Εμφάνιση απλής εγγραφής

The integration of students with disabilities in higher education: problems and prospects. The example of Athens School of Fine Arts.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΛινάρδου, Αγγελικήel
dc.creatorΜίνως, Αργυρώel
dc.creatorLinardou, Angelikien
dc.creatorMinos, Argyroen
dc.date.accessioned2017-03-30T06:02:05Z
dc.date.available2017-03-30T06:02:05Z
dc.date.issued2017-03-29
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8122
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται το θέμα της ένταξης των φοιτητών με αναπηρία στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση. Απαρτίζεται από δύο βασικά μέρη, το θεωρητικό και το ερευνητικό. Στο θεωρητικό μέρος της εργασίας δίνεται έμφαση στην ευρύτερη έννοια της αναπηρίας, αναλύοντας τα μοντέλα και τα είδη της και παρουσιάζοντας την ιστορική αναδρομή του Ελληνικού θεσμικού πλαισίου. Επιπλέον, παρουσιάζεται η σημασία της εκπαίδευσης και των νέων τεχνολογιών. Τέλος, αναφέρονται οι δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι φοιτητές με αναπηρίες στα Πανεπιστήμια της σύγχρονης Ελλάδας. Το ερευνητικό μέρος επικεντρώνεται κυρίως στις προσωπικές εμπειρίες και απόψεις των φοιτητών με αναπηρία της Σχολής Καλών Τεχνών. Μέσα από μια ποιοτική έρευνα αναδύονται οι δυσκολίες που διέπουν τους σπουδαστές, οι προοπτικές που ο καθένας δημιουργεί και η κοινωνική τους ζωή εντός και εκτός Πανεπιστημίου.el
dc.description.abstractThis dissertation deals the integration of students with disabilities in higher education. It consists of two main parts, the theoretical and research. In the theoretical part, the dissertation emphasizes the broader concept of disability, analyzing its models and types and presenting the history of the Greek institutional framework. Furthermore, the importance of education and new technologies is also presented. Finally, the difficulties faced by students with disabilities at the Universities of modern Greece are shown. The research part focuses mainly on personal experiences and opinions of students with disabilities of the school of Fine Arts. A qualitative investigation reveals difficulties concerning students, as well as the prospects that everyone creates their social life inside and outside the University.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίαςel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Health and Welfare Services (SEYP), Department of Social Worken
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΗ ένταξη των σπουδαστών με αναπηρία στην τριτοβάθμια εκπαίδευση: δυσκολίες και προοπτικές. Το παράδειγμα της Ανώτατης Σχολής Καλών Τεχνών του Πανεπιστημίου Αθηνών.el
dc.titleThe integration of students with disabilities in higher education: problems and prospects. The example of Athens School of Fine Arts.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΛινάρδου, Αγγελικήel
heal.creatorNameΜίνως, Αργυρώel
heal.creatorNameLinardou, Angelikien
heal.creatorNameMinos, Argyroen
heal.publicationDate2017-03-29
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8122
heal.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται το θέμα της ένταξης των φοιτητών με αναπηρία στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση. Απαρτίζεται από δύο βασικά μέρη, το θεωρητικό και το ερευνητικό. Στο θεωρητικό μέρος της εργασίας δίνεται έμφαση στην ευρύτερη έννοια της αναπηρίας, αναλύοντας τα μοντέλα και τα είδη της και παρουσιάζοντας την ιστορική αναδρομή του Ελληνικού θεσμικού πλαισίου. Επιπλέον, παρουσιάζεται η σημασία της εκπαίδευσης και των νέων τεχνολογιών. Τέλος, αναφέρονται οι δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι φοιτητές με αναπηρίες στα Πανεπιστήμια της σύγχρονης Ελλάδας. Το ερευνητικό μέρος επικεντρώνεται κυρίως στις προσωπικές εμπειρίες και απόψεις των φοιτητών με αναπηρία της Σχολής Καλών Τεχνών. Μέσα από μια ποιοτική έρευνα αναδύονται οι δυσκολίες που διέπουν τους σπουδαστές, οι προοπτικές που ο καθένας δημιουργεί και η κοινωνική τους ζωή εντός και εκτός Πανεπιστημίου.el
heal.abstractThis dissertation deals the integration of students with disabilities in higher education. It consists of two main parts, the theoretical and research. In the theoretical part, the dissertation emphasizes the broader concept of disability, analyzing its models and types and presenting the history of the Greek institutional framework. Furthermore, the importance of education and new technologies is also presented. Finally, the difficulties faced by students with disabilities at the Universities of modern Greece are shown. The research part focuses mainly on personal experiences and opinions of students with disabilities of the school of Fine Arts. A qualitative investigation reveals difficulties concerning students, as well as the prospects that everyone creates their social life inside and outside the University.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίαςel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Health and Welfare Services (SEYP), Department of Social Worken
heal.titleΗ ένταξη των σπουδαστών με αναπηρία στην τριτοβάθμια εκπαίδευση: δυσκολίες και προοπτικές. Το παράδειγμα της Ανώτατης Σχολής Καλών Τεχνών του Πανεπιστημίου Αθηνών.el
heal.titleThe integration of students with disabilities in higher education: problems and prospects. The example of Athens School of Fine Arts.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordάτομα με αναπηρία, τριτοβάθμια εκπαίδευσηel
heal.keywordpeople with disabilities, higher educationen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΛιμνιάτη, Αικατερίνηel
heal.advisorNameLimniati, Aikaterinien
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States