Υ και C. Το διαδίκτυο είναι ένα μέσο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την επικοινωνία μεταξύ ατόμων σε διάφορα μέρη του κόσμου, για την αναζήτηση πληροφοριών, την αλληλογραφία, την ψυχαγωγία κ.α.. Σε περίπτωση υπερβολικής χρήσης όμως, υπάρχει μεγάλος κίνδυνος εθισμού. Ο εθισμός στο διαδίκτυο είναι μια μορφή εξάρτησης, όπου τα άτομα που είναι εθισμένα έχουν προβλήματα με την κοινωνική και επαγγελματική τους ζωή. Το 1995, μόλις το 1% του παγκόσμιου πληθυσμού ήταν χρήστες του διαδικτύου. Θα συναντήσετε, τις επιπτώσεις του εθισμού στα άτομα αλλά και το προφίλ ενός εξαρτημένου ατόμου. Τέλος, οι ηλεκτρονικές επιχειρήσεις ειδικότερα, έχουν ένα ανάλογο προφίλ, έτσι ώστε να στοχεύουν σε άτομα από 15 - 25 ετών για να μεγιστοποιήσουν ακόμα περισσότερο τα κέρδη τους.el
dc.description.abstractThe main object of this thesis is e-business and how it links to internet addiction as well as the impacts that this addiction has to young people. E-business is a concept that includes a set of functions and activities that are essentials for a modern business. It has the purpose to transform business development fields with the use of new technologies and processing transactions for electronic means. The purpose of e-business is the existing structures improvement and the oversight of new products and services. Furthermore,e-commerce is recognized as a facility of electronic trading starting of the late 1970s. Nowadays it includes everything from digital content ordering to ordering goods. There are several businesses which have become very profitable with the right use of e-commerce.There are several ways with whom a business can have a commercial web presence, therefore there are e-business templates. Even still strategic planning is a procedure to determine and implemented the business long term strategy. It constitutes the formal examination the future course of an organization. Except the strategic planning there are several other strategies such as the competitive strategy, the low cost strategy, the differentiation strategy and the focus strategy (Niche).It’s important for any business to know the demographic characteristics of consumers such as age, income, family structure, geographical changes, attitudes, preferences and more.There will be a research of categories and generations of consumers such as mature consumers, baby boomers, consumers of the generation X.Y and C.Internet is a mean which can be used for communication amongst people in around the world, seek information, post information, entertainment etc. But in case of excessive use there is a great risk of addiction.The internet addiction is a form of dependency, where people with addictions have problems with their social and professional life. In 1995 just the 1% of world populationwere Internet users. You will find the effects of addiction of the people and profile of a dependent person. In the end, e-business in particularhave a similar profile, so they can target people from 15 to 25 years to maximize their profits even more.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΣτρατηγικές ηλεκτρονικής επιχειρηματικότητας και εθισμός στο διαδίκτυο.el
dc.titleE-management strategies and internet addiction.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΑδαμάκης, Ιωάννηςel
heal.creatorNameΜπαλαμπάνη, Κωνσταντίναel
heal.creatorNameΜπουρογιάννης, Γεώργιοςel
heal.creatorNameAdamakis, Ioannisen
heal.creatorNameBalampani, Konstantinaen
heal.creatorNameBourogiannis, Georgiosen
heal.publicationDate2017-03-10
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8093
heal.abstractΚύριο αντικείμενο της πτυχιακής εργασίας είναι, η ηλεκτρονική επιχειρηματικότητα και πως συνδέεται με τον εθισμό στο διαδίκτυο, όπως επίσης τις επιπτώσεις που έχει ο εθισμός στους νέους. Η ηλεκτρονική επιχειρηματικότητα, είναι μια έννοια η οποία περιλαμβάνει ένα σύνολο λειτουργιών και δραστηριοτήτων, που είναι απαραίτητη για μια σύγχρονη επιχείρηση με σκοπό να μετασχηματίσουν τομείς της επιχειρηματικής δραστηριότητας με την χρήση νέων τεχνολογιών και διεκπεραίωσης συναλλαγών με ηλεκτρονικά μέσα. Στόχος την ηλεκτρονικής επιχειρηματικότητας είναι, η βελτίωση των υπαρχόντων δομών και ο έλεγχος καινούργιων προϊόντων και υπηρεσιών. Επίσης, το ηλεκτρονικό εμπόριο, αναγνωρίστηκε ως μια διευκόλυνση ηλεκτρονικών εμπορικών συναλλαγών αρχίζοντας από τα τέλη του 1970. Στις μέρες μας, περιλαμβάνει τα πάντα, από παραγγελία ψηφιακού περιεχόμενου έως και παραγγελία αγαθών. Υπάρχουν επιχειρήσεις που έχουν γίνει πολύ κερδοφόρες με την σωστή χρήση του ηλεκτρονικού εμπορίου. Υπάρχουν πολλοί τρόποι με τους οποίους μια επιχείρηση μπορεί να έχει εμπορική παρουσία στο διαδίκτυο, για αυτό το λόγο υπάρχουν τα μοντέλα e-επιχειρείν. Ακόμα, ο στρατηγικός σχεδιασμός είναι μια διαδικασία για να καθορίσει και να υλοποιήσει την στρατηγική της μακροπρόθεσμης κατεύθυνσης της εταιρίας. Αποτελεί την επίσημη εξέτασης της μελλοντικής πορείας ενός οργανισμού. Εκτός του στρατηγικού σχεδιασμού υπάρχουν και άλλες στρατηγικές όπως, η στρατηγική ανταγωνισμού, στρατηγική χαμηλού κόστους, στρατηγική διαφοροποίησης και στρατηγική εστίασης (Niche). Οποιαδήποτε επιχείρηση, είναι σημαντικό να γνωρίζει τα δημογραφικά χαρακτηριστικά των καταναλωτών όπως η ηλικία, το εισόδημα, η οικογενειακή δομή, οι γεωγραφικές αλλαγές, οι στάσεις, οι προτιμήσεις, τους τρόπους ζωής και άλλα. Θα μελετηθούν οι κατηγορίες και γενιές των καταναλωτών όπως, οι ώριμοι καταναλωτές, οι baby boomers, οι καταναλωτές της γενιάς Χ,Υ και C. Το διαδίκτυο είναι ένα μέσο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την επικοινωνία μεταξύ ατόμων σε διάφορα μέρη του κόσμου, για την αναζήτηση πληροφοριών, την αλληλογραφία, την ψυχαγωγία κ.α.. Σε περίπτωση υπερβολικής χρήσης όμως, υπάρχει μεγάλος κίνδυνος εθισμού. Ο εθισμός στο διαδίκτυο είναι μια μορφή εξάρτησης, όπου τα άτομα που είναι εθισμένα έχουν προβλήματα με την κοινωνική και επαγγελματική τους ζωή. Το 1995, μόλις το 1% του παγκόσμιου πληθυσμού ήταν χρήστες του διαδικτύου. Θα συναντήσετε, τις επιπτώσεις του εθισμού στα άτομα αλλά και το προφίλ ενός εξαρτημένου ατόμου. Τέλος, οι ηλεκτρονικές επιχειρήσεις ειδικότερα, έχουν ένα ανάλογο προφίλ, έτσι ώστε να στοχεύουν σε άτομα από 15 - 25 ετών για να μεγιστοποιήσουν ακόμα περισσότερο τα κέρδη τους.el
heal.abstractThe main object of this thesis is e-business and how it links to internet addiction as well as the impacts that this addiction has to young people. E-business is a concept that includes a set of functions and activities that are essentials for a modern business. It has the purpose to transform business development fields with the use of new technologies and processing transactions for electronic means. The purpose of e-business is the existing structures improvement and the oversight of new products and services. Furthermore,e-commerce is recognized as a facility of electronic trading starting of the late 1970s. Nowadays it includes everything from digital content ordering to ordering goods. There are several businesses which have become very profitable with the right use of e-commerce.There are several ways with whom a business can have a commercial web presence, therefore there are e-business templates. Even still strategic planning is a procedure to determine and implemented the business long term strategy. It constitutes the formal examination the future course of an organization. Except the strategic planning there are several other strategies such as the competitive strategy, the low cost strategy, the differentiation strategy and the focus strategy (Niche).It’s important for any business to know the demographic characteristics of consumers such as age, income, family structure, geographical changes, attitudes, preferences and more.There will be a research of categories and generations of consumers such as mature consumers, baby boomers, consumers of the generation X.Y and C.Internet is a mean which can be used for communication amongst people in around the world, seek information, post information, entertainment etc. But in case of excessive use there is a great risk of addiction.The internet addiction is a form of dependency, where people with addictions have problems with their social and professional life. In 1995 just the 1% of world populationwere Internet users. You will find the effects of addiction of the people and profile of a dependent person. In the end, e-business in particularhave a similar profile, so they can target people from 15 to 25 years to maximize their profits even more.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΣτρατηγικές ηλεκτρονικής επιχειρηματικότητας και εθισμός στο διαδίκτυο.el
heal.titleE-management strategies and internet addiction.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordηλεκτρονική επιχειρηματικότητα, ηλεκτρονικό εμπόριο, εθισμός στο διαδίκτυο, στρατηγικός σχεδιασμόςel
heal.keywordelectronic entrepreneurship, e-commerce, electronic commerce, addictive behavior, strategic planningen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΠαναγιωτάκης, Κωνσταντίνοςel
heal.advisorNamePanagiotakis, Konstantinosen
heal.advisorID.emailcpanag@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States