Εμφάνιση απλής εγγραφής

The teaching of domestic violence in higher education.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚαρλή, Ειρήνηel
dc.creatorΜπερβανάκη, Ουρανίαel
dc.creatorKarli, Eirinien
dc.creatorBervanaki, Ouraniaen
dc.date.accessioned2017-03-31T13:12:41Z
dc.date.available2017-03-31T13:12:41Z
dc.date.issued2017-03-31
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8126
dc.description.abstractΗ πτυχιακή μας εργασία έχει τίτλο «Η Διδασκαλία της Ενδοοικογενειακής Βίας στη Τριτοβάθμια Εκπαίδευση» και χωρίζεται σε δύο μέρη, το θεωρητικό και το ερευνητικό. Το θεωρητικό μέρος αποτελείται από δύο κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο, γίνεται αναφορά στον ορισμό της ενδοοικογενειακής βίας, στις μορφές που μπορεί να λάβει και στα είδη της βίας. Επίσης, αναλύονται τα αίτια της ενδοοικογενειακής βίας καθώς και οι συνέπειες και τα προφίλ των θυτών και των θυμάτων. Αναφορά γίνεται και στην ισχύουσα νομοθεσία σχετικά με την ενδοοικογενειακή βία σε εθνικό και διεθνές επίπεδο. Το δεύτερο κεφάλαιο αναφέρεται στη δομή και λειτουργία της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης σε χώρες του εξωτερικού και περιλαμβάνει την οργάνωση και τη δομή των προγραμμάτων σπουδών και μαθημάτων που σχετίζονται με την ενδοοικογενειακή βία. Το ερευνητικό μέρος αφορά στη μελέτη, που είχε ως σκοπό την διερεύνηση της συχνότητας και των χαρακτηριστικών της διδασκαλίας των μαθημάτων που σχετίζονται με την διαχείριση της ενδοοικογενειακής βίας στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση, μέσα από θεματική ανασκόπηση στα τμήματα του 1ου και 3ου επιστημονικού πεδίου. Διερευνήθηκαν οι απόψεις των διδασκόντων προκειμένου να αναγνωριστούν οι ελλείψεις και οι ανάγκες στην εκπαίδευση των επαγγελματιών που μελλοντικά θα κληθούν να αντιμετωπίσουν περιστατικά ενδοοικογενειακής βίας. Χρησιμοποιήθηκαν ποιοτικές μέθοδοι έρευνας και θεματική ανασκόπηση για την εύρεση μαθημάτων σχετικά με την ενδοοικογενειακή βία, στα τμήματα Κοινωνικών Επιστημών, Επιστημών Εκπαίδευσης, στις Συμπεριφορικές Επιστήμες και στις Νομικές Επιστήμες και Επιστήμες Υγείας. Η θεματική ανασκόπηση εξέταζε τα γενικά χαρακτηριστικά, την θεματολογία και το περιεχόμενο των μαθημάτων. Οι προσωπικές συνεντεύξεις με τους διδάσκοντες εξέταζαν τις μεθόδους διδασκαλίας των μαθημάτων, την αξιολόγηση των μαθησιακών αποτελεσμάτων καθώς και τις δυσκολίες και τρόπους βελτίωσης της εκπαίδευσης των σπουδαστών. Μέσα από την θεματική ανασκόπηση στο 1ο επιστημονικό πεδίο, διερευνήθηκαν 35 τμήματα, από τα οποία, στα 8 τμήματα διδάσκονταν 16 μαθήματα σχετικά με την ενδοοικογενειακή βία και στο 3ο επιστημονικό πεδίο διερευνήθηκαν 22 τμήματα, στα οποία, σε 4 τμήματα διδάσκονταν 10 μαθήματα. Από τα αποτελέσματα των προσωπικών συνεντεύξεων προέκυψε ότι οι επαγγελματίες δεν εκπαιδεύονται 6 επαρκώς σε προπτυχιακό επίπεδο σπουδών για να μπορούν να διαχειριστούν περιστατικά ενδοοικογενειακής βίας, εφόσον δεν αποκτούν προσόντα και δεν εφοδιάζονται με δεξιότητες. Σε προπτυχιακό επίπεδο σπουδών οι φοιτητές δεν αποκτούν ειδίκευση αλλά γενικές γνώσεις. Η ειδίκευση επιτυγχάνεται μέσα από την εργασιακή εμπειρία ή την επαφή με σχετικά πλαίσια με κακοποιημένα άτομα και την βιωματική εκπαίδευση σε θέματα ενδοοικογενειακής βίας.el
dc.description.abstractOur dissertation is titled "Teaching of domestic violence in Higher Education" and is divided in two parts, the theoretical part and the research part. The theoretical part consists in two chapters. In the first chapter, has been referred the definition of domestic violence, all the forms that domestic violence can take and all the types of violence. Also, we analyzed the causes of domestic violence and its consequences and the profiles of perpetrators and victims. It has been referred, the legislation on domestic violence at national and international level. The second chapter refers to the structure and function of higher education in foreign countries and includes the Organization and structure of curricula and courses related to domestic violence. The research part concerns the study was designed to investigate the frequency and the characteristics of teaching of the courses, which are related to the management of domestic violence in higher education, through thematic review on sections of 1st and 3rd scientific field. We investigated the opinions of professionals, in order to identify the gaps and needs in the training of future professionals who will have to deal with cases of domestic violence. We used qualitative methods of research and thematic review for finding courses related to domestic violence, in the departments of Social and Educational sciences, in Behavioral sciences and in the departments of Legal and Medical sciences. The thematic review was considering the general characteristics, the subjects and the course content. Personal interviews with professionals were looking into methods courses, evaluating learning outcomes as well as the difficulties and ways to improve education for students. Through the thematic review on 1st scientific field, we investigated 35 departments. In 8 of these departments, we found 16 subjects related to domestic violence. On 3rd scientific field, we investigated 22 departments and we found 4 departments with 10 subjects related to domestic violence. From the results of personal interviews showed that professionals are not adequately trained in undergraduate so they can manage incidents of domestic violence, unless they acquire skills and not provided with skills. Undergraduate students are not specialized, they just have general knowledge. Specialization is achieved through work experience or contact with relevant frameworks with battered individuals and experiential training on domestic violence.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίαςel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Health and Welfare Services (SEYP), Department of Social Worken
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΗ διδασκαλία της ενδοοικογενειακής βίας στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.el
dc.titleThe teaching of domestic violence in higher education.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚαρλή, Ειρήνηel
heal.creatorNameΜπερβανάκη, Ουρανίαel
heal.creatorNameKarli, Eirinien
heal.creatorNameBervanaki, Ouraniaen
heal.publicationDate2017-03-31
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8126
heal.abstractΗ πτυχιακή μας εργασία έχει τίτλο «Η Διδασκαλία της Ενδοοικογενειακής Βίας στη Τριτοβάθμια Εκπαίδευση» και χωρίζεται σε δύο μέρη, το θεωρητικό και το ερευνητικό. Το θεωρητικό μέρος αποτελείται από δύο κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο, γίνεται αναφορά στον ορισμό της ενδοοικογενειακής βίας, στις μορφές που μπορεί να λάβει και στα είδη της βίας. Επίσης, αναλύονται τα αίτια της ενδοοικογενειακής βίας καθώς και οι συνέπειες και τα προφίλ των θυτών και των θυμάτων. Αναφορά γίνεται και στην ισχύουσα νομοθεσία σχετικά με την ενδοοικογενειακή βία σε εθνικό και διεθνές επίπεδο. Το δεύτερο κεφάλαιο αναφέρεται στη δομή και λειτουργία της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης σε χώρες του εξωτερικού και περιλαμβάνει την οργάνωση και τη δομή των προγραμμάτων σπουδών και μαθημάτων που σχετίζονται με την ενδοοικογενειακή βία. Το ερευνητικό μέρος αφορά στη μελέτη, που είχε ως σκοπό την διερεύνηση της συχνότητας και των χαρακτηριστικών της διδασκαλίας των μαθημάτων που σχετίζονται με την διαχείριση της ενδοοικογενειακής βίας στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση, μέσα από θεματική ανασκόπηση στα τμήματα του 1ου και 3ου επιστημονικού πεδίου. Διερευνήθηκαν οι απόψεις των διδασκόντων προκειμένου να αναγνωριστούν οι ελλείψεις και οι ανάγκες στην εκπαίδευση των επαγγελματιών που μελλοντικά θα κληθούν να αντιμετωπίσουν περιστατικά ενδοοικογενειακής βίας. Χρησιμοποιήθηκαν ποιοτικές μέθοδοι έρευνας και θεματική ανασκόπηση για την εύρεση μαθημάτων σχετικά με την ενδοοικογενειακή βία, στα τμήματα Κοινωνικών Επιστημών, Επιστημών Εκπαίδευσης, στις Συμπεριφορικές Επιστήμες και στις Νομικές Επιστήμες και Επιστήμες Υγείας. Η θεματική ανασκόπηση εξέταζε τα γενικά χαρακτηριστικά, την θεματολογία και το περιεχόμενο των μαθημάτων. Οι προσωπικές συνεντεύξεις με τους διδάσκοντες εξέταζαν τις μεθόδους διδασκαλίας των μαθημάτων, την αξιολόγηση των μαθησιακών αποτελεσμάτων καθώς και τις δυσκολίες και τρόπους βελτίωσης της εκπαίδευσης των σπουδαστών. Μέσα από την θεματική ανασκόπηση στο 1ο επιστημονικό πεδίο, διερευνήθηκαν 35 τμήματα, από τα οποία, στα 8 τμήματα διδάσκονταν 16 μαθήματα σχετικά με την ενδοοικογενειακή βία και στο 3ο επιστημονικό πεδίο διερευνήθηκαν 22 τμήματα, στα οποία, σε 4 τμήματα διδάσκονταν 10 μαθήματα. Από τα αποτελέσματα των προσωπικών συνεντεύξεων προέκυψε ότι οι επαγγελματίες δεν εκπαιδεύονται 6 επαρκώς σε προπτυχιακό επίπεδο σπουδών για να μπορούν να διαχειριστούν περιστατικά ενδοοικογενειακής βίας, εφόσον δεν αποκτούν προσόντα και δεν εφοδιάζονται με δεξιότητες. Σε προπτυχιακό επίπεδο σπουδών οι φοιτητές δεν αποκτούν ειδίκευση αλλά γενικές γνώσεις. Η ειδίκευση επιτυγχάνεται μέσα από την εργασιακή εμπειρία ή την επαφή με σχετικά πλαίσια με κακοποιημένα άτομα και την βιωματική εκπαίδευση σε θέματα ενδοοικογενειακής βίας.el
heal.abstractOur dissertation is titled "Teaching of domestic violence in Higher Education" and is divided in two parts, the theoretical part and the research part. The theoretical part consists in two chapters. In the first chapter, has been referred the definition of domestic violence, all the forms that domestic violence can take and all the types of violence. Also, we analyzed the causes of domestic violence and its consequences and the profiles of perpetrators and victims. It has been referred, the legislation on domestic violence at national and international level. The second chapter refers to the structure and function of higher education in foreign countries and includes the Organization and structure of curricula and courses related to domestic violence. The research part concerns the study was designed to investigate the frequency and the characteristics of teaching of the courses, which are related to the management of domestic violence in higher education, through thematic review on sections of 1st and 3rd scientific field. We investigated the opinions of professionals, in order to identify the gaps and needs in the training of future professionals who will have to deal with cases of domestic violence. We used qualitative methods of research and thematic review for finding courses related to domestic violence, in the departments of Social and Educational sciences, in Behavioral sciences and in the departments of Legal and Medical sciences. The thematic review was considering the general characteristics, the subjects and the course content. Personal interviews with professionals were looking into methods courses, evaluating learning outcomes as well as the difficulties and ways to improve education for students. Through the thematic review on 1st scientific field, we investigated 35 departments. In 8 of these departments, we found 16 subjects related to domestic violence. On 3rd scientific field, we investigated 22 departments and we found 4 departments with 10 subjects related to domestic violence. From the results of personal interviews showed that professionals are not adequately trained in undergraduate so they can manage incidents of domestic violence, unless they acquire skills and not provided with skills. Undergraduate students are not specialized, they just have general knowledge. Specialization is achieved through work experience or contact with relevant frameworks with battered individuals and experiential training on domestic violence.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίαςel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Health and Welfare Services (SEYP), Department of Social Worken
heal.titleΗ διδασκαλία της ενδοοικογενειακής βίας στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.el
heal.titleThe teaching of domestic violence in higher education.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordενδοοικογενειακή βία, κακοποίηση, διαπροσωπική σχέση, διδασκαλία, τριτοβάθμια εκπαίδευσηel
heal.keyworddomestic violence, abuse, interpersonal relationship, teaching, higher educationen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΠαπαδακάκη, Μαρίαel
heal.advisorNamePapadakaki, Mariaen
heal.advisorID.emailmpapadakaki@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States