Εμφάνιση απλής εγγραφής

Selecting studies in social work in period of socio-economic crisis: student views of Department of Social Administration and Political Science of Democritus University of Thrace.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΣτάτη, Ειρήνηel
dc.creatorΤσιλιμίγκρα, Βασιλικήel
dc.creatorStati, Eirinien
dc.creatorTsilimigkra, Vasilikien
dc.date.accessioned2017-03-29T07:07:46Z
dc.date.available2017-03-29T07:07:46Z
dc.date.issued2017-03-29
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8119
dc.description.abstractΗ εκπαίδευση αναγνωρίζεται παγκοσμίως ως η απάντηση στα κοινωνικοοικονομικά προβλήματα του κόσμου. Έθνη και ιδιώτες στρέφονται προς την εκπαίδευση ως τη θεραπεία για τη φτώχεια, την άγνοια, την ξηρασία, την υπερβολική βροχόπτωση, την νοητική ανεπάρκεια, την ανεργία, την κακή διακυβέρνηση, το κακό σύστημα επικοινωνίας, την πείνα και την ανεπαρκή στέγαση. Κάθε έθνος του κόσμου επιδιώκει την ποιότητα ζωής και την κοινωνική θέση. Η επιλογή καριέρας είναι μία από τις πολλές σημαντικές επιλογές που κάνουν οι μαθητές για τον καθορισμό των μελλοντικών τους σχεδίων. Η απόφαση αυτή θα τους καθοδηγεί σε όλη τη ζωή τους (Hooley, κ.ά., 2012). Η προσωπικότητα του κάθε μαθητή αντανακλάται στην επιλογή επαγγέλματος που θα κάνει. Ανεξαρτήτως της ηλικίας κάποιου, η επιλογή της σταδιοδρομίας ή η επιθυμία αποτελεί ένα σημαντικό ζήτημα για όλους. Πολλοί μαθητές στα σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης πιστεύουν ότι το μέλλον τους θα αποτελείται από ένδοξες περιπέτειες στις οποίες είναι βέβαιο ότι θα πετύχουν. Πολλοί από αυτούς έχουν την άποψη ότι θα είναι σε θέση να εργαστούν σε δημόσια ή ιδιωτικά ιδρύματα, μόλις ολοκληρώσουν τη Τριτοβάθμια Εκπαίδευση (Sharf, 2006). Μερικοί προγραμματίζουν να γίνουν δικηγόροι, μηχανικοί, γιατροί, λογιστές και ούτω καθεξής. Οι μαθητές στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, όπως και πολλοί άλλοι νεαροί ενήλικες, πάντα ανησυχούν για το τι θα κάνουν με τη ζωή τους, τι θα γίνουν όταν μεγαλώσουν. Ανησυχούν για την έγκαιρη έναρξη της επαγγελματικής τους ζωής και για την εύρεση παραγωγικών και αποδοτικών χώρων, για τις γρήγορα μεταβαλλόμενες κοινωνίες όπου οι μισθοί για την απασχόληση είναι απίθανο να είναι διαθέσιμοι σε επαρκή κλίμακα για να απορροφήσει περισσότερο από ένα μικρό κλάσμα νέων ανθρώπων όταν πλέον φθάσουν στην αγορά εργασίας (Akbulut & Looney, 2007). Το πώς οι νέοι του σήμερα θα αντιμετωπίσουν τα προβλήματα του αύριο θα εξαρτηθεί από το ποσοστό της επιτυχίας στον προγραμματισμό γι’ αυτό το αύριο. Ο σχεδιασμός για το αύριο κατά κύριο λόγο αποτελεί την ευθύνη των γονέων, των εκπαιδευτικών και των σχολικών συμβούλων. Οι μαθητές χρειάζονται γενικό προσανατολισμό στον κόσμο της εργασίας, μέσω του προγράμματος σπουδών. Η επιλογή της καριέρας είναι ένα ευαίσθητο θέμα που απαιτεί προσοχή και σοβαρές 4 σκέψεις. Το είδος της σταδιοδρομίας που επιδιώκουν οι νέοι μπορεί να επηρεάσει την ζωή τους με πολλούς τρόπους. Για παράδειγμα, μπορεί να προσδιορίσει τον τόπο που θα ζει το άτομο και το είδος των φίλων που θα διατηρεί (Akbulut & Looney, 2007). Αυτό μπορεί να αντανακλά το βαθμό της εκπαίδευσης που έχει κανείς και να καθορίζει το ποσό των χρημάτων που θα κερδίζει. Οι επιθυμίες των ανθρώπων για την καριέρα τους είναι διαφορετικές. Πολλοί άνθρωποι επιθυμούν υψηλό εισόδημα, ενώ άλλοι θέλουν περιπέτειες, ενώ κάποιοι άλλοι θέλουν να εξυπηρετούν τους ανθρώπους και να κάνουν τον κόσμο καλύτερο. Κάθε μαθητής μεταφέρει τη μοναδική ιστορία του παρελθόντος του και αυτό καθορίζει το πώς βλέπει τον κόσμο. Έντονο είναι το ερευνητικό ενδιαφέρον για τους παράγοντες (factors) που επηρεάζουν την ανάπτυξη των επαγγελματικών φιλοδοξιών και αξιών του ανθρώπου. Ως τέτοιοι θεωρείται πως είναι ένας συνδυασμός κοινωνικό-δημογραφικών, προσωπικών-ψυχολογικών παραγόντων, καθώς και κοινωνικό-περιβαλλοντικών επιδράσεων. Στους κοινωνικό-δημογραφικούς παράγοντες περιλαμβάνονται το μορφωτικό επίπεδο και το επάγγελμα των γονέων, το οικογενειακό εισόδημα, η κοινωνική τάξη, το φύλο, καθώς και ο τόπος διαμονής. Σκοπός της παρούσης μελέτης είναι να διερευνήσει τον τρόπο με τον οποίο οι μαθητές επιλέγουν σπουδές στην Κοινωνική Εργασία εν μέσω οικονομικής κρίσης. Συγκεκριμένα θα μελετηθούν οι απόψεις των ίδιων των φοιτητών/τριών του τμήματος Κοινωνικής Διοίκησης και Πολιτικής Επιστήμης του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης, μέσα από τη διεξαγωγή πρωτογενούς ποσοτικής έρευνας.el
dc.description.abstractEducation is recognized worldwide as the answer to socio-economic problems. Nations and private individuals turn to education as the cure to poverty, ignorance, drought, excessive rain, mental deficiency, unemployment, poor governance, poor communication systems, hunger and inadequate housing. Every nation in the world seeks quality of life and social status. Education encompasses career choice which is one of the most important decisions students make when deciding on their future plans. This decision will guide them throughout their lives. Each student’s personality is reflected in his choice of profession. Independent of someone’s age, career choice or decision is an important subject for all. Many students in higher education believe that their future will consist of illustrious adventures in which it is sure they will succeed. Many of them are of the opinion that they will be in a position to work in public or private institutions, once they have completed their higher education. Some plan to become lawyers, engineers, doctors, accountants and so on. The students in higher education just like other young adults often worry about what they will do in their lives after graduating. They worry about the timely start of their professional life and finding productive and effective employment, in a changing society where salaries are unavailable on a sufficient scale to absorb more than a small group of young people on their arrival in the workforce. How today’s youth will face tomorrow’s problems will depend on the amount of success in how that tomorrow is planned. The design for tomorrow is mainly the responsibility of parents, teachers and school advisors. The students require a general orientation in the world of work via the school curriculum. The choice of career is a sensitive issue which demands careful and serious thought. The type of career which the youth pursue can influence their lives in many ways. For example, it is able to determine the place where an individual lives and the kind of friends he keeps. This design for tomorrow can reflect the level of education which someone has reached and determine the amount of money he earns. Each person’s career hopes are different. Many people desire a high income, while others want adventure, others 6 want to help people and make the world a better place. Each student carries his unique past and that determines how he sees the world. The factors involved in professional ambition and values are of intense interest to researchers. Such factors which are considered to have a connection are social-demographic, personal-psychological factors, in addition to social environmental action. In the case of social demographic factors, this comprises the educational level and profession of the parents, the family income, social class, gender as well as place of residence. The aim of this research is to investigate the way in which students choose studies in social work in a time of economic recession. In particular, the views of undergraduates in the Departments of Social Administration and Political Science at the Democritus University of Thrace will be studied by conducting first- hand quantative research.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίαςel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Health and Welfare Services (SEYP), Department of Social Worken
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΕπιλέγοντας σπουδές στην κοινωνική εργασία σε περίοδο κοινωνικο-οικονομικής κρίσης: απόψεις φοιτητών/τριών του Τμήματος Κοινωνικής Διοίκησης και Πολιτικής Επιστήμης του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης.el
dc.titleSelecting studies in social work in period of socio-economic crisis: student views of Department of Social Administration and Political Science of Democritus University of Thrace.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΣτάτη, Ειρήνηel
heal.creatorNameΤσιλιμίγκρα, Βασιλικήel
heal.creatorNameStati, Eirinien
heal.creatorNameTsilimigkra, Vasilikien
heal.publicationDate2017-03-29
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8119
heal.abstractΗ εκπαίδευση αναγνωρίζεται παγκοσμίως ως η απάντηση στα κοινωνικοοικονομικά προβλήματα του κόσμου. Έθνη και ιδιώτες στρέφονται προς την εκπαίδευση ως τη θεραπεία για τη φτώχεια, την άγνοια, την ξηρασία, την υπερβολική βροχόπτωση, την νοητική ανεπάρκεια, την ανεργία, την κακή διακυβέρνηση, το κακό σύστημα επικοινωνίας, την πείνα και την ανεπαρκή στέγαση. Κάθε έθνος του κόσμου επιδιώκει την ποιότητα ζωής και την κοινωνική θέση. Η επιλογή καριέρας είναι μία από τις πολλές σημαντικές επιλογές που κάνουν οι μαθητές για τον καθορισμό των μελλοντικών τους σχεδίων. Η απόφαση αυτή θα τους καθοδηγεί σε όλη τη ζωή τους (Hooley, κ.ά., 2012). Η προσωπικότητα του κάθε μαθητή αντανακλάται στην επιλογή επαγγέλματος που θα κάνει. Ανεξαρτήτως της ηλικίας κάποιου, η επιλογή της σταδιοδρομίας ή η επιθυμία αποτελεί ένα σημαντικό ζήτημα για όλους. Πολλοί μαθητές στα σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης πιστεύουν ότι το μέλλον τους θα αποτελείται από ένδοξες περιπέτειες στις οποίες είναι βέβαιο ότι θα πετύχουν. Πολλοί από αυτούς έχουν την άποψη ότι θα είναι σε θέση να εργαστούν σε δημόσια ή ιδιωτικά ιδρύματα, μόλις ολοκληρώσουν τη Τριτοβάθμια Εκπαίδευση (Sharf, 2006). Μερικοί προγραμματίζουν να γίνουν δικηγόροι, μηχανικοί, γιατροί, λογιστές και ούτω καθεξής. Οι μαθητές στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, όπως και πολλοί άλλοι νεαροί ενήλικες, πάντα ανησυχούν για το τι θα κάνουν με τη ζωή τους, τι θα γίνουν όταν μεγαλώσουν. Ανησυχούν για την έγκαιρη έναρξη της επαγγελματικής τους ζωής και για την εύρεση παραγωγικών και αποδοτικών χώρων, για τις γρήγορα μεταβαλλόμενες κοινωνίες όπου οι μισθοί για την απασχόληση είναι απίθανο να είναι διαθέσιμοι σε επαρκή κλίμακα για να απορροφήσει περισσότερο από ένα μικρό κλάσμα νέων ανθρώπων όταν πλέον φθάσουν στην αγορά εργασίας (Akbulut & Looney, 2007). Το πώς οι νέοι του σήμερα θα αντιμετωπίσουν τα προβλήματα του αύριο θα εξαρτηθεί από το ποσοστό της επιτυχίας στον προγραμματισμό γι’ αυτό το αύριο. Ο σχεδιασμός για το αύριο κατά κύριο λόγο αποτελεί την ευθύνη των γονέων, των εκπαιδευτικών και των σχολικών συμβούλων. Οι μαθητές χρειάζονται γενικό προσανατολισμό στον κόσμο της εργασίας, μέσω του προγράμματος σπουδών. Η επιλογή της καριέρας είναι ένα ευαίσθητο θέμα που απαιτεί προσοχή και σοβαρές 4 σκέψεις. Το είδος της σταδιοδρομίας που επιδιώκουν οι νέοι μπορεί να επηρεάσει την ζωή τους με πολλούς τρόπους. Για παράδειγμα, μπορεί να προσδιορίσει τον τόπο που θα ζει το άτομο και το είδος των φίλων που θα διατηρεί (Akbulut & Looney, 2007). Αυτό μπορεί να αντανακλά το βαθμό της εκπαίδευσης που έχει κανείς και να καθορίζει το ποσό των χρημάτων που θα κερδίζει. Οι επιθυμίες των ανθρώπων για την καριέρα τους είναι διαφορετικές. Πολλοί άνθρωποι επιθυμούν υψηλό εισόδημα, ενώ άλλοι θέλουν περιπέτειες, ενώ κάποιοι άλλοι θέλουν να εξυπηρετούν τους ανθρώπους και να κάνουν τον κόσμο καλύτερο. Κάθε μαθητής μεταφέρει τη μοναδική ιστορία του παρελθόντος του και αυτό καθορίζει το πώς βλέπει τον κόσμο. Έντονο είναι το ερευνητικό ενδιαφέρον για τους παράγοντες (factors) που επηρεάζουν την ανάπτυξη των επαγγελματικών φιλοδοξιών και αξιών του ανθρώπου. Ως τέτοιοι θεωρείται πως είναι ένας συνδυασμός κοινωνικό-δημογραφικών, προσωπικών-ψυχολογικών παραγόντων, καθώς και κοινωνικό-περιβαλλοντικών επιδράσεων. Στους κοινωνικό-δημογραφικούς παράγοντες περιλαμβάνονται το μορφωτικό επίπεδο και το επάγγελμα των γονέων, το οικογενειακό εισόδημα, η κοινωνική τάξη, το φύλο, καθώς και ο τόπος διαμονής. Σκοπός της παρούσης μελέτης είναι να διερευνήσει τον τρόπο με τον οποίο οι μαθητές επιλέγουν σπουδές στην Κοινωνική Εργασία εν μέσω οικονομικής κρίσης. Συγκεκριμένα θα μελετηθούν οι απόψεις των ίδιων των φοιτητών/τριών του τμήματος Κοινωνικής Διοίκησης και Πολιτικής Επιστήμης του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης, μέσα από τη διεξαγωγή πρωτογενούς ποσοτικής έρευνας.el
heal.abstractEducation is recognized worldwide as the answer to socio-economic problems. Nations and private individuals turn to education as the cure to poverty, ignorance, drought, excessive rain, mental deficiency, unemployment, poor governance, poor communication systems, hunger and inadequate housing. Every nation in the world seeks quality of life and social status. Education encompasses career choice which is one of the most important decisions students make when deciding on their future plans. This decision will guide them throughout their lives. Each student’s personality is reflected in his choice of profession. Independent of someone’s age, career choice or decision is an important subject for all. Many students in higher education believe that their future will consist of illustrious adventures in which it is sure they will succeed. Many of them are of the opinion that they will be in a position to work in public or private institutions, once they have completed their higher education. Some plan to become lawyers, engineers, doctors, accountants and so on. The students in higher education just like other young adults often worry about what they will do in their lives after graduating. They worry about the timely start of their professional life and finding productive and effective employment, in a changing society where salaries are unavailable on a sufficient scale to absorb more than a small group of young people on their arrival in the workforce. How today’s youth will face tomorrow’s problems will depend on the amount of success in how that tomorrow is planned. The design for tomorrow is mainly the responsibility of parents, teachers and school advisors. The students require a general orientation in the world of work via the school curriculum. The choice of career is a sensitive issue which demands careful and serious thought. The type of career which the youth pursue can influence their lives in many ways. For example, it is able to determine the place where an individual lives and the kind of friends he keeps. This design for tomorrow can reflect the level of education which someone has reached and determine the amount of money he earns. Each person’s career hopes are different. Many people desire a high income, while others want adventure, others 6 want to help people and make the world a better place. Each student carries his unique past and that determines how he sees the world. The factors involved in professional ambition and values are of intense interest to researchers. Such factors which are considered to have a connection are social-demographic, personal-psychological factors, in addition to social environmental action. In the case of social demographic factors, this comprises the educational level and profession of the parents, the family income, social class, gender as well as place of residence. The aim of this research is to investigate the way in which students choose studies in social work in a time of economic recession. In particular, the views of undergraduates in the Departments of Social Administration and Political Science at the Democritus University of Thrace will be studied by conducting first- hand quantative research.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίαςel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Health and Welfare Services (SEYP), Department of Social Worken
heal.titleΕπιλέγοντας σπουδές στην κοινωνική εργασία σε περίοδο κοινωνικο-οικονομικής κρίσης: απόψεις φοιτητών/τριών του Τμήματος Κοινωνικής Διοίκησης και Πολιτικής Επιστήμης του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης.el
heal.titleSelecting studies in social work in period of socio-economic crisis: student views of Department of Social Administration and Political Science of Democritus University of Thrace.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordκοινωνική εργασία, οικονομική κρίση, απόψεις φοιτητών, Τμήμα Κοινωνικής Διοίκησης και Πολιτικής Επιστήμης, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκηςel
heal.keywordsocial work, financial crisis, university student views, Department of Social Administration and Political Science, Democritus University of Thraceen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΠαπαδάκη, Βασιλείαel
heal.advisorNamePapadaki, Vasileiaen
heal.advisorID.emailvpapadaki@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States